folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sanatın Değeri 5 TL



Sanatın Değeri 5 TL

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Hocalar bilirsiniz Taksim istiklalin sonunda  gs lisesinin az ilerisinde aşağıya galata kulesine soğru inen bir yol var orda sağda solda dükkanlar var böyle yağlı boya resimler filan Koca koca el emeği tabloların resimlerin fiyatlarını görünce şok oldum 5 TL hepsinin ordaki dükkanda adamlar bir yandan oturuyor bir yandan yapıyor değeri ise 5 TL ulan dedim adam resmen sanatının konuşturuyor neler yapıyor sattığı fiyat ise 5 tl nedir bu yaa bedava resmen. Bu işin piyasası bu kadar düşük arkadaş.


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi

    HolyOne tarafından 21/Kas/12 16:09 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    valla hocam gördüğüm kadarıyla aynı yerde bunun yapanlarda vardı fiyatına bakmadım ama 50 tl den azdır büyüyk ihtimal adamın birir oturuyordu elemnın biride yapıyordu karar kalem


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solutionman
    solutionman's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2012
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi

    Bu nasıl bir ego:)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Yanlışın var; sanatın değeri 2tl hocam. Kopya dvd filmler 2tl den satılıyor sokaklarda. 

    Yeri gelmişken (bkz: sinema vcd'den izlenir)


    Ehl-i Byte
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Gidip adama hayrına bir web sitesi açın ordan sipariş alsın.İlk müşterisi ben olayım :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    solutionman bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi

    Bu nasıl bir ego:)

    Bir de megaloman olmasam mükemmel olacam hoca.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EvladiFatihan
    EvladiFatihan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2012
    Erkek
    solutionman bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi

    Bu nasıl bir ego:)

     


    Yapacağım işleri, sakalımın bir kılı bile bilse, onu kopartırım
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı
    solutionman bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi

    Bu nasıl bir ego:)

    Bir de megaloman olmasam mükemmel olacam hoca.

    Firmalara cv bırakmana yardımcı olalım, çok boşta kaldın hocam sen :D 


    ...said addicted.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    IEFLaM
    IEFLaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ekim/2012
    Erkek
    solutionman bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi

    Bu nasıl bir ego:)

     


    Sitem hep aşinalardan gelür biganeden gelmez
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı
    solutionman bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Merak ettim bende portremi yaptırmak istiyrodum. acaba 50 tl versem butun gun ugrasip daha iyi bişey çıkarabilirlermi

    Bu nasıl bir ego:)

    Bir de megaloman olmasam mükemmel olacam hoca.

    Ego değil LOGO :D


    İmza YOK !!!
Toplam Hit: 2305 Toplam Mesaj: 21