folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Sağlam Bir Audio Player Arıyorum



Sağlam Bir Audio Player Arıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    xursi bunu yazdı:
    -----------------------------

    shawn çıkıp birazdan foobar2000 der:d

    Bende onukullannıyorum.


    -----------------------------

    eskiden derdim lam şimdi aimp2 rulzzzz !! xD

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XCoder
    XCoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2007
    Erkek

    jetAudio 1 numaradır.


    The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the force.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hybris
    Hybris's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    ben takıntılı bi adam olduğum için alayını kullandım;

    winamp:

    sık sık göçmesi ve fazla ram yemesi sebebiyle hoş değil.

    jetaudio:

    özellikleri güzel ama arayüzü kullanıcı dostu değil alttaki barın üzerinde yer işgal etmesini sevmiyorum. winampa nazaran daha az ram yesede ııh boşver.

    aimp:

    bu rus yapımı program bence en temizi. neredeyse hiç ram yemiyor çok incik boncuk özellikleri olmasada ben sadece adam gibi kasmadan müzik dinliycem diyenler için ideal. en çok tray özelliğini seviyorum. msn plugin vs. kolay bulunuyor.

    gom:

    eet belkide en stabili aralarında ama arayüz olarak uygun değil.

    itunes:

    allah korusun sakın ola yüklemeyi düşünmeyin bu amaç için katil olursunuz.


    agile isn’t how fast you can go, it’s how fast you can turn.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akbaba59
    akbaba59's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2009
    Erkek

    power dvd10 mükemmel ses kalitesi 8 kanal desteği var ayrıca trutheater gibi modları var denemelisin

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    itunes.


    imza
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    En doğru seçim aimp2 olur. Neden dersek; en az işlemci ve ram'i o kullanıyor,ücretsiz,türkçe dil seçeneği,msn eklentisi,şarkıya göre oto equalizer'ı,yüzlerce skin desteği,sık sık güncellenmesi,ve açamadığı hiçbir ses dosyasının olmamasından dolayı + flac'leri en kaliteli çalan bu programdır bana göre ki genelde flac dinlerim bir kere kastığını-donduğunu-çöktüğünü görmedim.

    2007'den beri bunu kullanıyorum tavsiye ederim şuan için en iyi audio player AİMP2.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek

    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    gomplayer

    ucretsiz, hemen hemen her seyi destekliyor, hizli, Turkce destegi de var


    -----------------------------

    GOM Player iyidir, fakat arayüz olarak o kadar iyi değil. AIMP en iyisi bence audio için. AIMP'ten şaşma derim.

    Resmi Sitesi: www.gomlab.com

    Resmi Olmayan Sitesi (Sanıyorum): http://www.gomplayer.org/ (Türkçe desteği dahil, her şeyi bulabilirsin.)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoktaliVirgul
    NoktaliVirgul's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    evil player!

    türkçe çevirisini ben yaptım (H)


    If my calculations are correct, when this baby hits eighty-eight miles per hour... you"re gonna see some serious shit.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek

    cowon jetaudio... ki cowon dünyada ses konusunda en mükemmel işleri çıkaran firmadır... b2b bas sistemlerinin rakibi yoktur falan filanda neden herkes kullandığı player browser vsv s için böyle savasır yaaa :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    taekwondo
    taekwondo's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    foobar2000 


    Belamı bulmusum bulduqum kadar..
Toplam Hit: 3310 Toplam Mesaj: 23