folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder "Sabrımız Taşıyor"



"Sabrımız Taşıyor"

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Sabırla mücadele koordinatörü...
    24 Eylül, 1 şehit.
    29 Eylül, 1 şehit.
    13 Ekim, 2 şehit.
    14 Ekim, 1 şehit.
    16 Kasım, 2 şehit.
    23 Kasım, 1 şehit.
    5 Aralık, 3 şehit.
    7 Aralık, 1 şehit.

    21 Aralık, Başbakan, New York'ta verdiği demeçte, "sabrımızın sınırı var" dedi.

    27 Aralık, 1 şehit.
    16 Ocak, 1 şehit.
    7 Şubat, 1 şehit.
    9 Mart, 3 şehit.
    23 Mart, 3 şehit.
    7 Nisan, 6 şehit.
    8 Nisan, 4 şehit.
    9 Nisan, 1 şehit.
    16 Nisan, 1 şehit.
    21 Nisan, 1 şehit.
    23 Nisan, 2 şehit.
    25 Nisan, 1 şehit.
    26 Nisan, 1 şehit.
    27 Nisan, 2 şehit.
    3 Mayıs, 2 şehit.
    5 Mayıs, 2 şehit.
    12 Mayıs, İzmir Bornova...
    1 vatandaşımız ölü, 4 yaralı.
    15 Mayıs, 2 şehit.
    18 Mayıs, 1 şehit.
    22 Mayıs, Ankara Ulus...
    6 vatandaşımız ölü, 121 yaralı.
    24 Mayıs, 8 şehit.
    26 Mayıs, 1 şehit.
    29 Mayıs, 1 şehit.

    30 Mayıs, Başbakan, NTV'ye verdiği demeçte, "Sabrımız taştı, taşıyor, bunların hepsi söylenir tabii. Zaten sabrın taşmaması diye bir şey yok ki... Her şehidin gelmesi, sabrın boyutunu adeta test ediyor" dedi.

    1 Haziran, Bingöl...
    5 vatandaşımız ölü, 6 yaralı.
    4 Haziran, 7 şehit.


    Sabah/Yılmaz Özdil

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    taşamadı gitti zaten su sabrımız,artık taşsada şu itlere ebesininkini tersten göstesek

    Amphetamine Logic.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    Aslında ben onun sabrının nasıl tavan yapacağını biliyom da işte insalık o kadar kolay olmuyor..

    Vuracaksın oğlunu terör süsü vereceksin yarın sabır mabır kalıyor mu görürüz bakalım..

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    cok guzel bir cevap doserdim simdi buraya ama neyse.
    oglunun t.ssaklarina curuk raporu alana kadar ..........

    neyse yazmayacagim     


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maqara
    maqara's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek
    bunlarda sabır diye bir kavram olmadığı için taşacak bişi yok sabır taşı olsaydı çoktan çatlamıştı

    Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    cok guzel bir cevap doserdim simdi buraya ama neyse.
    oglunun t.ssaklarina curuk raporu alana kadar ..........

    neyse yazmayacagim     


    -----------------------------
    Anlayan anladı hocam merak etme :)

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maqara
    maqara's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    Tuzu Kuru takımı bunlar şehit kanlarıyla nemalanan vampirler...


    Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek
    hocam o birlerin ikilerin üçlerin yanına sıfır eklemeyi unutmuşsun bize yansıtılan o ama gerçek sayılar emin olun daha fazla biran önce gereken yapılsın artık daha fazla şehit vermek istemiyoruz. (ah ah dinliyenmi var a.q.)

    ..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iMPaLa
    iMPaLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2006
    Erkek
    şimdi rte ye senin a.q demek isterdim ama adamın belli bir ifadesi war(başbakanmış).o yuzden demiyorum.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Been böyle hükümetin taaaaa

    askerde sorun yok asker girmek istiyo meclisin kararı olmadan giremez bunlarda ABD nin bir yerini yalamaktan giremiyo!!


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek

    O şehitlerin kanlarını yerde bırakanlarr utansınlar.. Barzani,talabaniye,Tüm dünyada suçlarından dolayı aranan adama kefil olan,birilerine eş başkan olan,cüneyt zapsuyla kardeş olann ve sütünü almış kedi gibi köşede sinp Amerikanın yavşaklığını yapanlar utansın...

    Allah bir gün inş. onlarında kafasına Çuval geçirirde bizde kurtulmuş oluruz bu Basiretsiz hükümetten.. 20Yaşında gencecik insanlar ölüyor hala susuyorlar.. İNSAN BİR AÇIKLAMA YAPAR bir şeyler söyler..

    ama konuşamazki ne dicek Biz amerikanın köpeği bi hukumetiz ölenler öldüğüyle kalırlar biz din tüccarıyız ülkeyi pazarlarız mı dicek..:S 

    Askerlik yan gelip yatma yeri değildir dedikten sonra ŞEHİT ailelerine YALAKALIK olsun diye mektup göndermesini biliyordu adi herif..

Toplam Hit: 2441 Toplam Mesaj: 17