folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Sabrımız Taşıyor!



Sabrımız Taşıyor!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.cnnturk.com/TURKIYE/haber_detay.asp?PID=318&HID=4&haberID=399528

    Gaziantep:
    Gaziantep Anadolu Lisesi ve Gaziantep Lisesi öğrencileri, terör örgütü PKK'yı protesto yürüyüşü yaptı. Yaklaşık bin kişilik öğrenci grubu, ellerindeki Türk bayrakları ve terör örgütünü lanetleyici yazıların yer aldığı dövizlerle yürüdü.

    Sabrımız taştı yeter amk sempatizanlar ilk hareketlerinde de halledilecek.Çıktıık okuldan müdür geldi nere yürüyün dedi hiççççç s.klemedik devam ettik gereği yapılacak diye bağırdı şeyimden aşaa dedik devam ettik şehri dolandıık tam anlamıyla,bayağı bi kalabalığı biz oluşturuyoduk ama bize katılanlarda oldu.Her yerde böyle heralde ırağa girilmesse buradakiler linç edilecek söyliym.Yarında şehit cenazemiz var ora gidicez bi linç olur inşallah yarın herkesin sabrı taşıyo çünkü...Gaziantep de 1'i şehit 1'i kayıp var.Yeter!


    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
    taşıyor da ne oluyor a.k

    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    taşıyor da ne oluyor a.k
    -----------------------------
    Taşınca görürsün,Biz birlerinin boş durmasını izlemeyiz.Kurtuluş savvaşındada izlemedik şimdi de izlmeyiz.Bu olay cezaız kalırsa da taşar.Şu aralarda en ufak bi lafa taşar okuldakilere gerken yapılır.Sadece okuldakilerle de kalmaz.

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    he tabi okuldan kuzey ırak'a dolmuş çıkarırsınız artık....

    böyle boş işlerle uğraşmayın...

    bu yaptıklarınız sadece nefretinizi,acınızı biraz dindirir... başka bir işe yaramaz....


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zndmn
    zndmn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    taşıyor....hala taşmadı yani

     

     

    birader sende sabır taşıymışsın 


    Zugzwang
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------

    he tabi okuldan kuzey ırak'a dolmuş çıkarırsınız artık....

    böyle boş işlerle uğraşmayın...

    bu yaptıklarınız sadece nefretinizi,acınızı biraz dindirir... başka bir işe yaramaz....


    -----------------------------
    Ben kuzey Irak'a mı giricez dedim,en azından burdaki sempatizanlar,dtpliler Vakkas vs vs. Senden fln zaten ancak böyle oturup izlemeyi sonrada biz ne yapabilirz ki demeni beklerim.Kurtuluş Savaşında bu ülkeyi vatanı için canın verecek zihniyet kurtardı senin gibi biz napabilirz zihniyeti değil.Bu saatten sonra senin gibi bi adam(!)'a cevap dahi vermem.Çünkü o zaman boş işlerle uğraşmış olurum

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jannissary
    jannissary's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    nakamura tepkiniz güzel olmuş... arkadaşada neden bu kadar battı anlayamadım... yapılan her eylem bir sonuç

    doğurmak zorundamı orasıda tartışılır... gidip lise öğrencileri ırağamı yürüyeceklerdi? ayağnıza sesinize sağlık


    15-17 yaşları arasında ham bünyeli,cahil,karanlık beyinler tarafından yetişmiş geleceğin statükocu elitleriyle bayağı ve gereksiz tartışmalardan sıkıldığımdan dolayı artık siyasi tartışmalarda boy göstermeyeceğim. o konulara yazanlara dışardan bakıp cahilliklerini nasıl kustuklarını son derece iyi görebiliyorum.size kolay gelsin. isteyen herkes üstüne alınabilir. gocunduysanız pm atabilirsiniz.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    bende biz ne yapabiliriz zihniyeti yok... bende öyle mahalle kavgası gibi şeylerle anca kendinizi tatmin edersiniz zihniyeti var....

    ayrıca benim de isteğim dtp binalarının havaya uçurulmasıdır ama bunu belirtince bazıları aptal salak mal falan diye cevap veriyor , ben de küfrediyorum sonra hem o çocuk hem ben banlanıyoruz. imzamda da belirttiğim sebepten dolayı fikrimi böyle açmıyorum artık....

    yani aslında senin yapmayı düşündüklerin benimkiler yanında "boş durmak" kalır :D

    siz anca onu bunu dövüp tatmin edin kendinizi...

    kan dökme zamanı geldi artık....


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    jannissary bunu yazdı:
    -----------------------------

    nakamura tepkiniz güzel olmuş... arkadaşada neden bu kadar battı anlayamadım... yapılan her eylem bir sonuç

    doğurmak zorundamı orasıda tartışılır... gidip lise öğrencileri ırağamı yürüyeceklerdi? ayağnıza sesinize sağlık


    -----------------------------
    Abi yaptığımız bu yürüyüşle vatanı kurtaramadık tabi ama en azından tepkimizi dışa vurduk.En azından bu yürüyüşe karşı gelmek isteyenlerle kimin ne olduğunu anladık en ufak daha taşarsa bu anladığımız şeyler sonuca gider ama,adana olsun antep olsun vs vs vs .daha çok vardır böyle şehir aklıma gelen ilk 2 şehir burası buralarda vatana aşk vardır,tepkilerde sert olur diğer yerlere göre...Saolasın ama

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

       sabır taşınca nemi olur ?

      pipika diyen dediği yerde kafası koparılır . ama diyen olursa yemin ederim yaparım.belimden silah eksik olmaz. silah çekildimi ya ucunda bir tepsi baklava ( atış iddiası)  yada beyni havalara uçacak bir pipika lı  olmalı. yoksa ele alınmaz.sabır taşarsa dtp binaları yerle bir edilir.mensuplarının karıları orospu erkekleri gay sınıfına dahil edilmek üzere elden geçirilir.


    Temel adalettir .
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
    zigana bunu yazdı:
    -----------------------------

       sabır taşınca nemi olur ?

      pipika diyen dediği yerde kafası koparılır . ama diyen olursa yemin ederim yaparım.belimden silah eksik olmaz. silah çekildimi ya ucunda bir tepsi baklava ( atış iddiası)  yada beyni havalara uçacak bir pipika lı  olmalı. yoksa ele alınmaz.sabır taşarsa dtp binaları yerle bir edilir.mensuplarının karıları orospu erkekleri gay sınıfına dahil edilmek üzere elden geçirilir.


    -----------------------------
    sabrının bir an önce taşması dileğiyle o zaman...

    yoksa 16 şehit dah mı gerekiyor sabrının taşması için?


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
Toplam Hit: 1923 Toplam Mesaj: 12