

Sahte Xp Yi Orjinal Gibi Göstermek..Nasıl Oluyor? Beceremedim?
-
NoName bunu yazdı:
-----------------------------FaTHeR bunu yazdı:
-----------------------------
Size Bi Program Atam Ms ninSitesinden Orj. Xp Gibi Lisans Alıyosun...
-----------------------------banada? :)
-----------------------------Evet Arkadaşlar Bununla Yapabilirsiniz Yapmanız Gereken Programı Çalıştırmak Ve Herhangi Bir Tuşa Basmak Program ie yi otomatik açıp ms nin sitesinden işlemi yapıyor yalnız x64 xp yi denedim olmadı başka bir işlem yaptıktan sonra bu programla yapabildim...
Toplam Hit: 3445 Toplam Mesaj: 12