folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Satılık 3 Günlük Casper Via M1(32 Gb) Siyah



Satılık 3 Günlük Casper Via M1(32 Gb) Siyah

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Müritler merhabalar.

    10.05.2017 akşam saat 8de aldığım cihazı satmak istiyorum.

    Alma sebebim: elimdeki tüm ios cihazları satıp androide geçmek istedim. Seminerist mürite cihaz tedarik edemeden 5S i yollayınca cihazsız kaldım.

    http://www.tahribat.com/forum/satilik-iphone-5s-ve-iphone-5-228675

    Bulunduğum yer de küçük olunca ya samsung J serisi ya bunu alacaktım o yüzden bunu aldım.

    Satma sebebim: 1- alırkenki en büyük tereddütüm gerçek oldu. 4" den büyük ekran kullanamıyorum bildiğin elim ağrıyor. daha önce de 5" denemem olmuştu.1 hafta dayanabildim sattıydım.

    2- Androidin ben android kullanacak kadar kullanıcı dostu olmadığına bi kere daha karar verdim. bunu satıp tekrar iphone almayı düşünüyorum.(5s ya da SE)

     

    resimleri atıyorum. cihaz full kutu içeriği vardır. daha usb kablosunu bile açmadım. kutusundan kılıfı da çıkıyor. sert plastik siyah.

    Ürünün daha faturası bile kesilmemiştir. alan arkadaş adına kestirebilirim.

    Bilen bilir beni ticaret yaptıklarım cihaz ne ise onu yazarım(eski konularıma bakabilirsiniz)

    imeiden dolayı geri almam. alan arkadaş güven vermiyorsa(ki çok rahat güvenen biriyimdir)

    şu an piyasada 16GB sıfırı 750 tl.

    32 gb 850 civarı.

    benimki 32 GB ve 3 günlük cihaz. o yüzden 700  675e vermeyi düşünüyorum.

    çok temiz iphone 5s ya da SE ile takasa girerim. üstü altı konuşuruz.

    yoksa paraya kıyıcam sıfır SE alcam.

    Elimde başka cihaz olmadığı için telefonun resmini çekemiyorum ama bildiğiniz sıfır cillop tel işte :D

    akılda kalması açısından şu linkten incelenebilir resim ve tüm özellikleri.

    http://www.casper.com.tr/KMDefault.aspx?cntid=2294

    bu arada 32 gb siyah olan model. bir de kutudan direkt android 6.0 çıktı. 5.1 değil.

    önde flaşı var. bildirim ışığı var. renk değiştiryor. sarı kırmızı yeşil var sanırım.

    skindirik romlardan değil. lüzumsuz bir şey yok. saf androide çok yakın. hatta saf menü launcher falan orj.

    sadece 4 tane ram falan kasmayan casper uyg var. onlar da OTA falan güncelleme için.

    1 aya kadar satılmazsa zaten memlekete gitcem tatilde ablama vermeyi düşünüyorum.

     

    joe_black tarafından 16/May/17 00:44 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    iPhone'dan Android'e geçmek için yanlış bir tercih yapmışsın hocam. Bu arada alacaksan SE al. Bu saatten sonra 5S alınmaz artık. Bu sene 5 seneye 5S Apple'ın dar ağacında sallanacak.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    iPhone'dan Android'e geçmek için yanlış bir tercih yapmışsın hocam. Bu arada alacaksan SE al. Bu saatten sonra 5S alınmaz artık. Bu sene 5 seneye 5S Apple'ın dar ağacında sallanacak.

    İşte o tercihin yanlış olduğunu keşke 3 gün önce anlasaydım :D

    gerçi eşşeklik bende 3 4 gün cihazsız kalmayı gözüm yemedi acele ettim.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Updullahh

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Son uplar kaçırmayın diyorumm.  

    fiyat güncellendi  675 @@@@@@@@q

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FiL3MAN
    FiL3MAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    taksit var mı :D :D :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    FiL3MAN bunu yazdı

    taksit var mı :D :D :D

    Yaparız hacı ama komisyon biner. sanalpazardan başka bişey olarak koyabilirim. ya da sahibindenden koyabilirim.

    en düşük komisyon hangi eşyadaysa ondan koyarız sorun değil :D

    sanırım 9 taksit oluyor en fazla

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    ey müritler yok mu alacak olan. vazgeçirtip androide mecbur bırakcanız beni bak haberiniz olsun :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OdiN
    OdiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2008
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    ey müritler yok mu alacak olan. vazgeçirtip androide mecbur bırakcanız beni bak haberiniz olsun :D

    Memnun kalmadım desen geri versen olmuyo mu?

    Cayma hakkı meselesi, ya da müşteri memnuniyetsizliği meselesinde şartlar ne acaba. Onlara bakarak geri verebilirsin diye düşünüyorum

    ---------------- EDİT --------------

    Şöyle birşey buldum ama Sim kart takmadan nasıl denenecek merak ediyorum açıkçası..

     

    Elektronik ürünlerde cayma hakkı ve iade süreci nasıl kullanılır?
    Elektronik ürünlerin “Cayma Hakkı” dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orijinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.
    Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması veya kurulumunun servis haricinde yapılması durumunda iade alınmayacaktır.
    Satın alınan cep telefonuna SİM kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2’inci el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında “ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması” gerekmektedir. Bu nedenle de SİM kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler, cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır. Ayıplı vs. ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir.
    Cayma hakkı dışında kalan 14 ile 6 ay arası iade talepleri için, ürünün teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.

    Alıcı, ürünü kullansa bile iade edebilir mi?
    Ürünün ambalajının açılması, ürünün denenmesi, ürünün mutat kullanımı, yani ürünün alışılageldiği gibi kullanılması cayma hakkını ortadan kaldırmaz. Satıcı, cayma süresi içinde ürünü alıcıya teslim etmişse alıcı, ürünü ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kullanabilir. Aksi takdirde alıcı cayma hakkını kullanamaz.

     

    OdiN tarafından 17/May/17 10:05 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    OdiN bunu yazdı
    Memnun kalmadım desen geri versen olmuyo mu?

    Cayma hakkı meselesi, ya da müşteri memnuniyetsizliği meselesinde şartlar ne acaba. Onlara bakarak geri verebilirsin diye düşünüyorum

     

    Hocam küçük bi yerden küçük bir dükkandan aldım. :)

    adamla uğraşmak istemiyorum. en kötü 1 ay kullanıp memlekete gidince hediye etmeyi düşünüyorum.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Uptim gittiiiiii

Toplam Hit: 1936 Toplam Mesaj: 12
android casper satılık