Satılık Bilgisayar
-
merhaba beyler, laptop alıcağım için masaüstünü satıcam, ama fiyatlardanda hiç anlamıyorum, donanımdan anlıyanlar 2. el kasa için bir fiyat biçebilirler mi?
kasa bu;
İşlemci:
AMD Phenom II X4 945 @3.0 Ghz (true quad core)
RAM
4 gb x 1 Corsair + 2 gb x 2 OCZ Gold @1333 Mhz (toplam 8 gb - soğutuculu)
HDD
Seagate Barracuda HDD (500 gb)
Ekran Kartı
ATI HD 5770 1GB GDDR5 DirectX 11
Kasa
Feel Hurricane II 460W
Monitor
Proview AI937W LCD WXGA+ (Max 1440x900 @60 Hz)
gelecek ortalama fiyata göre kafamdaki fiyatı buraya yazarım
-
bilgisayar sağlam gerçekten.. ama fiyat hakkında hiçbir bilgim yok ne zamandır uzağım piyasdan
-
Hoca bı arkadasım alacak arastırıyor ...
Bi fiyat ver de belkı katkımız olur sana da ona da !!!
-
suhatuna bunu yazdı:
-----------------------------Hoca bı arkadasım alacak arastırıyor ...
Bi fiyat ver de belkı katkımız olur sana da ona da !!!
-----------------------------moruk hiç anlamıyorum fiyatlardan :D, şöyle bir iki fiyat önerisine göre bir fiikir belirticem bende,
kasa harbi güzel battlefield 3-2, crysis 2-1, assassin's creed tüm seri, son ayarlarda @1440x900 de kasıntısız oynamışlığım var
-
Pc i satma derim. 2 ci el piyasası gerçekten kötü, ölü fiyatına gidiyor. Artı alacağın laptop dan da deskop kadar verim alamazsın.
Bu yüzünden netbook falan bi düşün derim.
ps : makina güzelmiş
-
Gecement bunu yazdı:
-----------------------------Pc i satma derim. 2 ci el piyasası gerçekten kötü, ölü fiyatına gidiyor. Artı alacağın laptop dan da deskop kadar verim alamazsın.
Bu yüzünden netbook falan bi düşün derim.
ps : makina güzelmiş
-----------------------------taşınabilir seri bir makine bana lazım oluyor, alcağım laptopta oyun oynamıcam hdd yerinede ssd takıcam şu anki makineden her türlü seri olucak - grafik hariç,
laptop olarakda bunu düşünüyorum,
-
usta acele paraya ihtiyacım var 3 4 gündür de, hani satmayı hiç istemiyorum ama bunu satıp laptop alayım dediğini okuyunca la bi benm pcnin özelliklerini yazayım kaç para eder dicektim ki sattığın ve almayı düşündüğün pcyi görünce hevesim kaçtı. seninkinin çeyreği falan da benmkisi :|
hayırlı satışlar bu arada. ama ikinci el yazık olur o pcye
-
dayılar bi fiyat söyleyin başka birşey istemiyorum ya :D
-
arkadaşlar fiyatı verecek yokmu
-
450-500 tl veriyim ?
-
500 işler benden de Hocam ...
