Sac Sakal Makınası ?
-
Hocalar Herkeze Selamlar;
Hergun Her Sabah tras olan askerlıgını yapmıs olanlar da bılır, tras olmak o uykulu hal ıle tras olmak gercekten zulumden baska bırsey degıl. helekı kurumsal bır sırkette calısıyorsan ve sakal ve suratta ki kıla bocege dıkkat edılıyosan ısın gercekten cok zor.Bende her sabah saat 7:00 de tras olmaktan bıkanlardanım ve tras bıcagı yuzumun sekılını degıstrdı aynı zamanda tahrısten suratım mahvoldu artık..
Burda Belkı Bılen bılır Internette baktım ama guvenıp para verıp fıs cıkmasından korktugumdan dolayı sız deneyımlı tahrıbat ekıbıne danısmak ıstedım..
İstediğim Aslında Su Sakalı 0 alacak Yanı Tras bıcagını unutturacak aynı zamanda goz altlarındakı kılları temızleyecek bır urun arıyorum. sakalı sıfır alsın ve goz altlarındakı kılları yanı yanaktakı kılları alsın baska bısı ıstemıyorum varmıdır boyle bır urun kullanan veya ıctenlıkte tavsıye eden abımız kardesımız ? -
Mach 3 kullan hocam. Jilet konusunda bir numaradır, tahriş yapmaz.
-
Mustafa bunu yazdı
Mach 3 kullan hocam. Jilet konusunda bir numaradır, tahriş yapmaz.
ve ayrıca sakalınız daha gür çıksın istiyorsanız traş köpüğü kullanmayın bildiğiniz el sabunuyla iyice elinizle köpürttürüp suratınıza sürün sonra Permatikle traş olun. Nedeni ni bilmiyorum ama en kaliteli traş bıçağını da kullandım 40 TL ye gillete nin yeni çıkanı nı aldım memnun kalmadım. Sakalı uzun süre çıkartmıyor. Ben aksine çıkmasını istiyorum daha seviyorum çünkü kestikçe daha gür çıkar. Kısaca sakalın gür ve çabuk çıkmasını istiyorsanız ;
Tariqat_Sapiii tarafından 18/Kas/14 19:51 tarihinde düzenlenmiştir
# Traş köpüğü değil , El sabunuyla yapın ( sıvı olmayan )
# Gillete mach 3 felan değil bildiğimiz permatik (
) olanını kullanın ve ben ağzını kırıp yapıyordum koruma bölgesini herzaman koruma bölgesini kırıp öyle traş oluyorum ;)
# Sakal çimen gibidir , çimen nasıl su ile beslenirse büyür ve gürleşip çoğalırsa , sakalda aynısıdır. Yüzünüze bol bol su vurup silmeden bekletin. Gözenekler suyu iyice emsin ve yüzdeki kılın köküne suyu versin ;) Bizzat denenmiş ve yıllardır aynı şekilde yapılıyor ;)
Sonuç ; 1 ay gibi bir süre de örülecek kıvama gelebilen ve çıkan sakallarım buyurun bu yöntemlerle ;
-
Tariqat_Sapiii bunu yazdıMustafa bunu yazdı
Mach 3 kullan hocam. Jilet konusunda bir numaradır, tahriş yapmaz.
