Sanal Devlet Oyunu Erepublik 5. Yılını Kutluyor
-
Teşekkürler hocam bi onlar bi biz nereye gidicek acaba bu oyun diyordum :)
-
20 dakikada 20 level oldum :|
-
dünyadaki son durum nedir merak ettim :D
-
Bulgurdan vurma hayin yunandan vur :p maxxis39 tarafından 20/Kas/12 00:08 tarihinde düzenlenmiştir
-
çinler abanıyordu bi ara ne oldu onlara ? iran haritadan silindimi ? makedonlarda iyiydi bi ara
not:bulgurlarda(bulgarlar) çok fake hesap vardı son akibeti nedir durumun
Not2:yeniden başlamak istemiyorummmm -
Üye oldum biraz da oynadım ama hakikaten karışığa benziyor. Çözeriz bunu da çözeriz.
-
Ka1nsha bunu yazdı
çinler abanıyordu bi ara ne oldu onlara ? iran haritadan silindimi ? makedonlarda iyiydi bi ara
not:bulgurlarda(bulgarlar) çok fake hesap vardı son akibeti nedir durumun
Not2:yeniden başlamak istemiyorummmmIran defalarca haritadan silindi. Makedonlar ile artık aynı ittifakta değiliz.
Bulgaristan bu aralar askeri olarak çok güç kaybetti ancak fake hesapları duruyor.
Yeniden başlayabilirsin, oyun çok değişti :D
-
redsox bunu yazdı
Üye oldum biraz da oynadım ama hakikaten karışığa benziyor. Çözeriz bunu da çözeriz.
Hocam bu dandik browser oyunlarına benzemiyor. Gerçekten ayrıntısı çok :D
Aşşağıda ki link üzerinden oyuna yeni başlayanlar için varolan Türk Gelişim Ordusu kanalına gidebilirsin. Orada yardımcı oluyorlar.
http://chat.mibbit.com/?server=irc.rizon.net&channel=%23#tgo
-
Humerus bunu yazdıredsox bunu yazdı
Üye oldum biraz da oynadım ama hakikaten karışığa benziyor. Çözeriz bunu da çözeriz.
Hocam bu dandik browser oyunlarına benzemiyor. Gerçekten ayrıntısı çok :D
Aşşağıda ki link üzerinden oyuna yeni başlayanlar için varolan Türk Gelişim Ordusu kanalına gidebilirsin. Orada yardımcı oluyorlar.
http://chat.mibbit.com/?server=irc.rizon.net&channel=%23#tgo
Türk Gelişim Ordusu'na üye oldum zaten. Kanalda da takılalım madem. Sağolasın.
Edit: Kanalda kimse yok.
redsox tarafından 20/Kas/12 00:47 tarihinde düzenlenmiştir -
Yanlış girmiş olmayasın hocam kanalda millet var.
