Saatlerdir Aradığım Çizgi Film
-
clementine olabilir mi
-
ulquiorra bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------vay be jetgiller richie rich falan good old days :|
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
clementine olabilir mi
-----------------------------Kesinlikle eminim Kanal D'de Saat 4 - 5 gibi yayınlanırdı tam adı da
"Çiftllik Kızı Anne " ' di
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ayqZF6ZF0WmEEM:http://img46.imageshack.us/img46/5075/annevr2jm3.jpg&t=1
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:nExWIJd9ION88M:http://img523.imageshack.us/img523/8837/anne30au6.jpg&t=1
-
tamam hocam odur o halde :)
power rangers actim izliyorum :|
ben siyah olanim :|
-
hazır yeriyken bende zamanında show tv de kısa bi yabancı korku filmi vardı yarım saat falan oynuyordu aradım bulamadım acayip birşeydi başlarken yeşil bi şapkamı uçuyordu ne hatırladıgım kadarıyla :S
-
rido59 bunu yazdı:
-----------------------------
hazır yeriyken bende zamanında show tv de kısa bi yabancı korku filmi vardı yarım saat falan oynuyordu aradım bulamadım acayip birşeydi başlarken yeşil bi şapkamı uçuyordu ne hatırladıgım kadarıyla :S
-----------------------------uzun zamandır unutmuştum yine hatrlattın be hacı, şimdi takılcak aklıma yine neydi bunun adı dye :s
edit: goosebumps mış hacı öğrendim :d
edit2: http://www.youtube.com/watch?v=VHxpVZFWa00 delisiydim ben bunun yaa, power rangers dan hemen sonra nasıl bekliyodum bunun başlamasını :d muahah gülesim geldi :d
-
sankı bı yerde okumustum kcuk hanımlar tarzı bıseydı :S ama nerde okudugmu hatrlamıyorum yada bole bıse hıc olmadı şizofrene bagladım nereden bagladım :D bıde turk yapımı dicem utanmasam
-
Sanırsam aradın çizgi film Remi http://www.youtube.com/watch?v=N0-JZU2w3OQ
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
tamam hocam odur o halde :)
power rangers actim izliyorum :|
ben siyah olanim :|
-----------------------------ben de mavili olanım :|
