folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Saç Mezoterapisi Hakkında



Saç Mezoterapisi Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaDCouRaGe
    MaDCouRaGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek

    hocam bendede aynı durum söz konusu geçenlerde özel bir cild doktoruna gittim direk androgenetik dedi bana ve tedavi olarak Minoksidil yada Finasterid tedavisi olacak dedi ama saç çıkarmaz sadece durdurur, 5 sene kullan bıraktığında kaldığı yerden devam eder ama 5 sene geciktirirsin süreci demişti. şu sitede de detaylı anlatıyo ama yan etkisi çok gibi geldi bana hocam http://www.doktorsitesi.com/makale/kadin-ve-erkeklerde-erkek-tipi-sac-dokulmesi


    NORMALİDE BİZİ BULMAZ Kİ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nsy
    nsy's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Dişi

    hocam saç dökülmesini önlemek için doğal ürün kullanmak gerek. doğal ürün kullandıgında saç hücrelerin ölmemişse saç çıkar tabi saç çıkması zaman alır en az 1 sene boyunca düzenli şekilde kullanacaksın doğal ürünü bu doğal ürün ne diye sorarsan da http://www.baharatim.com/sarimsak_yagli_sampuan  bu şampuanı kullandıgında memnun kalacaksın

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    Saçlarını devamlı kısa tut birde senede 1- 2 felan saçını jiletl kazıt :)  Ama kazıttığında berber  2-3 sefer üstünden geçsin. Ben böyle yapıyom :)

     

    Maldonado tarafından 15/Şub/14 22:29 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    Maldonado bunu yazdı

    Saçlarını devamlı kısa tut birde senede 1 felan saçını jiletl kazıt :)

     

    zaten öyle yapıyorum devamlı kışları üç numara yazları dazlak ama dazlak olduğum zamanda sakallar taliban militanları gibi olduğu için mecburen bandanayla dolaşıyorum korsanlar gibi dikkat çekiyorum yarın bu gün bi iş ortamına girdiğimde sıkıntı olcak o yüzden şimdiden önlemimi almak zorundayım daha fazla dökülmemesi için. Ayrıeten bi çözüm değil benim dökülme tipine önerin.

    Zodiac tarafından 15/Şub/14 22:36 tarihinde düzenlenmiştir

    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    janni
    janni's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2010
    Erkek

    Bende yaptırdım ama kayseride yaptırdım.

    http://dermiss.com/ ben buraya yaptırdım gayet memnun kaldım. Benim biraz fazla inceldiğinden 12 seans (4 ay) felan sürdü. Saçım sürekli mattı şimdi baya hissedilir şekilde parlak ve gürleşti. İşin uzmanına yaptırırsan memnun kalırsın.

    İzmirede yeniden taşınınca baya bir araştırdım burayı önerdiler daha gitmedim, nasıldır bilmem http://izmirsacklinik.com/

    Önceki doktoruma sorarım tanıdığı varsa sana yazayım izmirde.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    janni bunu yazdı

    Bende yaptırdım ama kayseride yaptırdım.

    http://dermiss.com/ ben buraya yaptırdım gayet memnun kaldım. Benim biraz fazla inceldiğinden 12 seans (4 ay) felan sürdü. Saçım sürekli mattı şimdi baya hissedilir şekilde parlak ve gürleşti. İşin uzmanına yaptırırsan memnun kalırsın.

    İzmirede yeniden taşınınca baya bir araştırdım burayı önerdiler daha gitmedim, nasıldır bilmem http://izmirsacklinik.com/

    Önceki doktoruma sorarım tanıdığı varsa sana yazayım izmirde.

    Aynen dostum çok memnun kalırım daha önceki araştırmalarımdada duymuştum bu kliniği müsait bi zamanda muayene için gidebilirim. Ama senin tedaviye başlamadan önceki durumun önemli daha detaylı yazsan, örneğin sadece incelme değil dökülme, açılma saç çizgisinin geriye kayması vs.


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OnLyGoDCaNStoPMe
    OnLyGoDCaNStoPMe's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2010
    Erkek
    Maldonado bunu yazdı

    Saçlarını devamlı kısa tut birde senede 1- 2 felan saçını jiletl kazıt :)  Ama kazıttığında berber  2-3 sefer üstünden geçsin. Ben böyle yapıyom :)

     

    Hocam erkek tipi dökülme için doktorum hiçbir etkisinin olmadığını söyledi.

    Hatta saçını istersen uzat etkilemiyormuş bile.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    birileri doğum kontrol haplı yöntemden bahsetmişti, şampuana karıştırılıyomuş.

    iş yerindeki karılara anlattım gülüştüler yasminin kutusu 20 lira demişlerdi :)


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
Toplam Hit: 2420 Toplam Mesaj: 19