Sapphire HD7850

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Draenei
    Draenei's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek
    torpedo_XL bunu yazdı

    Hocam 7850 nin neyine overclock yapıyorsun ki. Hani oyunlar kasıyor desen tamam da sanmıyorum. Unutma yapılan her overlock işlemi ekran kartının ömrünü yer.

    Bi msi afterburner ve gpu-z ekran görüntüsünü atarmısın bakalım tam olarak ne imiş.

    Yapsam mı yapmasam mı kararsız kaldım :( :)


    Her kim ki, göz perdesini bu dünyada sadece kendi çapı kadar aralayabilir ⚡ 🌑
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    aklinda kalacagina elinde kalsin .P  riski goze alacaksin, fazla abanmazsin..

    gorecegin 860mhz'yi 1 ghz'ye cikarsan %10+ belki 15-20 arasi performans artisi alirsin, (AMD catalyst bulundur) ,voltaj degisimini ise onerdigim gibi Sapphire Trixx ile yap. 


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NoToLeRaNcE
    NoToLeRaNcE's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Bense asus 7850 kullaniyorum ama gerek yok oc ye, stabil oyunlarda kullaniyorum kasma vs olmadan.

     

    Tabi oc biraz keyif isi sana kalmis :)


    Asosyal hayatta yaşanan, Yasal bir masalım ..
Toplam Hit: 2456 Toplam Mesaj: 24