Sanırım Yardımınıza İhtiyacım Var..
-
4 aydır üniversiteye hazırlanmak için dershaneye gidiyorum. Liseden mezunum. Sınıfımda bir kız var. Hoşlanıyorum kelimesi öyle sönük kalıyor ki hissettiklerim yanında anlatamam. Sevmiyorum da. Ona bildiğin aşığım.Daha önce bir çok ilişkim oldu.Ama hiç birinde böyle birşey hissetmedim.Bu sefer çok çok farklı. Her gece rüyamda onu görüyorum. 3 hafta öncesine kadar sevgilisi vardı ve umutsuz vaka olarak görüyordum kendimi. Sevgilisinden ayrıldı. Dershane çıkışlarında her akşam sırf onunla oturabilmek için bütün sınıfı kafalayıp terasta çay falan ısmarlıyorum. Yüzüne baktığım zaman.. Ya nasıl diyim , bir garip oluyorum. Daha önce hiç böyle bir şey başıma gelmedi. Hani birşeyi çok almak istersiniz de kargodan paket gelince bir mutluluk yaşarsınız ya. O tarz bişey. Hatta kat kat daha fazlası. Komik bir adamım , çevremdeki herkesi güldürecek kadar kabiliyetim var. Tipim falan da yerinde çok şükür. Sanırım o da benden hoşlanıyor. Bazen onu bana bakıp gülümserken yakalıyorum. Gidip konuşucam ama arkadaşları yalnız bırakmıyor. Dün otobüse bineceğin yere kadar götüreyim dedim , kabul etti. Bu seferde benim bir arkadaşım takıldı peşime yine konuşamadım. Sürekli saçlarımın çok güzel olduğunu söylüyor. Aga kız bir gülüyor , bitiyorum ya. İçimden bir şeyler eksiliyor sanki. Ona bakarken bende gülümsüyorum ve oda bazen beni yakalıyor öyle. Oda gülümsüyor yüzüme. Ne biçim bir cümle yazdım ya. Yanına gidip konuşmaya cesaretim var. Ama bir türlü uygun zamanı denk getiremiyorum. Ne yapıcam ben beya. Sürekli uyuyup rüyamda onu görmek istiyorum. Uyku düzenim bozuldu. Açıkçası sizden ne istediğimi de bilmiyorum. Lütfen konuyu sapıtmayın , geyiğe çevirmeyin. Okuyana okumayana teşekkür ederim. Çok zor bir durum ama allah herkesin başına böyle birşey versin. Gerçekten güzel bir duyguymuş.
-
hacı anlattıklarına göre olaylar olumlu görünüyor ama önce numarasını al biraz telefondan muhabbet edin. Baş başa dışarı çıkın niyetini iyiden iyiye belli et sonra söyle kıza hissettiklerini. brden çıkıpta söyleme hönklemesine
-
e hadi geçmiş olsun ne diyelim :) konuşacak cesaretin var madem, arkdaşları yanında da olsa bişey konuşabilir miyiz de al yanlarından kızı öyle konuş :) hayırlı olsun :d
-
sLeymN bunu yazdı
hacı anlattıklarına göre olaylar olumlu görünüyor ama önce numarasını al biraz telefondan muhabbet edin. Baş başa dışarı çıkın niyetini iyiden iyiye belli et sonra söyle kıza hissettiklerini. brden çıkıpta söyleme hönklemesine
Hocam kızın numarası var. Ama telefondan konuşmak ne kadar sağlıklı bilmiyorum. Ayrıca sms paket yapmıyor. Çok terbiyeli hanım hanımcık bir kız. Sanmıyorum aramızda birşey olmadan baş başa buluşmak isteyeceğini. Çekinir yani. en azından bir arkadaşım daha gelsin falan der.
-
Kadın erkek arasındaki çekime inanıyor ama aşka asla inanmıyorum.
Senin durumunda buna dahil.
Aşık olmak yüzü güzel birini mi sevmektir. Yada sevgilisinden ayrılmasını mı beklemektir.
