Satilik Asus Led Full Hd 23"
-
kendi resimlerini eklemelisin daha ilgi cekici olur
-
coolmhmt bunu yazdı
Hocam konu 3 gundur var keske bi baksaydin :D
Neyse hayirli olsun gule gule kullan :))
ehueh hocam yok monitör felan almadım ben :) geyiğine 153 verdiğimde verdim gitti deyince almamaya bahane yoktu :D geyik yani sadece :D bu vesileylede up lamış olam :d
-
Şubat 15e satilmazsa bn bi teklif yapabilirim
-
Hocam fiyat uzerinden satmaya calisiyorum teklifin buysa saklayabilirim :))
coolmhmt tarafından 17/Oca/13 15:51 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam rezervasyon yaptırıyor gibi olmasın :-) sen satmaya bak henüz kafam net değil param da yok
Toplam Hit: 2944 Toplam Mesaj: 26
