Samsung Galaxy S3 Kasma Sorunu | 4.3

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    himmm birisi şu aokp, cyanogenmod olayını bir anlatsa? Bildiğimiz rom mu bunlar? Öyleyse neden çok az yer kaplıyor? Odin ile kurulabiliyor mu? s3 için en stabili hangisi? vs ayrı bir konu açılsa fena olmaz hani.

    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek

    Evet en sonunda cyanogenmod yukledim sey soracagim simdi bunda da 4gb lik indirme kotasi var mi?


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo
    heza bunu yazdı

    Evet en sonunda cyanogenmod yukledim sey soracagim simdi bunda da 4gb lik indirme kotasi var mi?

    İndirme kotası derken? Mobil internet için mi diyorsun? Standart o zaten, hepsinde var.

     

    Benim de sıkıntım şu. Daha önce cyanogen kullandım da pek memnun kalmadım. Sürekli uygulamalar çöküyordu. Bir de kamera uygulamasından falan memnun değildim mesela. Onun dışında ram tüketimi düşük olduğu halde ve ekran ışığı yarıdayken pil tüketiminin % 46 'sı ekrana gidiyordu. 

    Şimdi stock 4.3 var ve normal kullanımda şarjı maksimum 6-7 saat gidiyor. Mobil sürekli açık. Wifi kapalı gps kapalı. Zil sesi + titreşim. Pek telefon görüşmesi yapmıyorum. Ekran parlaklığı yarının altında pil kullanımı % 40 üstü ekran. 

    Daha az pil tüketimi olan bir rom varsa tavsiyelere açığım?


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    Haymatlos bunu yazdı
    heza bunu yazdı

    Evet en sonunda cyanogenmod yukledim sey soracagim simdi bunda da 4gb lik indirme kotasi var mi?

    İndirme kotası derken? Mobil internet için mi diyorsun? Standart o zaten, hepsinde var.

     

    Benim de sıkıntım şu. Daha önce cyanogen kullandım da pek memnun kalmadım. Sürekli uygulamalar çöküyordu. Bir de kamera uygulamasından falan memnun değildim mesela. Onun dışında ram tüketimi düşük olduğu halde ve ekran ışığı yarıdayken pil tüketiminin % 46 'sı ekrana gidiyordu. 

    Şimdi stock 4.3 var ve normal kullanımda şarjı maksimum 6-7 saat gidiyor. Mobil sürekli açık. Wifi kapalı gps kapalı. Zil sesi + titreşim. Pek telefon görüşmesi yapmıyorum. Ekran parlaklığı yarının altında pil kullanımı % 40 üstü ekran. 

    Daha az pil tüketimi olan bir rom varsa tavsiyelere açığım?

    Mobilden ziyade android sistemlerde 4gb buyuk dosya telefona transfer edemiyor ve internetten 4gb dan buyuk dosya cekemiyorsun. Fat32 temelli oldugu icin falan filan diyorlardi. Hani custom romlarda belki bir sekilde asilmis midir diye sorayim dedim. 

    Pil tuketimi genelde hep ayni baslarda hepsi iyi gidiyor ama sonra yine cosuyorlar. Ben ilk 4.3 stock rom yukledigimde mukemmeldi sonra sebeke icin farkli kernel modem yukledim pil tuketimi  yine artti. Ekran cok yemesin diye duz siyah ektan kagidi kullaniyirum ben :));)


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Hocam cm kurmayın. Tecrübeme dayanarak söylüyorum s3 ü 1 buçuk sene kullandım.

    s3 en stabil olarak 4.1.2 ile çalışıyor. 4.2 de de fena değil.

    cm gibi modifiye rom lar eksikleri ile geliyor. hiçbir zaman da stabil olmuyor.

    --------------------

    Cihazı değiştirme imkanın varsa hemen birine hediye et ve git htc one M7 veya M8 al. Şuan 4.4.2 ye yükselttiğim cihazlarım mükemmel stabil çalışıyor. Üstelik en hızlı samsung cihazından (note 3) daha hızlı ! En ufak bir kasma olmaz.


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heza
    heza's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2007
    Erkek
    opusdei bunu yazdı

    Hocam cm kurmayın. Tecrübeme dayanarak söylüyorum s3 ü 1 buçuk sene kullandım.

    s3 en stabil olarak 4.1.2 ile çalışıyor. 4.2 de de fena değil.

    cm gibi modifiye rom lar eksikleri ile geliyor. hiçbir zaman da stabil olmuyor.

    --------------------

    Cihazı değiştirme imkanın varsa hemen birine hediye et ve git htc one M7 veya M8 al. Şuan 4.4.2 ye yükselttiğim cihazlarım mükemmel stabil çalışıyor. Üstelik en hızlı samsung cihazından (note 3) daha hızlı ! En ufak bir kasma olmaz.

    Hocam 4.1.2 konusunda haklisin ancak stock 4.3 den stock 4.1.2 e dusunce bende mobil aglar calismiyor mecburen 4.3 de surunuyorum. Wipe lari yapmama ragmen duzelmedi bende mecburen geri yukselttim. 


    "We think too much and feel too little." By Charlie Chaplin from The Great Dictator.
Toplam Hit: 7595 Toplam Mesaj: 27