folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Saddam Gercekten İdam Edildimi !?



Saddam Gercekten İdam Edildimi !?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    realistt
    realistt's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    ölmüştür heralde amk. abd turşusunu kurcak deil heralde.yaa sallayın çok ta tın amk

    hayatın cilvesi boşversene;)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek
    peki reailst kardeşim sana bi sorcam saddam epey yargılandı ve bişi çıkmadı ama son 1 hafta içerisinde alel acele idam edildi. ve bu konu ABD tarafından ört pas edildi ayrıca bu konu yankı uynadırmadı beklenen kadar neden acaba ? ve sen girdiğin ülkenin adamını yargıılamarmısın yoqsa idam edermisin hele bide halkı bu adama tapıyor ise.. ben olsam elimde koz olark kullanır iç karışıklık çımasını önlerdim çünkü şu an ABD istese bile ordan çıkamıyor eline yüzüne bulaştırdı ırakı bi mantıklı düşün

    Herkesin hayatına kimse karışamaz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek
    yok şakaydı şaka yaptılar size asılan saddam değil bizim karşı komşuydu pffs:D her okuduğumuza inancaksak nette yandık yane

    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twt16
    twt16's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    bence saddam idam filan edilmedi!

    sagoFAN
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tpyion
    tpyion's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    amerikalılar salak deildir dna testi ile çözmüşlerdir saddam olup olmadını
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draeex
    Draeex's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek

    Koskoca saddam yerin dibindemi saklanacak:D
    O adam belki yuzunu bile değiştirmiştir.
    Amerki kendisine yediremedi yakalıyamadı saddamı
    İşte boyle taklitleriyle kendini tatmin ediyo:D


    Tariqat Of Tahribat The Murid Draeex Tariqat Dj"i 2007©
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kyu
    Kyu's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek
    BadMad bunu yazdı:
    -----------------------------

     

      Saddam Husain idam edilmedi ben bunu yakalandığında söylemiştim koskoca diktatör çukurdamı yakalanacak a.k


    -----------------------------

    katılıyorum..

    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    bnce bu adam hakkın rahmetine kavuşmuştur çoktan
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gardiyan
    Gardiyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    MaTRaX bunu yazdı:
    -----------------------------

    Edilmediyse eve mi götürcen ?

    Sanane öldü işte son halini gösterdiler..

    Adamı resmen ailesi alıp gömdü öyle birşey olsa ailesi mal değil ya çıkar bu saddam değil der herhalde :)

    Tabutunu açtılar zaten..


    -----------------------------

    Arkadaşım Sana Katılmıyorum. Saddamın Yeri Felan Zaten Belli DeğiL ailesi Gömemez. 2.si BuLup BaqsaLar BiLe ailesi Der mi Bu Saddam DeğiL diye. O Lafı Demk Bu Saddam Değil Onu Bulun Öldürün anlamına Gelir. alınma Ama Kendini Saddamın yerine koy Ailen Der mi bu MatraX Değil Gidin Onu BuLun Diye. ? Hem aileside Ölmediğini Biliyor Zaten.

     in$. alınmadın Sadece Tari$ma Yaptım.


    8,14 P0ichL€r 8G0ibi 8ß0iLm€s€k †€ 8D0ans 8€0 †m€sini 8€0Lb€ † †€ 8ß0iLiriz 8D0€LikanLı 8G0ibi 8S0€vm€sini1... 
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    1-2 ay önce bu sitede okumustum iddayı ve bence idam edilmemiş olabilir, hatta daha önce ölmüş bile olabilir yazılanlara göre.
Toplam Hit: 4446 Toplam Mesaj: 22