Hayır aşk bu kadar basit ve çocukcu olamaz.
Tecrübelerimle söyleyebilirim ki bir erkeğin gerçekten birini deli gibi sevmeye hiç ihtiyacı yoktur.
Bırakın kızlar aşkından ölsün ağlasın onların geninde var.
Ancak ağzı bozuk kaba saba duygusalllıktan bihaber Türk erkeği gelipte aşığım mecnun oldum ben demesin.
Aşk değil sadece hayranlık seninkisi.
-
MaviGozluDev bunu yazdı
e hadi geçmiş olsun ne diyelim :) konuşacak cesaretin var madem, arkdaşları yanında da olsa bişey konuşabilir miyiz de al yanlarından kızı öyle konuş :) hayırlı olsun :d
iyi diyosun da hocu. Dersahane ortamlarını biliyosun. Onu da düşünmedim değil. Kızı çağırıcam yanıma 1-2 kişi çıkıcak ordan oooo samet hayırlı olsun aga anlayalım yani ne iş falan diyecek ağzını burnunu patlatıcam tatsızlık çıkacak. Biliyorum yani bu olacak.
-
zeybekustasi bunu yazdı
Kadın erkek arasındaki çekime inanıyor ama aşka asla inanmıyorum.
Senin durumunda buna dahil.
Aşık olmak yüzü güzel birini mi sevmektir. Yada sevgilisinden ayrılmasını mı beklemektir.
Hayır aşk bu kadar basit ve çocukcu olamaz.
Tecrübelerimle söyleyebilirim ki bir erkeğin gerçekten birini deli gibi sevmeye hiç ihtiyacı yoktur.
Bırakın kızlar aşkından ölsün ağlasın onların geninde var.
Ancak ağzı bozuk kaba saba duygusalllıktan bihaber Türk erkeği gelipte aşığım mecnun oldum ben demesin.
Aşk değil sadece hayranlık seninkisi.
Böyle bir yorum bekliyordum açıkçası. Bu çıkacağım ilk güzel kız değil. Daha önce ki çıktıklarımın arasında da hiç tipsiz kız yoktu.
Hissettiğim şeyin tam olarak ne olduğunu bilmiyorum hocam ama. Kendimden eminim. Bu senin anlattığın gibi birşey değil. -
Bu yazdıklarının çıktısını ol. Kendisine ver.
Gerisi gelecektir.
-
real_agabey bunu yazdı
Bu yazdıklarının çıktısını ol. Kendisine ver.
Gerisi gelecektir.
Çok iyi fikir. Deneyebilirim.
-
zeybekustasi bunu yazdı
Kadın erkek arasındaki çekime inanıyor ama aşka asla inanmıyorum.
Senin durumunda buna dahil.
Aşık olmak yüzü güzel birini mi sevmektir. Yada sevgilisinden ayrılmasını mı beklemektir.
Hayır aşk bu kadar basit ve çocukcu olamaz.
Tecrübelerimle söyleyebilirim ki bir erkeğin gerçekten birini deli gibi sevmeye hiç ihtiyacı yoktur.
Bırakın kızlar aşkından ölsün ağlasın onların geninde var.
Ancak ağzı bozuk kaba saba duygusalllıktan bihaber Türk erkeği gelipte aşığım mecnun oldum ben demesin.
Aşk değil sadece hayranlık seninkisi.
aşk dediğin şeyin varlup varolmaması zaten ayrı bi tartışma konusuda, erkekte yok kızın gen inde var gibi bişeyi savunmak için deneyimden çok gen üstüne çalışma yapmş olmak gerekmez mi :D
-
Huerfanos bunu yazdıreal_agabey bunu yazdı
Bu yazdıklarının çıktısını ol. Kendisine ver.
Gerisi gelecektir.
Çok iyi fikir. Deneyebilirim.
PDF olarak hazırladım. Çıktısını alıp dosyalıycam ve ona vericem.
