Samsung Ya Da Nokia Tavsiye?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

     Arkadaşlar 1 hafta içinde alınacak bi telefon için tavsiyelerinizi bekliyorum.

     * Fiyat : maksimum 450 - 500 lira

     * Marka : Samsung ya da Nokia

     * Özellik olarak da kızaklı ya da kapaklı

     * Kullanacak kişi bayan :)

     Alınabilecek en uygun telefon nedir sizce? 


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    Nokia 5310 Bi bayan için harika telefon.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SammyRap
    SammyRap's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek
    Samsung L760

    Her HayaL, GerçekLeşmemiş ßir MasaLdır..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    D900i derim hocam.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/109/nokia_6300_zoom.jpg

    aradıgın krıterlere uygun dııl ama tavsıyemdır.. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek
    kesinlikle samsung al nokialar hem daha pahalı hemde kaba samsunglarda her programı açmıyo ama daha estetik

    İTÜ gerisi yalan BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 tarih ve 2008/599 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI"nca engellenmiştir. Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 of 2008/599 . --------------------------------------------------------------------------------
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    samsung sgh x-160 biraz fazla eski kaçabilir ama bir bayana yakışan telefon varsa o da budur =)

    herşeyin kısası makbuldur; ulaşmak isteyen yesterfox_55@hotmail.com a mail atabilir...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gözlükçü
    vanhelsink
    vanhelsink's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek
    Bayan kullancaksa samsung f250 al  derim.çok estetik yapıo herifler.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Kızaklı alma,bozulma oranı çok daha yüksektir,kapaklı olarak nokia şık modeller var hepsiburada.coma gir araştır :)

    :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    nokia 6500 slide aldım 2 hafta once gerçekten super bi telefon  taş gibi :D kamerası falanda super kesinlikle tavisye ederim 

    biraz senin fiyatın ustunde ama bak yinede  http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=16001&productid=telcepnok6500s


    çocuktum,büyüdüm
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tugra
    tugra's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    hocam d880 olabilir d900 i olabilir olmadı nokia luna (polat ın telinden ) abla ağır takılyorsa olabilir

    ** hemen luna deyip korkma 350 - 400 var ''0'' hemde + d880 400 civarı d900i 350 civarı gibi bir rakam olması gerek tabi ki bizde :D


    anlamayana Davul Zurna Saz ...
Toplam Hit: 3732 Toplam Mesaj: 20