Satılık 2.El HTC Sensation - Sony Xperia Arc
-
o degilde su sony ericsson bana cok cool geliyor yav telefon alirken kendimi bildim bileli hic baska urunlere bakmadim
-
Proxykaspersky bunu yazdı:
-----------------------------o degilde su sony ericsson bana cok cool geliyor yav telefon alirken kendimi bildim bileli hic baska urunlere bakmadim
-----------------------------artık ericson a veda edebilirsin hocam (: sony yanlız üretecek bence çok daha iyi olacak , fakat sony her ne kadar donanım eglence üreticisi olsada işleciyi rami kendisi yapamıyor teleona sadece güzel bir lens yerleştirmek hiç bir işe yaramaz aynı paraya çift çekirdekli daha üstün performanslı bir ürün alabilirsiniz (:
-
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------ezgin bunu yazdı:
-----------------------------
bu satışın acilen baltalanması lazım :). yaw kardeşim sıfır bu fiyatlarda nası ikinci elini bu fiyattan satıyosun. milleti enayi mi?
-----------------------------balta değil odun kesme makinesiyle girmek lazım bu konuya :D Arkadaş ikinci el piyasasından bi haber.. şimdi şuradan sıfır bi telefon al 1000 tlye.. paketini aç hattını tak çıkart sonra götür satmaya ikinci el diye.. eğer 500e satarsan öp alnına koy.
-----------------------------dostum adam abartmış 1100 TL diyerek ama sende biraz kekini kabartmışsın yani :D
-
someone_from_71 bunu yazdı:
-----------------------------DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------ezgin bunu yazdı:
-----------------------------
bu satışın acilen baltalanması lazım :). yaw kardeşim sıfır bu fiyatlarda nası ikinci elini bu fiyattan satıyosun. milleti enayi mi?
-----------------------------balta değil odun kesme makinesiyle girmek lazım bu konuya :D Arkadaş ikinci el piyasasından bi haber.. şimdi şuradan sıfır bi telefon al 1000 tlye.. paketini aç hattını tak çıkart sonra götür satmaya ikinci el diye.. eğer 500e satarsan öp alnına koy.
-----------------------------dostum adam abartmış 1100 TL diyerek ama sende biraz kekini kabartmışsın yani :D
-----------------------------hocam git sor telefonculara sensationum var ne karar verirsiniz de görürsün ala ala :D
-
hd7 üstüne 250 koyim ver sensationu?
-
-
piskopatix bunu yazdı:
-----------------------------DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------beyler toplanın marangoz açıyoruz :D
-----------------------------Ben marangozum buyrun beyler
-----------------------------Dönen muhabbete bak anasını :D Bu arada bende de Galaxy Tab P1000 var beyler kaça gider sizce? (Farklı baltalama yöntemleri)
-
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------adam 0 fiyatından 10 tl 96 kuruş ucuza satıyor beyler..
bence kaçmaz bu fırsat..
1.110,96 TL verene kadar 1.100 verirsiniz arkadaştan alırsınız amk.
-----------------------------Takdire şayan bir cevap .....
-
Adamlar Kung fu hustle'daki balta çetesi :D

