Sapphire HD7850
-
torpedo_XL bunu yazdı
Hocam 7850 nin neyine overclock yapıyorsun ki. Hani oyunlar kasıyor desen tamam da sanmıyorum. Unutma yapılan her overlock işlemi ekran kartının ömrünü yer.
Bi msi afterburner ve gpu-z ekran görüntüsünü atarmısın bakalım tam olarak ne imiş.
Yapsam mı yapmasam mı kararsız kaldım :( :)
-
aklinda kalacagina elinde kalsin .P riski goze alacaksin, fazla abanmazsin..
gorecegin 860mhz'yi 1 ghz'ye cikarsan %10+ belki 15-20 arasi performans artisi alirsin, (AMD catalyst bulundur) ,voltaj degisimini ise onerdigim gibi Sapphire Trixx ile yap.
-
Bense asus 7850 kullaniyorum ama gerek yok oc ye, stabil oyunlarda kullaniyorum kasma vs olmadan.
Tabi oc biraz keyif isi sana kalmis :)
Toplam Hit: 2456 Toplam Mesaj: 24
