Sağlam Antivirüs[İstek]
-
s.a
hocalar benim av'nin süresi dolmuş bildiğiniz en sağlam av nedir
-
nod32 :)
-
Benimde kullandigim (bide lisanslii :D) Norton 360
-
bit defender nasl sizce
-
-
bundan önceki av'm avasttı seriali de vardı ama süresi bitti dedi ondan yeni arayışlra girdim
edit:ama sen diosan bi bildiğin vardır bi daha deneyelim
-
S.A ONCLIKLE bn kaspersky kullanıom gayet gsel ve orji tawsie edrm
-
ben konuyu açmadan önce kaspersky yükledim yalnız serial number girme yerini bulamadım ayıptır sölemesi ondan yani yoksa kaspersky nin şanını bende duydum da biraz karışık gibi
-
BEYLER eger avast kullnn warsa 80 yıllık sifrei verblrm
-
ver bkem şu an avast 4 proyu indiriyorum
-
Karahannlii banada ver haci :) avast bulunsun elimin altinda arklar istio
Toplam Hit: 2130 Toplam Mesaj: 14
