folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sakarya Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği



Sakarya Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    s.a hocalar. sakarya üniversitesi bilgisayar mühendisliği düşünüyorum ama nasıl bi üniversitedir? doğal güzellikleri akımından harika biryermiş onu gördüm direk tutuldum :D ama hocaları eğitimi falan nasıldır? bide sizlerden öğrenmek isterim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Narasimha
    Narasimha's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2010
    Erkek

    eğitimini bilmemde sakarya öğrenci ortamı ve sosyal ortam bakımından çok güzel bi şehir


    Eğer güneşi gözden kaçırdım diye gözyaşı dökersen, yıldızları da gözden kaçırırsın.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    Narasimha bunu yazdı:
    -----------------------------

    eğitimini bilmemde sakarya öğrenci ortamı ve sosyal ortam bakımından çok güzel bi şehir


    -----------------------------
    evet bende doğasını sevdim. evet hocalar bi uplayım :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    kampüsün manzarasına diyecek yok şehirdede ortamını kurdunmu çok güzel zaman geçirebilirsin ...


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    SnowDrop bunu yazdı:
    -----------------------------

    kampüsün manzarasına diyecek yok şehirdede ortamını kurdunmu çok güzel zaman geçirebilirsin ...


    -----------------------------
    peki eğitimi nasıl doğasını bende sevdim ama eğitiminide merak ettim. bilgisayar mühendisliği için
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Pc mühendisliğini bilmem ama üni kalitelidir Hocam.. Eğer gelirsen falan her türlü yardımcı olurum..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    gel elektrik elektronik oku notları falan ayarlarız :D eğitim olarakda kalitelidir ama istanbul varken hedef neden sakarya önce onu bi açıklığa kavuşturalım.


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kajmerpac
    kajmerpac's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2008
    Erkek

    ben sakarya üniversitesi 4.sınıf ögrencisiyim eğitim olarak iyi bir üniversite fakat kontejyanların artması biraz sıkıntı yaratabilir mesela bazı derslerin tek hocası var kontejyanlar fazla oldugu için farklı gruplar oluyo sınıfı ayırıylar o zamn asıl hoca degilde farklı hocalar gelebiliyor baska ne öğrenmek istiyorsan sorabilirsn

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    ben uzaktan eğitimindeyim pc mühün...hatta şu anda kampüsten yazıyorum :D sana şu kadar söyliyim; hocalarla ilgili yorum yapamam diğer ünilerdekinleri görmediğim için ama güzel yani...adamlar kendi alanlarında bilgili adamlar..örgün yada 2. öğretimde olursan iyi,uzaktan eğitimi pek tavsiye etmiyorum,ben yapabilirim diyosan buyur gel ama :) şehir olarak sorarsan geldiğin yere bağlı yapacağın yorum..şehir güzel diyemem ama yaşanılmazda değil :P artısıyla eksisiyle okuyosun işte ya..


    :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    sir bunu yazdı:
    -----------------------------

    gel elektrik elektronik oku notları falan ayarlarız :D eğitim olarakda kalitelidir ama istanbul varken hedef neden sakarya önce onu bi açıklığa kavuşturalım.

    -----------------------------

     

    İstanbul içini kazanmayı bu kadar özgüveniyle kolay hale getirebilen bi karaktere sahipsin ya sana harbı helal olsun. şahsen pc basından kendını alamayan bir öss genci olark diyeceğim bişi yok sana harbı  helal olsun hocam.


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    hayır özgüvenle alakası yok, hedefi yüksek koyup çalışınca hedef tutmasa bile yakın biryere girmeyi başarırsın.


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
Toplam Hit: 3404 Toplam Mesaj: 13