folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Samsung Galaxy S3 Satılık & Hakkında



Samsung Galaxy S3 Satılık & Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adama
    adama's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    istiyene 1350 fiyat orjinal orjinal kılıf köpegeniz olsun:)


    Beleş wireless kahramanı.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    Valla bu fiyatlara nasıl veriyorlar anlamış değilim. Biz Telpa bayisiyiz. bize geliş fiyatı 1820 TL. GG'den alıp satsan müthiş kardasın. Telpaya telefon ettiğim sordum adamlarda şaşkın fiyatlara.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek

    Bende nexus alıcaktım bu android telefonlarındanda güvenemedim sahte fatura mı hazırlıyorlar yada teşhir ürünleri mi topluyolar nedir :)


    Si vis pacem para bellum.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek
    necroshine bunu yazdı

    Valla bu fiyatlara nasıl veriyorlar anlamış değilim. Biz Telpa bayisiyiz. bize geliş fiyatı 1820 TL. GG'den alıp satsan müthiş kardasın. Telpaya telefon ettiğim sordum adamlarda şaşkın fiyatlara.

    Yurt dışından gelen orjinal cihazlar kaydı yapılıyor ve çok uygun fiyatlara satılıyor...


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    necroshine bunu yazdı

    Valla bu fiyatlara nasıl veriyorlar anlamış değilim. Biz Telpa bayisiyiz. bize geliş fiyatı 1820 TL. GG'den alıp satsan müthiş kardasın. Telpaya telefon ettiğim sordum adamlarda şaşkın fiyatlara.

    telpa size o fiyattan geçiriyordur hocam.

    telefonun şuan satış fiyatı 1490 ele geliş fiyati 1450-1430 civarı.

    ayrıca telpa nın garantisinin ak :S

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Teknopat00
    Teknopat00's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2012
    Erkek
    necroshine bunu yazdı

    Valla bu fiyatlara nasıl veriyorlar anlamış değilim. Biz Telpa bayisiyiz. bize geliş fiyatı 1820 TL. GG'den alıp satsan müthiş kardasın. Telpaya telefon ettiğim sordum adamlarda şaşkın fiyatlara.

    beyler adam doru söylüyor telpa garantisindedir sıfır telefon aldım ama kullanmadann satmakistiyorum . 1854 tl aldım ben 1800 cash paraya satıcam 3 kılıf  her biri 39 tl zaten bazı arkadaslar boş mesaj atmayın kardesim bizde baktık 1500 tl  onlar size ne yollarla geliyor bakalım .. ..google s3 yazmakla olmuyor .. bakalım telefona  birşey oldugunda kimi bulabileceksiniz .. 


    - Ne Mutlu Müslüman Türküm Diyene . <br> <br> - İyi Savunma En İyi Saldırıdan Daha İyidir . <br>
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Sikuntusi olmayan S2 nin üstüne ne istiyon söle bakim ? 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Teknopat00 bunu yazdı
    necroshine bunu yazdı

    Valla bu fiyatlara nasıl veriyorlar anlamış değilim. Biz Telpa bayisiyiz. bize geliş fiyatı 1820 TL. GG'den alıp satsan müthiş kardasın. Telpaya telefon ettiğim sordum adamlarda şaşkın fiyatlara.

    beyler adam doru söylüyor telpa garantisindedir sıfır telefon aldım ama kullanmadann satmakistiyorum . 1854 tl aldım ben 1800 cash paraya satıcam 3 kılıf  her biri 39 tl zaten bazı arkadaslar boş mesaj atmayın kardesim bizde baktık 1500 tl  onlar size ne yollarla geliyor bakalım .. ..google s3 yazmakla olmuyor .. bakalım telefona  birşey oldugunda kimi bulabileceksiniz .. 

    bu son yazdığın 2-3 cümleye gerçekten inanıyor musun :W

    böyle bi bahane ile milleti 300-400 liralık sikebileceğini sanıyorsun ayıptır ak :W


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    Teknopat00 bunu yazdı

    Satılık samsung galaxy s3 çakır mavisi 1800 tl + 3 adet 2 si deri 1 i plastik klif değerleri 39 lira orjinal kutusu şarj ve usb kablo hiçaçılmamış orjinal kulaklığı garanti ve faturassı olmak üzere herşeyiyle pakeetinde sıfır.


    Bence adam haklı.Çok doğru konuşuyor.

    Kardeşim hesap numaranı yolla 1800 yolliyim sende telefonu kargoya ver bugün

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Teknopat00
    Teknopat00's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2012
    Erkek

    tosun özelden sana telefon numaramı yazdım eğer ulaşırsan bana daha detaylı görüşebiliriz kardesim .


    - Ne Mutlu Müslüman Türküm Diyene . <br> <br> - İyi Savunma En İyi Saldırıdan Daha İyidir . <br>
Toplam Hit: 5161 Toplam Mesaj: 35