folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Samanyoluhaber.Com İnanılmaz Anketi.



Samanyoluhaber.Com İnanılmaz Anketi.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacktorx bunu yazdı:
    -----------------------------

    taslakta yanlışlar bile olsa, şuanki zaten yanlışlarla dolu. 1 cümle bile fazladan düzelse kar yaw neden hayır diyosunuz :(


    -----------------------------

    Bu yeni yasanın tek bir kişiye faydası var o da Akp iyice okursan anlarsın yeni yasayı. ayrıca senin mantığına göre olmuyor bu iş 1 cümle düzelse diyorsun peki komple bozulacak olanlar hakkında ne düşünüyorsun ?


    -----------------------------

    boşveeer deveye boynun niye egri demişller nerem dogru ki demiş degişikli iyidir atraksiyon olur


    -----------------------------

    Değişiklik olursa bunun iyi olduğu bir tek kesim var ve emin ol o kesim halk değil

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    benim tecrübelerime göre (ve birçok aydın da aynısını söylüyor) ihtilal anayasasının pek düzgün bir tarafı yoktur. ya da düzgün görünen, yoruma açık yasaları vardır en çok. ki yasaların anlamları okadar zorlanıyor ki, yasanın tam tersine hükümler veriliyor çoğu zaman.

    bence yanlış çok şey var yürürlükte olan anayasada. doğru olanlar da varsa yanlışlıkla doğrudur :)

    umarım hayırlı olur çıkacak sonuç.


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    BU anayasada en çok göze çarpan şey ney ? 12 eylül darbecilerine yargı yolu açılacak .. güzel.

    peki sen bunu mecliste çıkaramazmıydın ? çok rahat çıkarırdın hemde tüm partiler sana bu konuda destek vermiyormuydu gelin 12 eylül darbecilerini yargılayalım diye ?

    Peki tayyip ne yaptı ? bu anayasa paketinde kendi istediği kendi işine gelen düzenlemeleri ekledi ve bide bu 12 eylülcülere yargı yolu mevzusunu açtı ki millete yem atmak için paket güzel gözüksün diye. olay bundan ibaret. sen iyi dediğin anayasa paketinden bana maddeleri getir de bunlar bizim yaşam standartımızı yükseltecek de , bunlar akp nin kendilerini kurtarmak için yargı yolunu tıkamak için atmadığı adımlar de eyvallah o zaman bende evet diyeyim ama öyle değil işte .

    ayrıca o aydın diye geçinenlerde muhtemelen sadece kendine aydındır.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacktorx
    hacktorx's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2006
    Erkek

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    BU anayasada en çok göze çarpan şey ney ? 12 eylül darbecilerine yargı yolu açılacak .. güzel.

    peki sen bunu mecliste çıkaramazmıydın ? çok rahat çıkarırdın hemde tüm partiler sana bu konuda destek vermiyormuydu gelin 12 eylül darbecilerini yargılayalım diye ?

    Peki tayyip ne yaptı ? bu anayasa paketinde kendi istediği kendi işine gelen düzenlemeleri ekledi ve bide bu 12 eylülcülere yargı yolu mevzusunu açtı ki millete yem atmak için paket güzel gözüksün diye. olay bundan ibaret. sen iyi dediğin anayasa paketinden bana maddeleri getir de bunlar bizim yaşam standartımızı yükseltecek de , bunlar akp nin kendilerini kurtarmak için yargı yolunu tıkamak için atmadığı adımlar de eyvallah o zaman bende evet diyeyim ama öyle değil işte .

    ayrıca o aydın diye geçinenlerde muhtemelen sadece kendine aydındır.


    -----------------------------

    hocam söylediklerinde katıldıklarım var. anayasa değiştirmek için ekran koruyucu 12 eylül muhabbetiydi. bunu zaten heps iyapıyor. biz de yiyoruz (!) elimizden bişey gelmiyor çünkü.

    ancak şunu söyleyeim ki, o aydınlar, her kesimden olan insanlar. farklı görüşlerden aşırı sağ, aşırı sol, aşırı orta hatta.. birçoğunun ortak düşüncesi, darbe anayasasından bi mok olmayacağı.

    bu aydınlar, bu konuda birleştikleri için kendine aydın gibi görünebilir. ancak bu konu dışında yine kendi aralarında çarpışmaya devam ediyor, görüşbirliğindeki insanları da en güzel şekilde temsil ediyorlar. kimse de ozamanlar kendine aydın demiyor.

