folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Satılık Bilgisayar Amd X2 5000+ 4Gb DDR2 Ram



Satılık Bilgisayar Amd X2 5000+ 4Gb DDR2 Ram

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    psYCho
    psYCho's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Anakart     :  Gigabyte GA-MA78GM-SH2 
    İşlemci      :  AMD Athlon x2 5000+  
    Ram          : 4 Gb DDR2 Ram (2Gb OCZ Platinum 1066Mhz 2gb Kingston 667mhz)  
    Harddisk    : 80+160Gb Seageate SataII Harddisk  
    Ekran Kartı : 512Mb Gecube HD2600 Pro Ekran Kartı  
    Ses Kartı    : Creative Live 5.1 Ses Kartı  
    PSU           : FPS Epsilon 600watt PSU  
    Kasa          : Feel Tornado f1 ışıklı mışıklı kasa  
    Dvd-wr        : LG Dvd writer  

    Ek olarak Microsoft Comfort Curve klavye ve logitech mouse da yanında vericem. 700lira gibi bir fiyat düşünüyorum, çok diyenler olacaktır sanırım ürünlerin sıfır fiyatlarınıda göz önünde bulundurup öyle değerlendirirlerse sevinirim.. Bu arada çoğu parçanın garantisi hala devam etmekte 1 yıl vardır enaz laptop almam gerektiği için satıyorum bilgisayarı yoksa memnundum kendisinden (: Bide Philips 109B7 19" crt monitörüde satabilirm aslında onu dahil etmedim fiyata (: 

     


    Old psYCho.. Now B-Rk..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bu adamın her zaman kefili olurum :) umarım satarsın psycho kasayı :F

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    psYCho
    psYCho's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    eywallah hacı :D

    Old psYCho.. Now B-Rk..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ismailca
    ismailca's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek
    burada kimsenin eli cebine gitmiyor :) bence diğer satış sitelerinede ilan ver..

    Yakarız Bu Gezegeni...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sahir
    Sahir's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2009
    Erkek

    Çok Sağlam Kasa garantileride var söylediğin rakam Az Bile :)

     İyi Satışlar. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    psYCho
    psYCho's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    bu arada garanti belgelerini buldum tarihlere baktımda garanti işini unutun süreleri dolmuş çoğunun :D gerçi bir sorun çıkmaz zatende garanti diyince bir güven veriyor insana heralde :D

    Old psYCho.. Now B-Rk..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    Phalı bence.

    Burda cok felsefi bir yazi yazdigini dusun , ne sen yorul ne de ben yorulayım. İş yapılmayacaklar listem : hipokondriyak
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    celik
    celik's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    ekrana ne istiyosun hocam.._?

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    psYCho
    psYCho's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    tek monitörü satmam hocam laptop almam gerekiyoya işime yaramaz öyle

    Old psYCho.. Now B-Rk..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    baltalamak gibi olmasın ama baltalıyorum, o bilgisayarı 700e satman mümkün degil,

    o bilgisayarda olan tek şey 4gb rem oda ggde 100-150 lira digerlerini at çöpe, sana tavsiyem 400 liradan satman eger sıfırsa 500e anca 2.else 350-400


    "
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilinmeyen
    Bilinmeyen's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    Ben de zannediyorum Monitör dahil. O fiyata satamazsın.

     

    İmzamdaki bilgisayar satılıktır :)

    İşlemci : Intel Core2 Duo 2.4Ghz

    Bellek : 1GB RAM

    Ekran : ATI X1550 512MB

    HDD : 160 GB

    Monitör : PHILIPS Siyah CRT

    + klavye , mouse , mikrofon ,  * 450-500 TL düşünüyorum. * İsteyene 2 adet kolon ses sistemi..

     

Toplam Hit: 2550 Toplam Mesaj: 15