Satılık Anakart Ve İşlemci
-
arkadaşlar öncelikle ürünler sıfırdır.
yani paketleri açtım ama kullanmak takmak nasip olmadı.
fatura fotkopisi verilecektir.
anakart
asus maximus v2 ranger.
bunu 800 e falan bırakmayı düşünüyorum
işlemci de
http://www.vatanbilgisayar.com/intel-core-i5-4460-soket-1150-32ghz-6mb-onbellek-22nm-islemci.html
bunun sadece fanını açtım onu da merakdan işlemciyi plastiğinden çıakrmadım bile.
bu da 600 falan düşünüyorum. sistem toplayacak varsa haber versin. hdd falan ayarlarım.
motor alacağım için satıyorum bunları.
bu arada 8 gb svage ram de mevcut.
4 gb genesis ram de mevcut.
vs vs işte.
hd5770 ekran kartı da var.
-
up up
-
Ürünlerin 9 taksit olarak alınabilir mi ?
-
Jubei bunu yazdı
ÜrünleRİn 9 taksit olarak alınabilir mi ?
MAALESEF :D
-
Ekran karti ne kadar
-
hayırlı işler müdür
-
Valla ana sistem sarılmadan ekran kartını satmayı düşünmüyorum :)
-
Ekran kartına talip olabilirim.
Tek satmayı düşündüğünde pm bekliyorum.
-
öncelik işlemci ve anakartlar maalesef :)
-
4gb ve 8gb ram aynı andamı takılı yoksa dual kit şeklinde çiftler mi ?
ve fiyatları nedir :) ve satarmısın :) ve ve ve
-
bayarbatuhan bunu yazdı
4gb ve 8gb ram aynı andamı takılı yoksa dual kit şeklinde çiftler mi ?
ve fiyatları nedir :) ve satarmısın :) ve ve ve
aynı anda da kit değiller. 8lik hyperx fury 4 olan genesys modeli. valla tek değil de toplu satsam daha iyi gibi :)
