Samsung Galaxy Mega

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek
    Mert_648 bunu yazdı
    kendine has ozelligi oldugu belli hocam kullanirken allah sabir ve kolaylik versin ha birde canta iyi gider bu arada bataryasi saglammis

    sağolasın ben denedim çantaya gerek yok :D cebe çok rahat sığıyor.bataryaya gelince gerçekten iyi ama ben şu modifiye yapılan telefonlar gibi yapabilirim 9.000-10.000 mAH . bi de 256 GB hafıza kartı . Overclock filan uçururum ben bunu.

    bu da note2 modifiye benzer bişey yapmayı düşünüyorum :)

     


    Metalurjist.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

     

     

     

    Samsung işin bokunu çıkardı.Tamam telefon büyük olsunda 6.3 inch ekran nedir abi ?

    bu resimdekiler galaxy mega 6.3 değil gerçek sananlar olmuş olabilir :) toplumu yanlış bilgilendirmeyelim :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

     

    Samsung işin bokunu çıkardı.Tamam telefon büyük olsunda 6.3 inch ekran nedir abi ?

    üstteki ipad degilmi hocam ? 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    bende s2 var ve suyu çıkıncaya kadar kullanırım. çok memnunum.


    Temel adalettir .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    zigana bunu yazdı

    bende s2 var ve suyu çıkıncaya kadar kullanırım. çok memnunum.

    kullanım ile alakalı , s3 var memnun degilim.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MeTiN_7
    MeTiN_7's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2007
    Erkek

    abı buyuk telefon ıstıyorsan en ıyı note 2 meganın ozellıklerı bıle note 2 kadar degıl ne gerek var o boyutta bır telefona al masa ustunu yanında tası o zaman cok greksız bence eskıden 8310lar vardı hala ıcımde kalmıstır bırtane bulsam dırek ona gerecerım he :)


    olması gereken şeylerın adını iyilik yapmak koymuslar..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    MeTiN_7 bunu yazdı

    abı buyuk telefon ıstıyorsan en ıyı note 2 meganın ozellıklerı bıle note 2 kadar degıl ne gerek var o boyutta bır telefona al masa ustunu yanında tası o zaman cok greksız bence eskıden 8310lar vardı hala ıcımde kalmıstır bırtane bulsam dırek ona gerecerım he :)

    Kalın ile çizgiğim yerler yüzünden şuan binlerce telefon çeşidi var hocam. Herkezin isteği farklı hepsi ayrı ayrı pazar. Not: Bence de mega çok büyük s4 iyidir. Maksimum 5inc.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LethaLImpacT
    LethaLImpacT's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2012
    Erkek

    telefonu kullana y0k mu ya la.


    Metalurjist.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    kapitalizmin kölesi olmuşunuz amk hep daha büyük  hep en iyisi olsun istiyonuz vay amk


Toplam Hit: 5410 Toplam Mesaj: 20