Satılık Anakart Ve İşlemci

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaşlar öncelikle ürünler sıfırdır. 

    yani paketleri açtım ama kullanmak takmak nasip olmadı. 

    fatura fotkopisi verilecektir.

    anakart 

    http://www.vatanbilgisayar.com/asus-maximus-vii-ranger-intel-z97-soket-1150-ddr3-3200mhzoc-dvidp-anakart.html

    asus maximus v2 ranger.

    bunu 800 e falan bırakmayı düşünüyorum

    işlemci de 

    http://www.vatanbilgisayar.com/intel-core-i5-4460-soket-1150-32ghz-6mb-onbellek-22nm-islemci.html

    bunun sadece fanını açtım onu da merakdan işlemciyi plastiğinden çıakrmadım bile. 

    bu da 600 falan düşünüyorum. sistem toplayacak varsa haber versin. hdd falan ayarlarım. 

     

    motor alacağım için satıyorum bunları. 

    bu arada 8 gb svage ram de mevcut.

    4 gb genesis ram de mevcut.

    vs vs işte. 

    hd5770 ekran kartı da var. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    up up

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jubei
    Jubei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2008
    Erkek

    Ürünlerin 9 taksit olarak alınabilir mi ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    Jubei bunu yazdı

    ÜrünleRİn 9 taksit olarak alınabilir mi ?

    MAALESEF :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bladex38
    bladex38's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Ekran karti ne kadar


    Full Destek Notebook Onarım Merkezleri...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    do_som
    do_som's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2016
    Erkek

    hayırlı işler müdür

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Valla ana sistem sarılmadan ekran kartını satmayı düşünmüyorum :) 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Ekran kartına talip olabilirim.

    Tek satmayı düşündüğünde pm bekliyorum.


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    öncelik işlemci ve anakartlar maalesef :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bayarbatuhan
    bayarbatuhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2011
    Erkek

    4gb ve 8gb ram aynı andamı takılı yoksa dual kit şeklinde çiftler mi ? 

    ve fiyatları nedir :)  ve satarmısın :) ve ve ve

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    bayarbatuhan bunu yazdı

    4gb ve 8gb ram aynı andamı takılı yoksa dual kit şeklinde çiftler mi ? 

    ve fiyatları nedir :)  ve satarmısın :) ve ve ve

    aynı anda da kit değiller. 8lik hyperx fury 4 olan genesys modeli. valla tek değil de toplu satsam daha iyi gibi :)

Toplam Hit: 1904 Toplam Mesaj: 12
satılık kasa bileşenleri 4460 i5 maximus v2 ranger