Sanatın Değeri 5 TL
-
Hocalar bilirsiniz Taksim istiklalin sonunda gs lisesinin az ilerisinde aşağıya galata kulesine soğru inen bir yol var orda sağda solda dükkanlar var böyle yağlı boya resimler filan Koca koca el emeği tabloların resimlerin fiyatlarını görünce şok oldum 5 TL hepsinin ordaki dükkanda adamlar bir yandan oturuyor bir yandan yapıyor değeri ise 5 TL ulan dedim adam resmen sanatının konuşturuyor neler yapıyor sattığı fiyat ise 5 tl nedir bu yaa bedava resmen. Bu işin piyasası bu kadar düşük arkadaş.
-
Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi
HolyOne tarafından 21/Kas/12 16:09 tarihinde düzenlenmiştir -
valla hocam gördüğüm kadarıyla aynı yerde bunun yapanlarda vardı fiyatına bakmadım ama 50 tl den azdır büyüyk ihtimal adamın birir oturuyordu elemnın biride yapıyordu karar kalem
-
HolyOne bunu yazdı
Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi
Bu nasıl bir ego:)
-
Yanlışın var; sanatın değeri 2tl hocam. Kopya dvd filmler 2tl den satılıyor sokaklarda.
Yeri gelmişken (bkz: sinema vcd'den izlenir)
-
Gidip adama hayrına bir web sitesi açın ordan sipariş alsın.İlk müşterisi ben olayım :)
-
solutionman bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi
Bu nasıl bir ego:)
Bir de megaloman olmasam mükemmel olacam hoca.
-
solutionman bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi
Bu nasıl bir ego:)
-
HolyOne bunu yazdısolutionman bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi
Bu nasıl bir ego:)
Bir de megaloman olmasam mükemmel olacam hoca.
Firmalara cv bırakmana yardımcı olalım, çok boşta kaldın hocam sen :D
-
solutionman bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi
Bu nasıl bir ego:)
-
HolyOne bunu yazdısolutionman bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi
Bu nasıl bir ego:)
Bir de megaloman olmasam mükemmel olacam hoca.
Ego değil LOGO :D
