Satılık Iphone 6 Plus Gold 16 Gb

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    A_REX bunu yazdı
    patron_38 bunu yazdı
    trooper bunu yazdı

    Bazarlıksız iki taksitle versen alırım. 1100 şimdi 1000 iki hafta sonra?

    Çek senet ipotek ne verecene bağlı

    evi ipotek yapsın :D 

    Adam harbi kayserili çıktı ..

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    A_REX bunu yazdı
    patron_38 bunu yazdı
    trooper bunu yazdı

    Bazarlıksız iki taksitle versen alırım. 1100 şimdi 1000 iki hafta sonra?

    Çek senet ipotek ne verecene bağlı

    evi ipotek yapsın :D 

    Adam harbi kayserili çıktı ..

     

    :) Aslen Artvinliyim


    yan cizdim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    patron_38 bunu yazdı
    trooper bunu yazdı

    Bazarlıksız iki taksitle versen alırım. 1100 şimdi 1000 iki hafta sonra?

    Çek senet ipotek ne verecene bağlı

    almıyorum kalsın


    ZzZzZzZ...!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    trooper bunu yazdı
    patron_38 bunu yazdı
    trooper bunu yazdı

    Bazarlıksız iki taksitle versen alırım. 1100 şimdi 1000 iki hafta sonra?

    Çek senet ipotek ne verecene bağlı

    almıyorum kalsın

    Nolur al laaa :)


    yan cizdim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Up


    yan cizdim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Son Up


    yan cizdim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MhmdAlmz
    MhmdAlmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2015
    Erkek

    Bence ücreti bir hayliyle çok. neden mi ? köşeleri az çizik diyorsun telefon düşmüş. içerisindeki mekanizma 1 defa sarsıldı bi kere. ileride benim canımı sıkmayacağının garantisi yok. + Sağlam düşmüş bence telefon, merdivenden falan düştü bence. 2100 Tl ye onu alacağıma biraz daha üstüne koyup 0 almak mantıklı geliyor . fiyatta düşüklük yaparsanız düşünürüz ama 2.1k çok fazla.


    Andolsun kuşluk vaktine ve dindiği zaman o geceye ki, Rabbin sana veda etmedi ve darılmadı! Ve kesinlikle senin için sonu önünden (ahiret dünyadan) daha hayırlıdır. ileride Rabbin sana verecek de hoşnut olacaksın! O, seni bir yetim iken barındırmadı mı? Seni, yol bilmez iken (doğru) yola koymadı mı? Seni bir yoksul iken zengin etmedi mi? Öyle ise, sakın yetime kahretme (onu horlama)! El açıp isteyeni de azarlama! Fakat Rabbinin nimetini anlat da anlat!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    MhmdAlmz bunu yazdı

    Bence ücreti bir hayliyle çok. neden mi ? köşeleri az çizik diyorsun telefon düşmüş. içerisindeki mekanizma 1 defa sarsıldı bi kere. ileride benim canımı sıkmayacağının garantisi yok. + Sağlam düşmüş bence telefon, merdivenden falan düştü bence. 2100 Tl ye onu alacağıma biraz daha üstüne koyup 0 almak mantıklı geliyor . fiyatta düşüklük yaparsanız düşünürüz ama 2.1k çok fazla.

    Bu yazdıklarının hepsi sence 

     

    Ciddi olan alıcı mesaj atar pazarlığını yapar anlaşırız kardeş fiyat bu diye diretmiyorum bu aradas merdivenden filanda düşmedi tamamen sürtünmeden kaynaklı çizikler 


    yan cizdim
Toplam Hit: 2473 Toplam Mesaj: 19
satılık iphone 6