Satılık Bilgisayar Amd X2 5000+ 4Gb DDR2 Ram
-
Anakart : Gigabyte GA-MA78GM-SH2
İşlemci : AMD Athlon x2 5000+
Ram : 4 Gb DDR2 Ram (2Gb OCZ Platinum 1066Mhz 2gb Kingston 667mhz)
Harddisk : 80+160Gb Seageate SataII Harddisk
Ekran Kartı : 512Mb Gecube HD2600 Pro Ekran Kartı
Ses Kartı : Creative Live 5.1 Ses Kartı
PSU : FPS Epsilon 600watt PSU
Kasa : Feel Tornado f1 ışıklı mışıklı kasa
Dvd-wr : LG Dvd writerEk olarak Microsoft Comfort Curve klavye ve logitech mouse da yanında vericem. 700lira gibi bir fiyat düşünüyorum, çok diyenler olacaktır sanırım ürünlerin sıfır fiyatlarınıda göz önünde bulundurup öyle değerlendirirlerse sevinirim.. Bu arada çoğu parçanın garantisi hala devam etmekte 1 yıl vardır enaz laptop almam gerektiği için satıyorum bilgisayarı yoksa memnundum kendisinden (: Bide Philips 109B7 19" crt monitörüde satabilirm aslında onu dahil etmedim fiyata (:
-
bu adamın her zaman kefili olurum :) umarım satarsın psycho kasayı :F
-
eywallah hacı :D
-
burada kimsenin eli cebine gitmiyor :) bence diğer satış sitelerinede ilan ver..
-
Çok Sağlam Kasa garantileride var söylediğin rakam Az Bile :)
İyi Satışlar.
-
bu arada garanti belgelerini buldum tarihlere baktımda garanti işini unutun süreleri dolmuş çoğunun :D gerçi bir sorun çıkmaz zatende garanti diyince bir güven veriyor insana heralde :D
-
Phalı bence.
-
ekrana ne istiyosun hocam.._?
-
tek monitörü satmam hocam laptop almam gerekiyoya işime yaramaz öyle
-
baltalamak gibi olmasın ama baltalıyorum, o bilgisayarı 700e satman mümkün degil,
o bilgisayarda olan tek şey 4gb rem oda ggde 100-150 lira digerlerini at çöpe, sana tavsiyem 400 liradan satman eger sıfırsa 500e anca 2.else 350-400
-
Ben de zannediyorum Monitör dahil. O fiyata satamazsın.
İmzamdaki bilgisayar satılıktır :)
İşlemci : Intel Core2 Duo 2.4Ghz
Bellek : 1GB RAM
Ekran : ATI X1550 512MB
HDD : 160 GB
Monitör : PHILIPS Siyah CRT
+ klavye , mouse , mikrofon , * 450-500 TL düşünüyorum. * İsteyene 2 adet kolon ses sistemi..
