Samsung Galaxy Mega
-
Mert_648 bunu yazdıkendine has ozelligi oldugu belli hocam kullanirken allah sabir ve kolaylik versin ha birde canta iyi gider bu arada bataryasi saglammis
sağolasın ben denedim çantaya gerek yok :D cebe çok rahat sığıyor.bataryaya gelince gerçekten iyi ama ben şu modifiye yapılan telefonlar gibi yapabilirim 9.000-10.000 mAH . bi de 256 GB hafıza kartı . Overclock filan uçururum ben bunu.
bu da note2 modifiye benzer bişey yapmayı düşünüyorum :)



-
Citizen bunu yazdı
Samsung işin bokunu çıkardı.Tamam telefon büyük olsunda 6.3 inch ekran nedir abi ?
bu resimdekiler galaxy mega 6.3 değil gerçek sananlar olmuş olabilir :) toplumu yanlış bilgilendirmeyelim :D
-
Citizen bunu yazdı


Samsung işin bokunu çıkardı.Tamam telefon büyük olsunda 6.3 inch ekran nedir abi ?
üstteki ipad degilmi hocam ?
-
bende s2 var ve suyu çıkıncaya kadar kullanırım. çok memnunum.
-
zigana bunu yazdı
bende s2 var ve suyu çıkıncaya kadar kullanırım. çok memnunum.
kullanım ile alakalı , s3 var memnun degilim.
-
abı buyuk telefon ıstıyorsan en ıyı note 2 meganın ozellıklerı bıle note 2 kadar degıl ne gerek var o boyutta bır telefona al masa ustunu yanında tası o zaman cok greksız bence eskıden 8310lar vardı hala ıcımde kalmıstır bırtane bulsam dırek ona gerecerım he :)
-
MeTiN_7 bunu yazdı
abı buyuk telefon ıstıyorsan en ıyı note 2 meganın ozellıklerı bıle note 2 kadar degıl ne gerek var o boyutta bır telefona al masa ustunu yanında tası o zaman cok greksız bence eskıden 8310lar vardı hala ıcımde kalmıstır bırtane bulsam dırek ona gerecerım he :)
Kalın ile çizgiğim yerler yüzünden şuan binlerce telefon çeşidi var hocam. Herkezin isteği farklı hepsi ayrı ayrı pazar. Not: Bence de mega çok büyük s4 iyidir. Maksimum 5inc.
-
telefonu kullana y0k mu ya la.
-
kapitalizmin kölesi olmuşunuz amk hep daha büyük hep en iyisi olsun istiyonuz vay amk
