

Sadece Konuşmaya Yarayan Telefon Varmı
-
arkadaşlar ben şahsen telefon kullanmam ve aslada kullanmadım aşırı istekte dolayı :D bi trcel hat aldım almaz olaydım 2 gün sona sattım ve şimdi gerçekten telefon gereken bi durum oluştu pocket pc wardı bi tane o da kayıt dışı diye tel özelliğini kullanamıyodum bundan dolayı yani daha dorusu telefonların hep pc ye bi özentiliği wardır bu bakımdan sewmiyom mesela aldınız 7210 neyse artık yok mp yok çözünürlülük yok hazıfa ben oldumu tam olmadımı hiç olayına giricem uzuuun lafın kısası konuşmaya hatta mesaj yazma özelliği bile olmayan bi telefon warmı küçük ince zarif ergonomik olursa ii olur hatta sadece titresin a.q müzikte çalmasın yurt dışı murt dışı bilen warsa paylaşırsa memnun olurum ...
-
3210 al :D taş gibi :D
-
a1018
3210
3310 -
abü nokia 3110 bunu bulursan al manyak bi telefondu
-
3310 rulz!
-
motorola c200 minnacıktır :) cebinde kaybolursa mesuliyet kaybetmem.. ama ufak da anteni var orana burana batabilir :) bundan da mesul değilim.. bide ericson vardı kapaklı birşey ama onun modelini hatırlayamadım telefoncuları gez bak bulursun 2. el bişe.. zaten söylediğim telefonların da 0ını bulamazsın..
-
abi sen alcatel al böle küçüklerinden tabi eskilernden:p çok iyi çekiyor meret :D
-
hoca benim ilk telefonumdu 3110 :)
ama bulucaksan siemens c25 var küçük ekran sms ekrandan kayarak geçio :) o kadar küçük -
3310 ;)
-
Panasonic A100 kullanıorum kibrit kutusuna anten takmışlar..3 seneden beri kullanıyorum cok güzel..hiç bi telefona deişmem gerçekten..ben 150 ye almıştım 2 sene önce şimdi 0 ını bulman zor ama bulursan durma al....
-
bendede siemens sx 1 war :)
ama sadece konuşmaya yarıyacak telefon arıorsan
ankisörlü telefon al ( yazılışını bilmediğimden öle yazdım :D )
Toplam Hit: 2459 Toplam Mesaj: 18