Saksıda Çiçek Yetiştirme Hakkında !
-
feslegenle menekse ek işte ..ama menekselere bakması zor lan galıba .D annem bunlara ii bakmassan küserler dio falan konusucaksın bunlarla falan:D bastım bnde küfürü acmıo daha soldu harbiden :D
-
Evet azmin zeferi ,usta cicekci arkdasimiz wasahh bana o tohumlar filizlenmez demisti ,bende benim ektigim tohum nasil filizlenmez uleynnn,3-4gun icerisinde o tohumlarin kafasini toprak uzerinde gorecegim,gormessem dagitirim saksiyi dediydim :) ...Bugun bi baktim yesil yesil kafalar cikmis topragin uzerine...Birde tohumlarin ekim mevsimide gecmis ,ciceklerin uzerinde ekim ayi olarak ocak-nisan arasini gosteriyor :) ...super olmus ama kucuk kucuk yesil yesil :D ...bide gecengun sulamayi unutmusum :D ...ciceklerim tutsun gelecek sene 30Nisan Holy'nin dogum gununde(Mutlu Dogum Haftasi) her muride 1cicek kampanyasi baslatacagim :)
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Terede ekiymmi :) acacak boyle renkli renkli olacak ,bakinca guzel gorunecek insanin icini acacak :D napim kaktusu,naneyi :D
-----------------------------heah bende tam onu diecektim hem nickinin altında yazan yazı daha anlamlı olurdu :)
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
30Nisan mı mayıs mı? Holy'nin dogum gununde(Mutlu Dogum Haftasi) her muride 1cicek kampanyasi baslatacagim :)
-----------------------------hocam dun 30 mayıs degilmiydi? :))
Toplam Hit: 7995 Toplam Mesaj: 35
