Satılık Masaüstü Bilgisayar.
-
Şu anda binlik bass takılı:)
-
Up Olsn kendi fiyatınızıda pm atabilrisiniz.
-
monitöre talibim..
-
A_REX bunu yazdı:
-----------------------------monitöre talibim..
-----------------------------Hocam işin açıkçası Kasa satılmadıgı sürece monitör 2.planda kalıyor çünkü kasa yokken monitör boşa cıkıcagı için direk onuda isteyene vericem. Monitörü versem şimdi ben kasa ile ne yapıcam şuan kullandıgım için bilgisayarı ayıramıyorum :S
-
tamam hocam satarsan pm atarsın.
-
A_REX bunu yazdı:
-----------------------------tamam hocam satarsan pm atarsın.
-----------------------------Hemde sattıgım gibi direk pm atıcam paraya ihtiyacım var sıkıntım büyük.
-
Evet nedir son durum,yokmu alan ?
-
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------Evet nedir son durum,yokmu alan ?
-----------------------------Yok hocam daha talibi cıkmadı fiyat veren de yok :S bilmiyorum baltalanmadı ama satılmadı da :D
-
baltalayim mi ? :D
-
up | Hala satılık :S
