Sapphire HD 4870 X2 2G Gddr5 Pci-E
-
Tyler_Dayi bunu yazdı:
-----------------------------
bu aralar bende ekran kartı almayı düşünüyorum konumu açsam ne yapsam yada burdanmı sebeplensem amk :/
-----------------------------düşünüyorsan kesinlikle bu derim
PNY nVIDIA Quadro FX5800 4GB GDDR3 512-Bit PCI-E x16
-
Tyler_Dayi bunu yazdı:
-----------------------------
bu aralar bende ekran kartı almayı düşünüyorum konumu açsam ne yapsam yada burdanmı sebeplensem amk :/
-----------------------------Cia bunu yazdı:
düşünüyorsan kesinlikle bu derim
PNY nVIDIA Quadro FX5800 4GB GDDR3 512-Bit PCI-E x16-----------------------------
dostum bu ekran kartı grafik tasarım için diye biliyorum oyun için nasıl olur bilemem.ek olarak 4-5 milyar civarı galiba:)
-
Cia bunu yazdı:
-----------------------------Tyler_Dayi bunu yazdı:
-----------------------------
bu aralar bende ekran kartı almayı düşünüyorum konumu açsam ne yapsam yada burdanmı sebeplensem amk :/
-----------------------------düşünüyorsan kesinlikle bu derim
PNY nVIDIA Quadro FX5800 4GB GDDR3 512-Bit PCI-E x16
-----------------------------banada grafik için lazım zaten ati istemiyorum o yüzden ama o kadarda degil :D bizimde kısıtlı bütçemiz var burjuva degiliz :/
-
kartı aldım abi makinayıda değiştirdim cod 5 i kurdum deniz efektinde makina sıçtı abi karışık kuruşuk gösterio çok sinirlendim o kadar para verdim ekran kartına acaba başka bişeydenmidir directx de kurulu
-
gencin sorunu warmış kartla ilgili o yüzden UP!
-
bende hd 3650 var cod 5 i yükledim bitirdim son ayardaydı ekran banamısın demedi makina :) senn kart öle yapmışsa kusura bakmada intihar sebebi hocam :D
-
bi kaç ayarla oynadım düzeldi çıldırmıştım valla oh be:) babama gösterdim bak kaç para verdik bi deniz efektini gösteremio dedim adam yazık şaşırdı ama göstermesi lazım oğlum nası olur oğlum diyip duruodu:D
