

Sabit Hattı Netgsm'e Taşımak ?
-
İşyeri hattına hep dışarıdan arama geliyor. Netgsm'in sitesinden anladığım kadarıyla numarayı taşırsam aramaları internet üstünden iletiyorlarmış ve senelik sadece 10 lira sembolik bir rakam alıyorlarmış. Daha önce deneyen oldu mu ?
-
Ben bir ara araştırmıştım.
Bazı hizmetlere kota koyuyorlar, örneğin kim aramış servisinin 60 aramayla sınırlı olması gibi.Eğer telesekreter (anons) ve clip id hizmetini kullanacaksanız en uygun bu duruyor.
Taşıma sonrası numara da değişiyordu sanırım.
-
şunu anlamadım
9 TL'lik basic abonelik açıp,
ücretsiz verdikleri 0850'li numara paketi alsak sadece çağrı gelse oluyor mu?
başka para ödüyor muyuz?
-
iş yerinde internet yokmu turknette zaten sabit hat ve 1000 dk fiyata dahil telefonuda taşı para ödeme boşa
-
PanxeR bunu yazdı
iş yerinde internet yokmu turknette zaten sabit hat ve 1000 dk fiyata dahil telefonuda taşı para ödeme boşa
aman turknete bulaşmayın
-
Netgsm 4 yıldır kullanıyoruz, çok memnunuz.
-
PanxeR bunu yazdı
iş yerinde internet yokmu turknette zaten sabit hat ve 1000 dk fiyata dahil telefonuda taşı para ödeme boşa
fanboylugun boku cikmaya basladi
-
mkyb bunu yazdı
İşyeri hattına hep dışarıdan arama geliyor. Netgsm'in sitesinden anladığım kadarıyla numarayı taşırsam aramaları internet üstünden iletiyorlarmış ve senelik sadece 10 lira sembolik bir rakam alıyorlarmış. Daha önce deneyen oldu mu ?
Eğer arama yapmayacaksan ve voip olarak kullanacaksan 9 TL
Ama birini ararım veya biri beni aradığında voip olarak değil de benim telefona arama yönlendirmesi olarak yönlensin diyorsan paket almak veya TL yüklemek zorundasın.
Detaylı bilgiyi arayarak alabilirsin, gece-gündüz hemen bağlanıyor müşteri hizmetleri.
Ayrıca api sistemi 10 numara.
-
ev için bile süper fiyatlar

-
sanırım evde kullandığımız bakır kablolu telefonu netgsm'e taşıyamıyoruz. illaki internet olması gerekiyor.
-
Valla o kadar uzun zaman oldu ki kullanalı ne nasıl çalışıyor hatırlayamıyorum bile
geçmiş ödemelere baktım
seneden seneye 9 lira kesmişler numara kullanım ücreti diye. Ben birde 0212'li numara aldım onu kullanıyorum.
Aramaları siteden direk cep telefonunuza yönlendirebiliyorsunuz, netgsm numaranızı aradıklarında cep telefonuna düşüyor bu en son ücretsizdi şimdi şöyle bir ibare koymuşlar
** Şebeke içinden gelen çağrılarınız ve yurtdışına yönlenen çağrılarınız tarifeniz üzerinden ücretlendirilecektir.
Türkiye GSM ve Türk Telekom numaralarına yönlendirmeler tarifenizden ücretlendirilir.
Yurtdışı numaralarına yönlendirme yapabilmek için yurtdışı aramalarınızı aktif etmelisiniz."faks vs alıp gönderebiliyorsunuz