folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder [Satılık] 8Gb Ddr3 Notebook Ramler (4 Adet)



[Satılık] 8Gb Ddr3 Notebook Ramler (4 Adet)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    efsane_212 bunu yazdı

    Hocam resimdeki ram 1600 Mhz. 

    Makine tek modül 8gb destekliyorsa bendeki ramler olur.

    Resim farklı, bendeki çıktı farklı, ürünle ilgili örnek bir sayfa farklı :)

    Hocam müsait olursan yarın Perpa taraflarına gelebilirim, deneme yapıp alma imkanım var mı?

    Müsait olduğun saatleri ve dükkanın adresini söylersen bilgisayarı alıp öyle geleyim.


    vatandaşa kafam girsin!..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dijitalxyz
    dijitalxyz's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2010
    Erkek

    PM attım cevap beklerim

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek
    telekom bunu yazdı
    efsane_212 bunu yazdı

    Hocam resimdeki ram 1600 Mhz. 

    Makine tek modül 8gb destekliyorsa bendeki ramler olur.

    Resim farklı, bendeki çıktı farklı, ürünle ilgili örnek bir sayfa farklı :)

    Hocam müsait olursan yarın Perpa taraflarına gelebilirim, deneme yapıp alma imkanım var mı?

    Müsait olduğun saatleri ve dükkanın adresini söylersen bilgisayarı alıp öyle geleyim.

    Adresi pm atıyorum hocam.
    Gelirken pc getirirsin deneyip alırsın.


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    İlk mesajı tekrar güncelledim...


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Yazmayı unuttum, ramlerden birini gidip ben aldım.
    O sırada işim olduğu için pek fazla kalamadım ama sağ olsun @efsane_212 ram değişimini hemen halletti.


    vatandaşa kafam girsin!..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek
    telekom bunu yazdı

    Yazmayı unuttum, ramlerden birini gidip ben aldım.
    O sırada işim olduğu için pek fazla kalamadım ama sağ olsun @efsane_212 ram değişimini hemen halletti.

    Eyv, Hocam.
    Bu tarafa yolun düşerse veya herhangi birşeye ihtiyaç olursa yeri biliyorsun...


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    // Up olsun


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Samsung low lewel 8 gb ram 1600 mhz hizindaysa birini bana ayirabilir misin?

    Yani 6 gun sonra maas alinca alayim diye. Yok bu arada satilirsa satarim dersen de kizamam tabii ki 🙂


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı

    Samsung low lewel 8 gb ram 1600 mhz hizindaysa birini bana ayirabilir misin?

    Yani 6 gun sonra maas alinca alayim diye. Yok bu arada satilirsa satarim dersen de kizamam tabii ki 🙂

    Ürünler satıldı hocam.


    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    efsane_212 bunu yazdı
    kazasker1 bunu yazdı

    Samsung low lewel 8 gb ram 1600 mhz hizindaysa birini bana ayirabilir misin?

    Yani 6 gun sonra maas alinca alayim diye. Yok bu arada satilirsa satarim dersen de kizamam tabii ki 🙂

    Ürünler satıldı hocam.

    Postu guncelleyeydin ya aziz 🙂


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
Toplam Hit: 7304 Toplam Mesaj: 42
ddr3 ram ram notebook ram