Saddam Gercekten İdam Edildimi !?
-
ölmüştür heralde amk. abd turşusunu kurcak deil heralde.yaa sallayın çok ta tın amk
-
peki reailst kardeşim sana bi sorcam saddam epey yargılandı ve bişi çıkmadı ama son 1 hafta içerisinde alel acele idam edildi. ve bu konu ABD tarafından ört pas edildi ayrıca bu konu yankı uynadırmadı beklenen kadar neden acaba ? ve sen girdiğin ülkenin adamını yargıılamarmısın yoqsa idam edermisin hele bide halkı bu adama tapıyor ise.. ben olsam elimde koz olark kullanır iç karışıklık çımasını önlerdim çünkü şu an ABD istese bile ordan çıkamıyor eline yüzüne bulaştırdı ırakı bi mantıklı düşün
-
yok şakaydı şaka yaptılar size asılan saddam değil bizim karşı komşuydu pffs:D her okuduğumuza inancaksak nette yandık yane
-
bence saddam idam filan edilmedi!
-
amerikalılar salak deildir dna testi ile çözmüşlerdir saddam olup olmadını
-
Koskoca saddam yerin dibindemi saklanacak:D
O adam belki yuzunu bile değiştirmiştir.
Amerki kendisine yediremedi yakalıyamadı saddamı
İşte boyle taklitleriyle kendini tatmin ediyo:D -
BadMad bunu yazdı:
-----------------------------Saddam Husain idam edilmedi ben bunu yakalandığında söylemiştim koskoca diktatör çukurdamı yakalanacak a.k
-----------------------------
katılıyorum.. -
bnce bu adam hakkın rahmetine kavuşmuştur çoktan
-
MaTRaX bunu yazdı:
-----------------------------Edilmediyse eve mi götürcen ?
Sanane öldü işte son halini gösterdiler..
Adamı resmen ailesi alıp gömdü öyle birşey olsa ailesi mal değil ya çıkar bu saddam değil der herhalde :)
Tabutunu açtılar zaten..
-----------------------------Arkadaşım Sana Katılmıyorum. Saddamın Yeri Felan Zaten Belli DeğiL ailesi Gömemez. 2.si BuLup BaqsaLar BiLe ailesi Der mi Bu Saddam DeğiL diye. O Lafı Demk Bu Saddam Değil Onu Bulun Öldürün anlamına Gelir. alınma Ama Kendini Saddamın yerine koy Ailen Der mi bu MatraX Değil Gidin Onu BuLun Diye. ? Hem aileside Ölmediğini Biliyor Zaten.
in$. alınmadın Sadece Tari$ma Yaptım.
-
1-2 ay önce bu sitede okumustum iddayı ve bence idam edilmemiş olabilir, hatta daha önce ölmüş bile olabilir yazılanlara göre.
