Salya Sümük Ağlamaklı Film Önerileriniz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MorganBlacK
    MorganBlacK's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2011
    Erkek

    Konu başlığında belirttiğim gibi bildiğiniz ve çok beğendiğiniz bu tarz filmler vardır elbet sizden öneri istiyorum müridler

    Not:Mümkünse kore filmi falan olmasın


    Osuranın karşısında sıçmazsan götü yok derler.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    mahsunun filmleri izle. Direk aglatmaya yonelik filmler yapiyo zaten. Zevk mi aliyor nedir 


    All I need is a possibility.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Seytani gördüm  izle


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼 - 🅷🅾🅻🆈 @Kaptan ın daha delikanlı olduğunu kanıtlayan şahsiyet ile tanıştım..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ksiezyc
    Ksiezyc's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    içimdeki deniz

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Film olması şart değilse Grave of the Fireflies diyorum.


    while (1<2)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mugen
    mugen's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2013
    Erkek

    Hachiko diyorlar da izlemedim şahsen, ama tanıdıklarım hep bir ağızdan salya sümük ağladıklarını ve hiç bu kadar üzülmüş oalbileceklerini tahmin etmediklerini söylüyorlar.


    O mahiler ki derya içredir deryayı bilmezler.. .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    insidae
    insidae's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Kasım/2009
    Erkek

    hachiko,canım kardeşim,babam ve oğlum


    Bir güldün yar sen, hep elime batan.Seni dalından kopardım, kandoldu avuçlarım..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Babam büfe

    artık beni sevme

    ateşböceklerinin mezarı


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cann
    cann's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    canım kardeşim 

    https://www.youtube.com/watch?v=kJU0VG6S_zM

     


    Yazana zahmet vermeyen yazı okuyana lezzet vermez...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    costantin
    costantin's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2006
    Erkek

    haçiko gerçekten çok etkili

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Umudunu kaybetme mi umudunu yitirmemi ne var zenci filmi cidden tavsiye ederim.

Toplam Hit: 3562 Toplam Mesaj: 36