"Sabrımız Taşıyor"
-
Sabırla mücadele koordinatörü...
24 Eylül, 1 şehit.
29 Eylül, 1 şehit.
13 Ekim, 2 şehit.
14 Ekim, 1 şehit.
16 Kasım, 2 şehit.
23 Kasım, 1 şehit.
5 Aralık, 3 şehit.
7 Aralık, 1 şehit.21 Aralık, Başbakan, New York'ta verdiği demeçte, "sabrımızın sınırı var" dedi.
27 Aralık, 1 şehit.
16 Ocak, 1 şehit.
7 Şubat, 1 şehit.
9 Mart, 3 şehit.
23 Mart, 3 şehit.
7 Nisan, 6 şehit.
8 Nisan, 4 şehit.
9 Nisan, 1 şehit.
16 Nisan, 1 şehit.
21 Nisan, 1 şehit.
23 Nisan, 2 şehit.
25 Nisan, 1 şehit.
26 Nisan, 1 şehit.
27 Nisan, 2 şehit.
3 Mayıs, 2 şehit.
5 Mayıs, 2 şehit.
12 Mayıs, İzmir Bornova...
1 vatandaşımız ölü, 4 yaralı.
15 Mayıs, 2 şehit.
18 Mayıs, 1 şehit.
22 Mayıs, Ankara Ulus...
6 vatandaşımız ölü, 121 yaralı.
24 Mayıs, 8 şehit.
26 Mayıs, 1 şehit.
29 Mayıs, 1 şehit.30 Mayıs, Başbakan, NTV'ye verdiği demeçte, "Sabrımız taştı, taşıyor, bunların hepsi söylenir tabii. Zaten sabrın taşmaması diye bir şey yok ki... Her şehidin gelmesi, sabrın boyutunu adeta test ediyor" dedi.
1 Haziran, Bingöl...
5 vatandaşımız ölü, 6 yaralı.
4 Haziran, 7 şehit.
Sabah/Yılmaz Özdil -
taşamadı gitti zaten su sabrımız,artık taşsada şu itlere ebesininkini tersten göstesek
-
Aslında ben onun sabrının nasıl tavan yapacağını biliyom da işte insalık o kadar kolay olmuyor..
Vuracaksın oğlunu terör süsü vereceksin yarın sabır mabır kalıyor mu görürüz bakalım.. -
cok guzel bir cevap doserdim simdi buraya ama neyse.
oglunun t.ssaklarina curuk raporu alana kadar ..........neyse yazmayacagim
-
bunlarda sabır diye bir kavram olmadığı için taşacak bişi yok sabır taşı olsaydı çoktan çatlamıştı
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------cok guzel bir cevap doserdim simdi buraya ama neyse.
oglunun t.ssaklarina curuk raporu alana kadar ..........neyse yazmayacagim
-----------------------------
Anlayan anladı hocam merak etme :) -
Tuzu Kuru takımı bunlar şehit kanlarıyla nemalanan vampirler...
-
hocam o birlerin ikilerin üçlerin yanına sıfır eklemeyi unutmuşsun bize yansıtılan o ama gerçek sayılar emin olun daha fazla biran önce gereken yapılsın artık daha fazla şehit vermek istemiyoruz. (ah ah dinliyenmi var a.q.)
-
şimdi rte ye senin a.q demek isterdim ama adamın belli bir ifadesi war(başbakanmış).o yuzden demiyorum.
-
Been böyle hükümetin taaaaa
askerde sorun yok asker girmek istiyo meclisin kararı olmadan giremez bunlarda ABD nin bir yerini yalamaktan giremiyo!!
-
O şehitlerin kanlarını yerde bırakanlarr utansınlar.. Barzani,talabaniye,Tüm dünyada suçlarından dolayı aranan adama kefil olan,birilerine eş başkan olan,cüneyt zapsuyla kardeş olann ve sütünü almış kedi gibi köşede sinp Amerikanın yavşaklığını yapanlar utansın...
Allah bir gün inş. onlarında kafasına Çuval geçirirde bizde kurtulmuş oluruz bu Basiretsiz hükümetten.. 20Yaşında gencecik insanlar ölüyor hala susuyorlar.. İNSAN BİR AÇIKLAMA YAPAR bir şeyler söyler..
ama konuşamazki ne dicek Biz amerikanın köpeği bi hukumetiz ölenler öldüğüyle kalırlar biz din tüccarıyız ülkeyi pazarlarız mı dicek..:S
Askerlik yan gelip yatma yeri değildir dedikten sonra ŞEHİT ailelerine YALAKALIK olsun diye mektup göndermesini biliyordu adi herif..
