Saç Mezoterapisi Hakkında
-
hocam bendede aynı durum söz konusu geçenlerde özel bir cild doktoruna gittim direk androgenetik dedi bana ve tedavi olarak Minoksidil yada Finasterid tedavisi olacak dedi ama saç çıkarmaz sadece durdurur, 5 sene kullan bıraktığında kaldığı yerden devam eder ama 5 sene geciktirirsin süreci demişti. şu sitede de detaylı anlatıyo ama yan etkisi çok gibi geldi bana hocam http://www.doktorsitesi.com/makale/kadin-ve-erkeklerde-erkek-tipi-sac-dokulmesi
-
hocam saç dökülmesini önlemek için doğal ürün kullanmak gerek. doğal ürün kullandıgında saç hücrelerin ölmemişse saç çıkar tabi saç çıkması zaman alır en az 1 sene boyunca düzenli şekilde kullanacaksın doğal ürünü bu doğal ürün ne diye sorarsan da http://www.baharatim.com/sarimsak_yagli_sampuan bu şampuanı kullandıgında memnun kalacaksın
-
Saçlarını devamlı kısa tut birde senede 1- 2 felan saçını jiletl kazıt :) Ama kazıttığında berber 2-3 sefer üstünden geçsin. Ben böyle yapıyom :)
Maldonado tarafından 15/Şub/14 22:29 tarihinde düzenlenmiştir -
Maldonado bunu yazdı
Saçlarını devamlı kısa tut birde senede 1 felan saçını jiletl kazıt :)
zaten öyle yapıyorum devamlı kışları üç numara yazları dazlak ama dazlak olduğum zamanda sakallar taliban militanları gibi olduğu için mecburen bandanayla dolaşıyorum korsanlar gibi dikkat çekiyorum yarın bu gün bi iş ortamına girdiğimde sıkıntı olcak o yüzden şimdiden önlemimi almak zorundayım daha fazla dökülmemesi için. Ayrıeten bi çözüm değil benim dökülme tipine önerin.
Zodiac tarafından 15/Şub/14 22:36 tarihinde düzenlenmiştir -
Bende yaptırdım ama kayseride yaptırdım.
http://dermiss.com/ ben buraya yaptırdım gayet memnun kaldım. Benim biraz fazla inceldiğinden 12 seans (4 ay) felan sürdü. Saçım sürekli mattı şimdi baya hissedilir şekilde parlak ve gürleşti. İşin uzmanına yaptırırsan memnun kalırsın.
İzmirede yeniden taşınınca baya bir araştırdım burayı önerdiler daha gitmedim, nasıldır bilmem http://izmirsacklinik.com/
Önceki doktoruma sorarım tanıdığı varsa sana yazayım izmirde.
-
janni bunu yazdı
Bende yaptırdım ama kayseride yaptırdım.
http://dermiss.com/ ben buraya yaptırdım gayet memnun kaldım. Benim biraz fazla inceldiğinden 12 seans (4 ay) felan sürdü. Saçım sürekli mattı şimdi baya hissedilir şekilde parlak ve gürleşti. İşin uzmanına yaptırırsan memnun kalırsın.
İzmirede yeniden taşınınca baya bir araştırdım burayı önerdiler daha gitmedim, nasıldır bilmem http://izmirsacklinik.com/
Önceki doktoruma sorarım tanıdığı varsa sana yazayım izmirde.
Aynen dostum çok memnun kalırım daha önceki araştırmalarımdada duymuştum bu kliniği müsait bi zamanda muayene için gidebilirim. Ama senin tedaviye başlamadan önceki durumun önemli daha detaylı yazsan, örneğin sadece incelme değil dökülme, açılma saç çizgisinin geriye kayması vs.
-
Maldonado bunu yazdı
Saçlarını devamlı kısa tut birde senede 1- 2 felan saçını jiletl kazıt :) Ama kazıttığında berber 2-3 sefer üstünden geçsin. Ben böyle yapıyom :)
Hocam erkek tipi dökülme için doktorum hiçbir etkisinin olmadığını söyledi.
Hatta saçını istersen uzat etkilemiyormuş bile.
-
birileri doğum kontrol haplı yöntemden bahsetmişti, şampuana karıştırılıyomuş.
iş yerindeki karılara anlattım gülüştüler yasminin kutusu 20 lira demişlerdi :)
