

Samsung Ya Da Nokia Tavsiye?
-
Arkadaşlar 1 hafta içinde alınacak bi telefon için tavsiyelerinizi bekliyorum.
* Fiyat : maksimum 450 - 500 lira
* Marka : Samsung ya da Nokia
* Özellik olarak da kızaklı ya da kapaklı
* Kullanacak kişi bayan :)
Alınabilecek en uygun telefon nedir sizce?
-
Nokia 5310 Bi bayan için harika telefon.
-
Samsung L760
-
D900i derim hocam.
-

aradıgın krıterlere uygun dııl ama tavsıyemdır..
-
kesinlikle samsung al nokialar hem daha pahalı hemde kaba samsunglarda her programı açmıyo ama daha estetik
-
samsung sgh x-160 biraz fazla eski kaçabilir ama bir bayana yakışan telefon varsa o da budur =)
-
Bayan kullancaksa samsung f250 al derim.çok estetik yapıo herifler.
-
Kızaklı alma,bozulma oranı çok daha yüksektir,kapaklı olarak nokia şık modeller var hepsiburada.coma gir araştır :)
-
nokia 6500 slide aldım 2 hafta once gerçekten super bi telefon taş gibi :D kamerası falanda super kesinlikle tavisye ederim
biraz senin fiyatın ustunde ama bak yinede http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=16001&productid=telcepnok6500s
-
hocam d880 olabilir d900 i olabilir olmadı nokia luna (polat ın telinden ) abla ağır takılyorsa olabilir
** hemen luna deyip korkma 350 - 400 var ''0'' hemde + d880 400 civarı d900i 350 civarı gibi bir rakam olması gerek tabi ki bizde :D