folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sakaryada Gökyüzünde Yeşil Işık



Sakaryada Gökyüzünde Yeşil Işık

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raikkonen
    raikkonen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek

    2 gün önce de oldu bu olay, 10 dakika önce yine oldu, önce karşıdaki apartmanın çatısında belirdi 2 adet parlak ışık sonra gökyüzünü resmen taradı ışıkla ve kayboldu. taradı derken sanki yeşil bir barkod okuyucu gibi düşünün gökyüzünü taradı bana doğru geliyodu ki kayboldu birden, ama o tarama anında dilim tutuldu resmen bilimkurgu filmi gibiydi, benden başka gören var mı merak ettim, nedir bunun açıklaması ?

    Not: kesinlikle gırgır olsun dalga olsun diye açmıyorum bu konuyu cidden merak ediyorum ve acayip tırstım :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    gelmeye çalışıyo ipnelerde sanırım yolu bulamadılar yine :D

    Şaka bi yana da, değişikmiş anlattığına göre keşke bi videoya alma fırsatın filan olsaydı güzel olurdu. Bende şu rusyanın füze olayını görmüştüm gökyüzünde, ilk başlarda ufo filan sanmıştım sonradan füze olduğunu duyunca hayallerim suya düşmüştü :D


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    şu yeşil disko lazerlerinden olmasın 

    edit: birde şu sakaryada mezarlıktaki yeşil ışık muhabbeti vardı bak şimdi onu hatırladım ilginç geldi

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-alper
    By-alper's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    GEce kluplerinde yada yakınlarda benzin istasyonu varsa olabilir.Buralarda güçlü ışık spotları mevcut gök yüzünde gezerler hep bzm buralardada var.Yada birisi yeni bi yeşil lazer almıştır onun tadını çıkarıyordur.


    Hiç Hata yapmamış bir insan, Yeni bir şey denememiş demektir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raikkonen
    raikkonen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek

    düşünüyorum şimdi lazerle falan olacak iş değil burda yaşayanlar bilir evler hep 2-3 katlı depremden dolayı, bizim evin önü ağaçlar var tam ağaçların üzerinde taramaya başladı bana geliyorduki kayboldu, ve ürkütücü olan şey ses de çıkarıyodu, gece 2.30 sakin oluyor bizim mahalle araba falanda zor geçer bu saatlerde ama uçak motoru sesine benzer bi ses çıkarıyodu

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahrefk
    tahrefk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2011
    Erkek

    Hocam en son hangi filmi izledin :)

     

    Şaka bir yana cidden video alabilir misin?Belli sürelerde mi oluyor yoksa herhangi bir zamanda mi?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raikkonen
    raikkonen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek

    By-alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    GEce kluplerinde yada yakınlarda benzin istasyonu varsa olabilir.Buralarda güçlü ışık spotları mevcut gök yüzünde gezerler hep bzm buralardada var.Yada birisi yeni bi yeşil lazer almıştır onun tadını çıkarıyordur.


    -----------------------------

    yakınlarda ne benzin istasyonu var nede spot, bi tane var o da şu klasik beyaz ışık verenlerden, bu olay bana çok yakın oldu yani bir yan sokakta ve orda evlerden başka birşey yok, yeşil lazerlere de ilgim var baya bi video izlemiştim ama bu yeşil lazerle falan olacak iş değil

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    raikkonen
    raikkonen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2006
    Erkek

    tahrefk bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam en son hangi filmi izledin :)

     

    Şaka bir yana cidden video alabilir misin?Belli sürelerde mi oluyor yoksa herhangi bir zamanda mi?


    -----------------------------

    zaten bilimkurgu hastasıyım, kendimi filmin içinde gibi zannettim olay olunca inanmak istemedim öyle böyle değil yani :) en son 2 gün önce oldu bizim yan komşuda görmüş, o görmese tamam derim ama 2 kişi olunca işler garipleşti

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    rusya nın Topol-M füzesidir, endişelenmeye gerek yok :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    By-alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    GEce kluplerinde yada yakınlarda benzin istasyonu varsa olabilir.Buralarda güçlü ışık spotları mevcut gök yüzünde gezerler hep bzm buralardada var.Yada birisi yeni bi yeşil lazer almıştır onun tadını çıkarıyordur.


    -----------------------------

    benzin istasyonuyla nasıl oluyor biraz açabilirmisin.Yakıtın havada uçan moleküllerini bişey tetikliyor ve yeşil ışıkmı görünüyolar


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    kedidir o kedi.


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
Toplam Hit: 6190 Toplam Mesaj: 45