Şakird Gitt :P
-
ii yapmış abiler helal olsun :))
-
heyet kardeşim yaşa
-
hiç bi şey anlamadım:D:D
-
böyle seylere gerek yok!!nurcu abiler falan bize gelmez!!biz her goruse acıgız fakat propagandasını yapıcaksanız olmazzz beyler..konu çöpe bencede
Toplam Hit: 1721 Toplam Mesaj: 15
