folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Sac Lazer Kesim İşleriyle Uğraşan Var Mı?



Sac Lazer Kesim İşleriyle Uğraşan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Merhaba cümleten,

    Basit, bir çift kitap tutacağı alacaktım fakat fiyatı nedense gözüme çok göründü. İstediğime yakın olanın hb linki aşağıda fakat bu işlerle uğraşan ve daha ucuza mâl edebilecek biri varsa ondan almayı yeğlerim. Bir de öğrenmek istediğim adet fazla olursa fiyata ne kadar etkisi olur mesela 53 adet gibi.

    https://www.hepsiburada.com/simge-yapi-dekorasyon-uygun-fiyatli-ucuz-ve-ekonomik-dekoratif-metal-kitap-tutucu-p-HBV00000F3MUQ?magaza=simgeyapi

    yawuz tarafından 23/Kas/19 17:33 tarihinde düzenlenmiştir

    tahribat.com a can feda
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Cnc işiyle uğraşıyorum. bu parça çok basit bir parça fason lazer kesim, büküm firmalarına sorabilirsin. fazla fiyat çekeceklerini zannetmiyorum. ama boya işi biraz sıkıntı onu nasıl çözersin bilemiyorum.

    + bizim firmanın böyle birşeye izni olsa 2 saate yapar verirdim boyalı şekilde 50 adet ama malesef :(

    tolgaStain tarafından 23/Kas/19 03:10 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Boya neden problem üstadım, ben de farkettim ki mesela aliexpress de siyah olan beyazdan daha pahalı.


    tahribat.com a can feda
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TxT
    TxT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    hocam üretimi yaptırabilirsen çak bi sprey boya tamamdır 50 tanesine yeter herhalde böyle bir şey https://www.hepsiburada.com/polisan-akrilik-sprey-boya-mat-siyah-ral-9004-p-HBV00000BIC4G

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek
    yawuz bunu yazdı

    Boya neden problem üstadım, ben de farkettim ki mesela aliexpress de siyah olan beyazdan daha pahalı.

    Fason kesim büküm işi yapan yerler genellikle  boya yapmıyor diye söyledim hocam kendin boyayacaksın yada paslanmaz (inox) sacdan yaptırabilirsin. 

     

    tolgaStain tarafından 23/Kas/19 07:07 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    ince sac lazer kesim, sana a4 kağıdı paketi gibi vercek alcan elinle kullancağın zaman karton büker gibi bükçen. @kaan a sor istersen belki lazer kesicisi olabilir. 

    Ayriyeten başlığı da değiştirsen lazer kesim işleri yazsan daha çabuk sonuca ulaşabilirsin demedi deme. 

     


    Çok sıkılıyom
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    @SweetyVolty, pm yolladım, başlığı değiştirdim teşekkürler. 


    tahribat.com a can feda
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    bulunduğun şehirde reklamcıların olduğu bi yer varsa orda kesin fason kesimciler vardır bir plaka 3 ya da 4 milim plaka saç alacaksın adamlara bıkaracan hepsini  50-60 tl arası keserler bükümüde onlarda yoksa yönlendirirler zaten  ama boya işi pahalı olur statik boya atılması gerekir güzel olsun soyulmasın kolay çizilmesin dersen o da 50 parçaya tahmini  300-500 tl alırlar


    imza
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    konu açılmışken sorayım, kağıdı belirli şekillerde kesmek istiyorum bunu kendi başıma en kkolay nasıl yaparım ?

    b32be72b402d9360bf96fbeaec10338b.jpg (800×800)

    mesela boyle. 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo
    yolbulucu bunu yazdı

    konu açılmışken sorayım, kağıdı belirli şekillerde kesmek istiyorum bunu kendi başıma en kkolay nasıl yaparım ?

    mesela boyle. 

    Craft Kretuar Bıçağı  

    set olanlarına bakçan fiyat arttıkça performans artar ucuz olanlar fazla dayanmaz bilgine. 

     

    Özetle kraft bıçağı diye geçiyor bi de altı üstü kağıt kesicem deme biri çıkıyor sert karbür bıçağı bilemeye kalkıyor öbürü zart zort yontuyor biri çıkıyor tırnaklarını kesiyor aq iyi ki işten ayrıldım beyle beyle delirdim galiba ben .s.s.s 

    öte yandan en yakın kırtasiyende mutlaka vardır neşter de kraft bıçağı diyince itelemeye çalışabilirler en son 10 bıçaklı metal saplıları 12 liraya mı ne alıyordum (işyeri için asdfads) ama dediğim gibi ucu körelmeye mahkum ama bıçak olarak doktor tanıdık bulursan beleşe bistüri çözebilirsin ya da 50likleri 30-40 lira bişi. (Onlar da tek kullanımlık oldukları için sert çelik bekleme standart uç onlar da) 

     

    SweetyVolty tarafından 24/Kas/19 13:20 tarihinde düzenlenmiştir

    Çok sıkılıyom
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    SweetyVolty bunu yazdı
    yolbulucu bunu yazdı

    konu açılmışken sorayım, kağıdı belirli şekillerde kesmek istiyorum bunu kendi başıma en kkolay nasıl yaparım ?

    mesela boyle. 

     

    Craft Kretuar Bıçağı  

    set olanlarına bakçan fiyat arttıkça performans artar ucuz olanlar fazla dayanmaz bilgine. 

     

    Özetle kraft bıçağı diye geçiyor bi de altı üstü kağıt kesicem deme biri çıkıyor sert karbür bıçağı bilemeye kalkıyor öbürü zart zort yontuyor biri çıkıyor tırnaklarını kesiyor aq iyi ki işten ayrıldım beyle beyle delirdim galiba ben .s.s.s 

    öte yandan en yakın kırtasiyende mutlaka vardır neşter de kraft bıçağı diyince itelemeye çalışabilirler en son 10 bıçaklı metal saplıları 12 liraya mı ne alıyordum (işyeri için asdfads) ama dediğim gibi ucu körelmeye mahkum ama bıçak olarak doktor tanıdık bulursan beleşe bistüri çözebilirsin ya da 50likleri 30-40 lira bişi. (Onlar da tek kullanımlık oldukları için sert çelik bekleme standart uç onlar da) 

     

    bir sürü yapmam lazım abi, dediğin gibi olmaz maalesef :/ 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
Toplam Hit: 1775 Toplam Mesaj: 18
kitap sac