Sakaryada Gökyüzünde Yeşil Işık
-
2 gün önce de oldu bu olay, 10 dakika önce yine oldu, önce karşıdaki apartmanın çatısında belirdi 2 adet parlak ışık sonra gökyüzünü resmen taradı ışıkla ve kayboldu. taradı derken sanki yeşil bir barkod okuyucu gibi düşünün gökyüzünü taradı bana doğru geliyodu ki kayboldu birden, ama o tarama anında dilim tutuldu resmen bilimkurgu filmi gibiydi, benden başka gören var mı merak ettim, nedir bunun açıklaması ?
Not: kesinlikle gırgır olsun dalga olsun diye açmıyorum bu konuyu cidden merak ediyorum ve acayip tırstım :)
-
gelmeye çalışıyo ipnelerde sanırım yolu bulamadılar yine :D
Şaka bi yana da, değişikmiş anlattığına göre keşke bi videoya alma fırsatın filan olsaydı güzel olurdu. Bende şu rusyanın füze olayını görmüştüm gökyüzünde, ilk başlarda ufo filan sanmıştım sonradan füze olduğunu duyunca hayallerim suya düşmüştü :D -
şu yeşil disko lazerlerinden olmasın
edit: birde şu sakaryada mezarlıktaki yeşil ışık muhabbeti vardı bak şimdi onu hatırladım ilginç geldi
-
GEce kluplerinde yada yakınlarda benzin istasyonu varsa olabilir.Buralarda güçlü ışık spotları mevcut gök yüzünde gezerler hep bzm buralardada var.Yada birisi yeni bi yeşil lazer almıştır onun tadını çıkarıyordur.
-
düşünüyorum şimdi lazerle falan olacak iş değil burda yaşayanlar bilir evler hep 2-3 katlı depremden dolayı, bizim evin önü ağaçlar var tam ağaçların üzerinde taramaya başladı bana geliyorduki kayboldu, ve ürkütücü olan şey ses de çıkarıyodu, gece 2.30 sakin oluyor bizim mahalle araba falanda zor geçer bu saatlerde ama uçak motoru sesine benzer bi ses çıkarıyodu
-
Hocam en son hangi filmi izledin :)
Şaka bir yana cidden video alabilir misin?Belli sürelerde mi oluyor yoksa herhangi bir zamanda mi?
-
By-alper bunu yazdı:
-----------------------------GEce kluplerinde yada yakınlarda benzin istasyonu varsa olabilir.Buralarda güçlü ışık spotları mevcut gök yüzünde gezerler hep bzm buralardada var.Yada birisi yeni bi yeşil lazer almıştır onun tadını çıkarıyordur.
-----------------------------yakınlarda ne benzin istasyonu var nede spot, bi tane var o da şu klasik beyaz ışık verenlerden, bu olay bana çok yakın oldu yani bir yan sokakta ve orda evlerden başka birşey yok, yeşil lazerlere de ilgim var baya bi video izlemiştim ama bu yeşil lazerle falan olacak iş değil
-
tahrefk bunu yazdı:
-----------------------------Hocam en son hangi filmi izledin :)
Şaka bir yana cidden video alabilir misin?Belli sürelerde mi oluyor yoksa herhangi bir zamanda mi?
-----------------------------zaten bilimkurgu hastasıyım, kendimi filmin içinde gibi zannettim olay olunca inanmak istemedim öyle böyle değil yani :) en son 2 gün önce oldu bizim yan komşuda görmüş, o görmese tamam derim ama 2 kişi olunca işler garipleşti
-
rusya nın Topol-M füzesidir, endişelenmeye gerek yok :)
-
By-alper bunu yazdı:
-----------------------------GEce kluplerinde yada yakınlarda benzin istasyonu varsa olabilir.Buralarda güçlü ışık spotları mevcut gök yüzünde gezerler hep bzm buralardada var.Yada birisi yeni bi yeşil lazer almıştır onun tadını çıkarıyordur.
-----------------------------benzin istasyonuyla nasıl oluyor biraz açabilirmisin.Yakıtın havada uçan moleküllerini bişey tetikliyor ve yeşil ışıkmı görünüyolar
-
kedidir o kedi.
