Sakarya'da Kalacak Yer Otel Pansiyon Vb.
-
Arkadaşlar konu başlığında belirttiğim üzere sakaryada Cumartesi gecesi kalacak bir yer arıyorum.Uygun fiyatlı oteller pansiyonlar olursa bildiğiniz yerler iyi olur.Eğer bilen duyan varsa bir günlüğüne yardımcı olursa sevinirim.Hemde boş vaktimde arkadaşa kafede bir sıcak içecek ısmarlayabilirim. :D Teşekkürler şimdiden
-
uzaktan eğitim final sınavları için arıyosun galiba,
Kontenjan alınan öğrenci yurtları için tıklayınız. ( .zip | .doc )
Diğer Yurtlar ve Öğrenci Evleri hakkında bilgi için tıklayınız... -
sömestır olmasa gel bende kal derdim ama tatil hoca memleketteyim : | kampussaray var üniversitenin orda geçen sene orda kalmıştım ben misafirin gecesine 20 tl alıyorlardı, bi bak istersen
-
şakirt varsa bildiğin onla irtibata geç beleş kalırsın
-
jawsap67 bunu yazdı:
-----------------------------
şakirt varsa bildiğin onla irtibata geç beleş kalırsın
-----------------------------İşim olmaz
-
sakarya'da öğretmenevi varsa orada kalabilirsn siviller kalabiliyor biraz fiyat farkı ödeyerek.
-
yahu adam belki çapkınlığa gidiyor hepiniz yurt önermişsiniz :D
-
:D demi hiç işte :D yokmu merkezde oturan şöyle bi çıkıp sorsa benim için yer ayırtsa uygun fiyatlı 15-20 neyse gelincede gezsek
GÜNCEL!
-
fivestar bunu yazdı:
-----------------------------
:D demi hiç işte :D yokmu merkezde oturan şöyle bi çıkıp sorsa benim için yer ayırtsa uygun fiyatlı 15-20 neyse gelincede gezsek
GÜNCEL!
-----------------------------hacı abi ben varım rahat ol ;) bizim dükkan otellerin olduğu yerde zaten. gider öğrenirim. akşam burdan yazarım sana ;) sen gel gezmesi kolay. bu arada bizim sakaryalı hafızlar nerelerdesiniz aq bi adama yardımcı olmamışınız dün geceden beri.
akşam haberleşiriz hocam. geldiğnde de gezeriz bi ıslama köftemizi yedireyim sana
-
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
fivestar bunu yazdı:
-----------------------------
:D demi hiç işte :D yokmu merkezde oturan şöyle bi çıkıp sorsa benim için yer ayırtsa uygun fiyatlı 15-20 neyse gelincede gezsek
GÜNCEL!
-----------------------------hacı abi ben varım rahat ol ;) bizim dükkan otellerin olduğu yerde zaten. gider öğrenirim. akşam burdan yazarım sana ;) sen gel gezmesi kolay. bu arada bizim sakaryalı hafızlar nerelerdesiniz aq bi adama yardımcı olmamışınız dün geceden beri.
akşam haberleşiriz hocam. geldiğnde de gezeriz bi ıslama köftemizi yedireyim sana
-----------------------------ben söyledim hafız adabazarda olsam ayarlardım diye :D diğerlerinden ses yok
-
sakaryalılar uyuyor ben ilçedeyim merkezde olsam hemen bakardım.
