Satılık İphone 6S Rose Gold
-
DanqerLine bunu yazdımavii bunu yazdı
Müridden 6 Plus aldım sorunsuz ve hızlı bir alışveriş oldu
Teşekkür ediyorum hocalar yorumlarınız için dedigim gibi kar güdmüyorum bana söylenen rakamları sizleri iletiyorum en azından güven içerisinde ticaret dönsün diye yapıcagınız teklifleride iletebilirim bilginiz olsun
Sana o rakami soyleyen arkadasina soyle fazla ac gozlu olmasin biz oluculeri de dusunsun :D
Liquid tarafından 14/Haz/17 19:48 tarihinde düzenlenmiştir -
mkyb bunu yazdıcrimeangel bunu yazdı
500 lira gibi bi rakama telefonu 128 gb a çıkarıyo adamlar :) yakında fiyatlar düşer. Etrafta 16 alınıp 128 yapılmış telefon kaynar.
O olayı biliyorumda sakat iş. Anakartı pert etme riski var. Kaldı ki iPhone alırken aradaki fiyat farkı o kadar bile değil.
Nasıl oluyor hocam ? en azından ucuza gelen yurtddışından gelenlere bi deneyeyim ben.
edit: riskinden ziyade gereksiz bir işlem bence.
kaldıki 60 dolar şu an 240 tl yapıyor.
16 gb alacağına ver biraz daha 64 al yeter.
128 çok fazla bence.
32 bana hayli hayli yeter çünkü hafıza arttıkça içindeki kontrolümü kaybederim cihazda ne var ne yok algılayamam o kadar fazlada.
joe_black tarafından 15/Haz/17 00:36 tarihinde düzenlenmiştir -
joe_black bunu yazdımkyb bunu yazdıcrimeangel bunu yazdı
500 lira gibi bi rakama telefonu 128 gb a çıkarıyo adamlar :) yakında fiyatlar düşer. Etrafta 16 alınıp 128 yapılmış telefon kaynar.
O olayı biliyorumda sakat iş. Anakartı pert etme riski var. Kaldı ki iPhone alırken aradaki fiyat farkı o kadar bile değil.
Nasıl oluyor hocam ? en azından ucuza gelen yurtddışından gelenlere bi deneyeyim ben.
edit: riskinden ziyade gereksiz bir işlem bence.
kaldıki 60 dolar şu an 240 tl yapıyor.
16 gb alacağına ver biraz daha 64 al yeter.
128 çok fazla bence.
32 bana hayli hayli yeter çünkü hafıza arttıkça içindeki kontrolümü kaybederim cihazda ne var ne yok algılayamam o kadar fazlada.
İşte bende onu diyorum hem riske giriyorsun hemde daha fazla para veriyorsun. Telefonu alırken vermek daha mantıklı o parayı.
-
Liquid bunu yazdıDanqerLine bunu yazdımavii bunu yazdı
Müridden 6 Plus aldım sorunsuz ve hızlı bir alışveriş oldu
Teşekkür ediyorum hocalar yorumlarınız için dedigim gibi kar güdmüyorum bana söylenen rakamları sizleri iletiyorum en azından güven içerisinde ticaret dönsün diye yapıcagınız teklifleride iletebilirim bilginiz olsun
Sana o rakami soyleyen arkadasina soyle fazla ac gozlu olmasin biz oluculeri de dusunsun :D
Söyledim hocam 😂
-
Up olsun
-
İphone fiyatları arttı bazı müridler şu zaman aldım şu kadardı dediklerinde telefon 2400 tl idi şuan 2800 lirayı geçti.
