Satılık İphone 6S Rose Gold

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    DanqerLine bunu yazdı
    mavii bunu yazdı

    Müridden 6 Plus aldım sorunsuz ve hızlı bir alışveriş oldu 

    Teşekkür ediyorum hocalar yorumlarınız için dedigim gibi kar güdmüyorum bana söylenen rakamları sizleri iletiyorum en azından güven içerisinde ticaret dönsün diye yapıcagınız teklifleride iletebilirim bilginiz olsun 

    Sana o rakami soyleyen arkadasina soyle fazla ac gozlu olmasin biz oluculeri de dusunsun :D

    Liquid tarafından 14/Haz/17 19:48 tarihinde düzenlenmiştir

    İmzalamazsam ne olcak?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    crimeangel bunu yazdı

    500 lira gibi bi rakama telefonu 128 gb a çıkarıyo adamlar :) yakında fiyatlar düşer. Etrafta 16 alınıp 128 yapılmış telefon kaynar.

    O olayı biliyorumda sakat iş. Anakartı pert etme riski var. Kaldı ki iPhone alırken aradaki fiyat farkı o kadar bile değil. 

    Nasıl oluyor hocam ? en azından ucuza gelen yurtddışından gelenlere bi deneyeyim ben.

    edit: riskinden ziyade gereksiz bir işlem bence.

    kaldıki 60 dolar şu an 240 tl yapıyor.

    16 gb alacağına ver biraz daha 64 al yeter.

    128 çok fazla bence.

    32 bana hayli hayli yeter çünkü hafıza arttıkça içindeki kontrolümü kaybederim cihazda ne var ne yok algılayamam o kadar fazlada.

    joe_black tarafından 15/Haz/17 00:36 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    crimeangel bunu yazdı

    500 lira gibi bi rakama telefonu 128 gb a çıkarıyo adamlar :) yakında fiyatlar düşer. Etrafta 16 alınıp 128 yapılmış telefon kaynar.

    O olayı biliyorumda sakat iş. Anakartı pert etme riski var. Kaldı ki iPhone alırken aradaki fiyat farkı o kadar bile değil. 

    Nasıl oluyor hocam ? en azından ucuza gelen yurtddışından gelenlere bi deneyeyim ben.

    edit: riskinden ziyade gereksiz bir işlem bence.

    kaldıki 60 dolar şu an 240 tl yapıyor.

    16 gb alacağına ver biraz daha 64 al yeter.

    128 çok fazla bence.

    32 bana hayli hayli yeter çünkü hafıza arttıkça içindeki kontrolümü kaybederim cihazda ne var ne yok algılayamam o kadar fazlada.

    İşte bende onu diyorum hem riske giriyorsun hemde daha fazla para veriyorsun. Telefonu alırken vermek daha mantıklı o parayı.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanqerLine
    DanqerLine's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    Liquid bunu yazdı
    DanqerLine bunu yazdı
    mavii bunu yazdı

    Müridden 6 Plus aldım sorunsuz ve hızlı bir alışveriş oldu 

    Teşekkür ediyorum hocalar yorumlarınız için dedigim gibi kar güdmüyorum bana söylenen rakamları sizleri iletiyorum en azından güven içerisinde ticaret dönsün diye yapıcagınız teklifleride iletebilirim bilginiz olsun 

    Sana o rakami soyleyen arkadasina soyle fazla ac gozlu olmasin biz oluculeri de dusunsun :D

    Söyledim hocam 😂


    ABONE OLUN BEYLER PARA KASACAZ : https://www.youtube.com/gecehayatimiz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanqerLine
    DanqerLine's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    Up olsun


    ABONE OLUN BEYLER PARA KASACAZ : https://www.youtube.com/gecehayatimiz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mihni
    mihni's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2014
    Erkek

    İphone fiyatları arttı bazı müridler şu zaman aldım şu kadardı dediklerinde telefon 2400 tl idi şuan 2800 lirayı geçti.

Toplam Hit: 2522 Toplam Mesaj: 17
i̇phone