Satılık Bilgisayar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    merhaba beyler, laptop alıcağım için masaüstünü satıcam, ama fiyatlardanda hiç anlamıyorum, donanımdan anlıyanlar 2. el kasa için bir fiyat biçebilirler mi?

     

    kasa bu;

    İşlemci:

    AMD Phenom II X4 945 @3.0 Ghz (true quad core)

     

    RAM

    4 gb x 1 Corsair + 2 gb x 2 OCZ Gold @1333 Mhz (toplam 8 gb - soğutuculu) 

     

    HDD

    Seagate Barracuda HDD  (500 gb)

     

    Ekran Kartı

    ATI HD 5770 1GB GDDR5 DirectX 11

     

    Kasa

    Feel Hurricane II 460W

     

    Monitor

    Proview AI937W  LCD WXGA+  (Max 1440x900 @60 Hz)

     

    gelecek ortalama fiyata göre kafamdaki fiyatı buraya yazarım

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    bilgisayar sağlam gerçekten.. ama fiyat hakkında hiçbir bilgim yok ne zamandır uzağım piyasdan


    Cigu bigule :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Hoca bı  arkadasım alacak arastırıyor ...

    Bi fiyat ver de belkı katkımız olur sana da ona da !!!


    İmza YOK !!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    suhatuna bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hoca bı  arkadasım alacak arastırıyor ...

    Bi fiyat ver de belkı katkımız olur sana da ona da !!!


    -----------------------------

    moruk hiç anlamıyorum fiyatlardan :D, şöyle bir iki fiyat önerisine göre bir fiikir belirticem bende,

     

    kasa harbi güzel battlefield 3-2, crysis 2-1, assassin's creed tüm seri, son ayarlarda @1440x900 de kasıntısız oynamışlığım var

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Pc i satma derim. 2 ci el piyasası gerçekten kötü, ölü fiyatına gidiyor. Artı alacağın laptop dan da deskop kadar verim alamazsın.

    Bu yüzünden netbook falan bi düşün derim.

    ps : makina güzelmiş


    Solak Cerrah
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    Pc i satma derim. 2 ci el piyasası gerçekten kötü, ölü fiyatına gidiyor. Artı alacağın laptop dan da deskop kadar verim alamazsın.

    Bu yüzünden netbook falan bi düşün derim.

    ps : makina güzelmiş


    -----------------------------

    taşınabilir seri bir makine bana lazım oluyor, alcağım laptopta oyun oynamıcam hdd yerinede ssd takıcam şu anki makineden her türlü seri olucak - grafik hariç,

    laptop olarakda bunu düşünüyorum,

    http://www.vatanbilgisayar.com/asus-n55sf-s1194v-n55sf-core-i7-2670qm-22ghz--8gb-ddr3-750gb-156-dvdbrw--2gb-gt555m---w7pre/productdetails.aspx?I_ID=57288

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    usta acele paraya ihtiyacım var 3 4 gündür de, hani satmayı hiç istemiyorum ama bunu satıp laptop alayım dediğini okuyunca la bi benm pcnin özelliklerini yazayım kaç para eder dicektim ki sattığın ve almayı düşündüğün pcyi görünce hevesim kaçtı. seninkinin çeyreği falan da benmkisi :|

    hayırlı satışlar bu arada. ama ikinci el yazık olur o pcye 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nessaj
    nessaj's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2010
    Erkek

    dayılar bi fiyat söyleyin başka birşey istemiyorum ya :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    arkadaşlar fiyatı verecek yokmu


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    450-500 tl veriyim ? 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    500 işler benden de Hocam ...

     


    İmza YOK !!!
Toplam Hit: 3010 Toplam Mesaj: 20