ve ayrıca sakalınız daha gür çıksın istiyorsanız traş köpüğü kullanmayın bildiğiniz el sabunuyla iyice elinizle köpürttürüp suratınıza sürün sonra Permatikle traş olun. Nedeni ni bilmiyorum ama en kaliteli traş bıçağını da kullandım 40 TL ye gillete nin yeni çıkanı nı aldım memnun kalmadım. Sakalı uzun süre çıkartmıyor. Ben aksine çıkmasını istiyorum daha seviyorum çünkü kestikçe daha gür çıkar. Kısaca sakalın gür ve çabuk çıkmasını istiyorsanız ;
# Traş köpüğü değil , El sabunuyla yapın ( sıvı olmayan )
# Gillete mach 3 felan değil bildiğimiz permatik (
) olanını kullanın ve ben ağzını kırıp yapıyordum koruma bölgesini herzaman koruma bölgesini kırıp öyle traş oluyorum ;)
# Sakal çimen gibidir , çimen nasıl su ile beslenirse büyür ve gürleşip çoğalırsa , sakalda aynısıdır. Yüzünüze bol bol su vurup silmeden bekletin. Gözenekler suyu iyice emsin ve yüzdeki kılın köküne suyu versin ;) Bizzat denenmiş ve yıllardır aynı şekilde yapılıyor ;)sensın tamam
-
hocam şimdi tıraş bıçağı var tıraş bıçağı var
ben sana söleyim sakal için elektrikli makinaya boşa para harcama
ilacın burda
http://www.razoremporium.com/gillette-vintage-razors
http://www.razoremporium.com/blades -
AllahinOglu bunu yazdı
hocam şimdi tıraş bıçağı var tıraş bıçağı var
ben sana söleyim sakal için elektrikli makinaya boşa para harcama
ilacın burda
http://www.razoremporium.com/gillette-vintage-razors
http://www.razoremporium.com/bladesBu işin fantezi kısmı. Ben de heveslenip yaprak jiletli makine aldım. Tecrübesizliğin de verdiği rehavetle hem tıraşlar uzun sürdü hem de yanağı tahriş ettim. Bununla tıraş daha garanti oluyor. Ama daha uzun sürüyor. Öyle cart curt sürtüp çıkıp gitmelik bir alet değil. Sabah kalkıp tıraş olmak isteyen adam için hız ve etkinlik önemlidir. Mach 3 ve köpük işi her türlü görür. Artık 5 jilete kadar çıkardılar. 2-3 defa geçmene bile gerek kalmadan temizliyor. Ama azman gibi sakallarınız varsa o zaman istediğiniz aleti alın o iş uzun sürer. Ya usturaya alışacaksın ya da iyi bir makine alacaksın.
-
Mustafa bunu yazdı
Mach 3 kullan hocam. Jilet konusunda bir numaradır, tahriş yapmaz.
geçen aynkı konu açılınca bende bunun mach3 power kullan demiştim. nasıl bir mühendis tasarlamışsa artık yüzünde bir nokta çizik kesik yapmıyor.
birde kendi jel köpüğünü kullanınca öyle rahat traş oluyorumki o mis.
-
Hocam ilk dikkat etmen gereken şu; makine senin sakalını keser mi?
Sakalların gürse kesmeyecektir, ya da işkence çektire çektire kesecektir.
Braunun tarihi eser bir makinesini 4 sene kadar kullandım. Süperdi.
Sonra braun cruzer 3 aldım. http://www.gatzet.com/WordPress/wp-content/uploads/2008/02/print_cruzer3.jpg
Bunu da 7 senedir kullanıyorum yaklaşık, halen ilk günkü amk, bataryası da aynı gidiyor. (haftada bir kullanıyorum bunu)
Bunun yanında kirli sakal için cruzer 5 kullanıyorum 2 yıldır, http://img-teknosa.cubecdn.net/TeknosaImg/productImages/1024x783/120240270-2-braun_cruzer_5_beard_sakal_kesme_makinesi.jpg
Üründen gayet memnunum.
Kirli sakal sevenler için cruzer 5 süper makine, çok hızlı kesiyor.
Makineyi alırken deneme şansınız yok, alınca sakalınızı kesmeyebilir. Ona göre dikkat edin derim.
Sülale olaraktan her erkeğin tel fırça kıvamında sakalı bıyığı var, ben hiç jilet vurmadım. Makineyle 0 kesince(jiletten daha derin keser makine) yüzüm halen bebek poposu gibi oluyor. Ergenlere duyrulur.
-
bimde a101de 20 liraya filan oluyo arada.
heveslenip aldım bi skime yaramıyo. alacaksan 400 500e philips filan anca iş görür onlar
-
yaklasik olarak 5 yildir her sabah tras oluyorum fusion proglide kullaniyorum gillette n cok bi sknti yasamadim tras bicagi biraz pahali ama 6 bicakli 5 on 1 arka tek olan faul duzeltme icin titresimli guzel makina. 3 4 aparagi var sakal inceltme vs de yapabiliyosun.
Tras jeli omarakta niveanin jellerini kullaniyorum silver olan alkolsuz yanma hissi vermiyo oneririm.
-
Tek geçerim, ne varsa eskilerde var azizim

Yav anlamadığım, neden Bıyığa laf olmazken sakala veya uzun saça şirketler laf ediyor.Bıyığada etsinler demiyorum aslında asıl sormak istediğim kafamızdan çıkan kıldan onlara ne,nerde medeniyet? nerde ilericilik?, hani askeriye geri kalmıştı, hani askeriyede mantık aranmazdı?adamlar aynılarını istiyor yapıyor ve yaptırıyor.
