folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sac Sakal Makınası ?



Sac Sakal Makınası ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BrighStar
    BrighStar's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2009
    Erkek

    Hocalar Herkeze Selamlar;

    Hergun Her Sabah tras olan askerlıgını yapmıs olanlar da  bılır, tras olmak o uykulu hal ıle tras olmak gercekten zulumden baska bırsey degıl. helekı kurumsal bır sırkette calısıyorsan ve sakal ve suratta ki kıla bocege dıkkat edılıyosan ısın gercekten cok zor.

    Bende her sabah saat 7:00 de tras olmaktan bıkanlardanım ve tras bıcagı yuzumun sekılını degıstrdı aynı zamanda tahrısten suratım mahvoldu artık..

    Burda Belkı Bılen bılır Internette baktım ama guvenıp para verıp fıs cıkmasından korktugumdan dolayı sız deneyımlı tahrıbat ekıbıne danısmak ıstedım..

    İstediğim Aslında Su Sakalı 0 alacak Yanı Tras bıcagını unutturacak aynı zamanda goz altlarındakı kılları temızleyecek bır urun arıyorum. sakalı sıfır alsın ve goz altlarındakı kılları yanı yanaktakı kılları alsın baska bısı ıstemıyorum varmıdır boyle bır urun kullanan veya ıctenlıkte tavsıye eden abımız kardesımız ? 


    . Ben Kimseyi Kaybetmedim Herkez Beni KAYBETTİ... .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Mach 3 kullan hocam. Jilet konusunda bir numaradır, tahriş yapmaz.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tariqat_Sapiii
    Tariqat_Sapiii's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2007
    Erkek
    Mustafa bunu yazdı

    Mach 3 kullan hocam. Jilet konusunda bir numaradır, tahriş yapmaz.

    ve ayrıca sakalınız daha gür çıksın istiyorsanız traş köpüğü kullanmayın bildiğiniz el sabunuyla iyice elinizle köpürttürüp suratınıza sürün sonra Permatikle traş olun. Nedeni ni bilmiyorum ama en kaliteli traş bıçağını da kullandım 40 TL ye gillete nin yeni çıkanı nı aldım memnun kalmadım. Sakalı uzun süre çıkartmıyor. Ben aksine çıkmasını istiyorum daha seviyorum çünkü kestikçe daha gür çıkar. Kısaca sakalın gür ve çabuk çıkmasını istiyorsanız ; 

    # Traş köpüğü değil , El sabunuyla yapın ( sıvı olmayan ) 

    # Gillete mach 3 felan değil bildiğimiz permatik (  ) olanını kullanın ve ben ağzını kırıp yapıyordum koruma bölgesini herzaman koruma bölgesini kırıp öyle traş oluyorum ;)

    # Sakal çimen gibidir , çimen nasıl su ile beslenirse büyür ve gürleşip çoğalırsa , sakalda aynısıdır. Yüzünüze bol bol su vurup silmeden bekletin. Gözenekler suyu iyice emsin ve yüzdeki kılın köküne suyu versin ;) Bizzat denenmiş ve yıllardır aynı şekilde yapılıyor ;)


    Sonuç ; 1 ay gibi bir süre de örülecek kıvama gelebilen ve çıkan sakallarım buyurun bu yöntemlerle ; 

    Tariqat_Sapiii tarafından 18/Kas/14 19:51 tarihinde düzenlenmiştir

    Evli,Mutlu,Çocuklu (H) 70 Milyonda 1... Yapıcak Bişi Yok !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BrighStar
    BrighStar's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Kasım/2009
    Erkek
    Tariqat_Sapiii bunu yazdı
    Mustafa bunu yazdı

    Mach 3 kullan hocam. Jilet konusunda bir numaradır, tahriş yapmaz.

    ve ayrıca sakalınız daha gür çıksın istiyorsanız traş köpüğü kullanmayın bildiğiniz el sabunuyla iyice elinizle köpürttürüp suratınıza sürün sonra Permatikle traş olun. Nedeni ni bilmiyorum ama en kaliteli traş bıçağını da kullandım 40 TL ye gillete nin yeni çıkanı nı aldım memnun kalmadım. Sakalı uzun süre çıkartmıyor. Ben aksine çıkmasını istiyorum daha seviyorum çünkü kestikçe daha gür çıkar. Kısaca sakalın gür ve çabuk çıkmasını istiyorsanız ; 

    # Traş köpüğü değil , El sabunuyla yapın ( sıvı olmayan ) 

    # Gillete mach 3 felan değil bildiğimiz permatik (  ) olanını kullanın ve ben ağzını kırıp yapıyordum koruma bölgesini herzaman koruma bölgesini kırıp öyle traş oluyorum ;)

