folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sanal Ortamda İhbar ???



Sanal Ortamda İhbar ???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karayakaspor
    karayakaspor's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    beyler rüşvet yiyen adamların şikayet edeceğimiz bi yer falan var mı (sanal ortamda)??
    abim gümrükte çalışıyo ordan biliyom full rüşvet bildiğiniz bi yer var sa lütfen
    BU DEVLET HEPİMİZİN...

    DaLıMıZı KıRaNıN AğAcInI KöKüNdEn SöKeRiZ... www.karayakasitesi.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nemesis
    Nemesis's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    walla bilmiyorum yoktur herhalde ki varsa da ben bilmiyorum abi zaten bu rüşvetcilerden nedir cektiğimiz anlamış değiLim :((

    !!! ---Biomedical Technician---!!! .."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kroo
    kroo's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2006
    Erkek
    http://www.egm.gov.tr/onlineihbar.asp bura var da tam olarak işe yaramıo herhalde

    bu dünyada da öbür dünyada da yanmanın yolu plajdan geçer
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karayakaspor
    karayakaspor's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    saol kardeş ben elimden geleni yapım da gerisi devletin görevi

    DaLıMıZı KıRaNıN AğAcInI KöKüNdEn SöKeRiZ... www.karayakasitesi.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    devletin her sitesine mercisine mail at ak çocukları yakalıasınlar

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    abinimi sey etcen lan manyakmısın??

    NesTo | same shit diffirent asshole
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    neco01
    neco01's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2006
    Erkek
    Real le koka bu haberden sonra bittiniz olm siz:D

    Siyaset Mahkeme Salonlarına Girdiğinde Adalet Oradan Çıkmalıdır
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karayakaspor
    karayakaspor's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    abimde bu işlerde ise onuda yakalasınlar herşey bu ülke için değil mi arkaaşlar ?

    DaLıMıZı KıRaNıN AğAcInI KöKüNdEn SöKeRiZ... www.karayakasitesi.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mcking
    mcking's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    karayakaspor keşke herkes senin gibi düşünse, bazı şeyler değişebilirdi en azından...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KENAN
    KENAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    kardeşim sen bana mail at ben gerisini hallederim..istersen bir worde bilgileri isimleri yaz ve bana mail at.Gerisine karışma.ELBETTEKİ DEVLET BİZİM DEVLETİMİZ.T.C HEPİMİZİN VE BİZLER MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN GENÇLERİYİZ
    BEKLİYORUM KARDES

    SeNi SeViYoRuM CANIM...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    Gümrükçü dedin de falla içim cız etti. Bu gümrükçükler deli para götürüyor. :(
Toplam Hit: 1806 Toplam Mesaj: 20