    darbeci olmayan herhangi birileri yapsın şu işi. eminim bundan daha iyi bişeyler çıkacaktır.


    artık hiçkimse beni yaşamıyor!! aşklarımı büyük kemanlarla çizdiler...içime belalar doğuyor.. yüzün parmaklarımın arasından kayıp yokoluyor...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lathedarkman
    Lathedarkman's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    hacktorx bunu yazdı:
    -----------------------------

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    BU anayasada en çok göze çarpan şey ney ? 12 eylül darbecilerine yargı yolu açılacak .. güzel.

    peki sen bunu mecliste çıkaramazmıydın ? çok rahat çıkarırdın hemde tüm partiler sana bu konuda destek vermiyormuydu gelin 12 eylül darbecilerini yargılayalım diye ?

    Peki tayyip ne yaptı ? bu anayasa paketinde kendi istediği kendi işine gelen düzenlemeleri ekledi ve bide bu 12 eylülcülere yargı yolu mevzusunu açtı ki millete yem atmak için paket güzel gözüksün diye. olay bundan ibaret. sen iyi dediğin anayasa paketinden bana maddeleri getir de bunlar bizim yaşam standartımızı yükseltecek de , bunlar akp nin kendilerini kurtarmak için yargı yolunu tıkamak için atmadığı adımlar de eyvallah o zaman bende evet diyeyim ama öyle değil işte .

    ayrıca o aydın diye geçinenlerde muhtemelen sadece kendine aydındır.


    -----------------------------

    hocam söylediklerinde katıldıklarım var. anayasa değiştirmek için ekran koruyucu 12 eylül muhabbetiydi. bunu zaten heps iyapıyor. biz de yiyoruz (!) elimizden bişey gelmiyor çünkü.

    ancak şunu söyleyeim ki, o aydınlar, her kesimden olan insanlar. farklı görüşlerden aşırı sağ, aşırı sol, aşırı orta hatta.. birçoğunun ortak düşüncesi, darbe anayasasından bi mok olmayacağı.

    bu aydınlar, bu konuda birleştikleri için kendine aydın gibi görünebilir. ancak bu konu dışında yine kendi aralarında çarpışmaya devam ediyor, görüşbirliğindeki insanları da en güzel şekilde temsil ediyorlar. kimse de ozamanlar kendine aydın demiyor.

    darbeci olmayan herhangi birileri yapsın şu işi. eminim bundan daha iyi bişeyler çıkacaktır.


    -----------------------------

    elbette mevcut anayasa daha iyi olabilirdi buna bişey dediğim yok fakat çıkarılmak istenen anayasanın tek faydası akp nin işini kolaylaştırmak olacak hepsi o kadar. sokakta bi vatandaşın ne geçim sıkıntısını azaltacak ne terör sorunun çözümüne fayda sağlıyacak ne ekonomiye. bana inanmıyorsan açarsın bakarsın Türkiyenin yarasına merhem bi tane yasa var mı söylersin. tek avantaj akp nin elini kolaylaştırmak olacak hepsi bu . ve şundanda eminim ki olası bir kabul durumunda gelen gideni aratacak. sen bana 10 tane evetçi aydın söyle bende sana 100 tane hayırcı aydın söyliyeyim bu göreceli bi kavramdır.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Lathedarkman bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacktorx bunu yazdı:
    -----------------------------

    taslakta yanlışlar bile olsa, şuanki zaten yanlışlarla dolu. 1 cümle bile fazladan düzelse kar yaw neden hayır diyosunuz :(


    -----------------------------

    Bu yeni yasanın tek bir kişiye faydası var o da Akp iyice okursan anlarsın yeni yasayı. ayrıca senin mantığına göre olmuyor bu iş 1 cümle düzelse diyorsun peki komple bozulacak olanlar hakkında ne düşünüyorsun ?


    -----------------------------
    bence yanlış düşünüyorsun bu anayasa tek bi kişinin değil herkesin faydalanacağı bir anayasa keşke 4 madde hariç hepsi değişşse adam akkılı bir şekil alsa.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek

    ccc hayır ccc


    http://kocaer.me
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    Evet dedim :|


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    Hayır (90752 oy - %96) oha :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi296
    Asi296's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    İncide an itibari ile üyelikler açılmış bulunmakta bilginize

Toplam Hit: 6819 Toplam Mesaj: 36