Samsung Galaxy S3 Satılık & Hakkında
-
istiyene 1350 fiyat orjinal orjinal kılıf köpegeniz olsun:)
-
Valla bu fiyatlara nasıl veriyorlar anlamış değilim. Biz Telpa bayisiyiz. bize geliş fiyatı 1820 TL. GG'den alıp satsan müthiş kardasın. Telpaya telefon ettiğim sordum adamlarda şaşkın fiyatlara.
-
Bende nexus alıcaktım bu android telefonlarındanda güvenemedim sahte fatura mı hazırlıyorlar yada teşhir ürünleri mi topluyolar nedir :)
-
necroshine bunu yazdı
Valla bu fiyatlara nasıl veriyorlar anlamış değilim. Biz Telpa bayisiyiz. bize geliş fiyatı 1820 TL. GG'den alıp satsan müthiş kardasın. Telpaya telefon ettiğim sordum adamlarda şaşkın fiyatlara.
Yurt dışından gelen orjinal cihazlar kaydı yapılıyor ve çok uygun fiyatlara satılıyor...
-
necroshine bunu yazdı
Valla bu fiyatlara nasıl veriyorlar anlamış değilim. Biz Telpa bayisiyiz. bize geliş fiyatı 1820 TL. GG'den alıp satsan müthiş kardasın. Telpaya telefon ettiğim sordum adamlarda şaşkın fiyatlara.
telpa size o fiyattan geçiriyordur hocam.
telefonun şuan satış fiyatı 1490 ele geliş fiyati 1450-1430 civarı.
ayrıca telpa nın garantisinin ak :S
-
necroshine bunu yazdı
Valla bu fiyatlara nasıl veriyorlar anlamış değilim. Biz Telpa bayisiyiz. bize geliş fiyatı 1820 TL. GG'den alıp satsan müthiş kardasın. Telpaya telefon ettiğim sordum adamlarda şaşkın fiyatlara.
beyler adam doru söylüyor telpa garantisindedir sıfır telefon aldım ama kullanmadann satmakistiyorum . 1854 tl aldım ben 1800 cash paraya satıcam 3 kılıf her biri 39 tl zaten bazı arkadaslar boş mesaj atmayın kardesim bizde baktık 1500 tl onlar size ne yollarla geliyor bakalım .. ..google s3 yazmakla olmuyor .. bakalım telefona birşey oldugunda kimi bulabileceksiniz ..
-
Sikuntusi olmayan S2 nin üstüne ne istiyon söle bakim ?
-
Teknopat00 bunu yazdınecroshine bunu yazdı
Valla bu fiyatlara nasıl veriyorlar anlamış değilim. Biz Telpa bayisiyiz. bize geliş fiyatı 1820 TL. GG'den alıp satsan müthiş kardasın. Telpaya telefon ettiğim sordum adamlarda şaşkın fiyatlara.
beyler adam doru söylüyor telpa garantisindedir sıfır telefon aldım ama kullanmadann satmakistiyorum . 1854 tl aldım ben 1800 cash paraya satıcam 3 kılıf her biri 39 tl zaten bazı arkadaslar boş mesaj atmayın kardesim bizde baktık 1500 tl onlar size ne yollarla geliyor bakalım .. ..google s3 yazmakla olmuyor .. bakalım telefona birşey oldugunda kimi bulabileceksiniz ..
bu son yazdığın 2-3 cümleye gerçekten inanıyor musun :W
böyle bi bahane ile milleti 300-400 liralık sikebileceğini sanıyorsun ayıptır ak :W
-
Teknopat00 bunu yazdı
Satılık samsung galaxy s3 çakır mavisi 1800 tl + 3 adet 2 si deri 1 i plastik klif değerleri 39 lira orjinal kutusu şarj ve usb kablo hiçaçılmamış orjinal kulaklığı garanti ve faturassı olmak üzere herşeyiyle pakeetinde sıfır.
Bence adam haklı.Çok doğru konuşuyor.
Kardeşim hesap numaranı yolla 1800 yolliyim sende telefonu kargoya ver bugün -
tosun özelden sana telefon numaramı yazdım eğer ulaşırsan bana daha detaylı görüşebiliriz kardesim .