    # Sakal çimen gibidir , çimen nasıl su ile beslenirse büyür ve gürleşip çoğalırsa , sakalda aynısıdır. Yüzünüze bol bol su vurup silmeden bekletin. Gözenekler suyu iyice emsin ve yüzdeki kılın köküne suyu versin ;) Bizzat denenmiş ve yıllardır aynı şekilde yapılıyor ;)

    sensın tamam 


    . Ben Kimseyi Kaybetmedim Herkez Beni KAYBETTİ... .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    hocam şimdi tıraş bıçağı var tıraş bıçağı var

    ben sana söleyim sakal için elektrikli makinaya boşa para harcama

    ilacın burda

    http://www.razoremporium.com/gillette-vintage-razors

    http://www.razoremporium.com/blades

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    AllahinOglu bunu yazdı

    hocam şimdi tıraş bıçağı var tıraş bıçağı var

    ben sana söleyim sakal için elektrikli makinaya boşa para harcama

    ilacın burda

    http://www.razoremporium.com/gillette-vintage-razors

    http://www.razoremporium.com/blades

    Bu işin fantezi kısmı. Ben de heveslenip yaprak jiletli makine aldım. Tecrübesizliğin de verdiği rehavetle hem tıraşlar uzun sürdü hem de yanağı tahriş ettim. Bununla tıraş daha garanti oluyor. Ama daha uzun sürüyor. Öyle cart curt sürtüp çıkıp gitmelik bir alet değil. Sabah kalkıp tıraş olmak isteyen adam için hız ve etkinlik önemlidir. Mach 3 ve köpük işi her türlü görür. Artık 5 jilete kadar çıkardılar. 2-3 defa geçmene bile gerek kalmadan temizliyor. Ama azman gibi sakallarınız varsa o zaman istediğiniz aleti alın o iş uzun sürer. Ya usturaya alışacaksın ya da iyi bir makine alacaksın.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    Mustafa bunu yazdı

    Mach 3 kullan hocam. Jilet konusunda bir numaradır, tahriş yapmaz.

    geçen aynkı konu açılınca bende bunun mach3 power kullan demiştim. nasıl bir mühendis tasarlamışsa artık yüzünde bir nokta çizik kesik yapmıyor.

    birde kendi jel köpüğünü kullanınca öyle rahat traş oluyorumki o mis.


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Hocam ilk dikkat etmen gereken şu; makine senin sakalını keser mi?

    Sakalların gürse kesmeyecektir, ya da işkence çektire çektire kesecektir.

     

    Braunun tarihi eser bir makinesini 4 sene kadar kullandım. Süperdi.

    Sonra braun cruzer 3 aldım.  http://www.gatzet.com/WordPress/wp-content/uploads/2008/02/print_cruzer3.jpg

    Bunu da 7 senedir kullanıyorum yaklaşık, halen ilk günkü amk, bataryası da aynı gidiyor. (haftada bir kullanıyorum bunu)

    Bunun yanında kirli sakal için cruzer 5 kullanıyorum 2 yıldır, http://img-teknosa.cubecdn.net/TeknosaImg/productImages/1024x783/120240270-2-braun_cruzer_5_beard_sakal_kesme_makinesi.jpg

    Üründen gayet memnunum.

    Kirli sakal sevenler için cruzer 5 süper makine, çok hızlı kesiyor.

    Makineyi alırken deneme şansınız yok, alınca sakalınızı kesmeyebilir. Ona göre dikkat edin derim.

    Sülale olaraktan her erkeğin tel fırça kıvamında sakalı bıyığı var, ben hiç jilet vurmadım. Makineyle 0 kesince(jiletten daha derin keser makine) yüzüm halen bebek poposu gibi oluyor. Ergenlere duyrulur.

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    bimde a101de 20 liraya filan oluyo arada.

    heveslenip aldım bi skime yaramıyo. alacaksan 400 500e philips filan anca iş görür onlar

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    yaklasik olarak 5 yildir her sabah tras oluyorum fusion proglide kullaniyorum gillette n cok bi sknti yasamadim tras bicagi biraz pahali ama 6 bicakli 5 on 1 arka tek olan faul duzeltme icin titresimli guzel makina. 3 4 aparagi var sakal inceltme vs de yapabiliyosun.

    Tras jeli omarakta niveanin jellerini kullaniyorum silver olan alkolsuz yanma hissi vermiyo oneririm.


    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erebos
    erebos's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2010
    Erkek

    Tek geçerim, ne varsa eskilerde var azizim

    Yav anlamadığım, neden Bıyığa laf olmazken sakala veya uzun saça şirketler laf ediyor.Bıyığada etsinler demiyorum aslında asıl sormak istediğim kafamızdan çıkan kıldan onlara ne,nerde medeniyet? nerde ilericilik?, hani askeriye geri kalmıştı, hani askeriyede mantık aranmazdı?adamlar aynılarını istiyor yapıyor ve yaptırıyor.

     


    Zira Kalemler kaldırılmış,sayfalar kurumuştur.
Toplam Hit: 2206 Toplam Mesaj: 12