Satılık Masaüstü Bilgisayar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    Austen bunu yazdı

    10 ay önceki dolar 2.35 imiş. Şimdi 2.94. Bence yorumlarken bunu da dikkate almak lazım. Zira 1 yıl önce 1500 lira olan laptop model marka farketmeksizin şu sıralar 2000 lira civarına geldi. 

     

    iyi de dostum kasa iyi bir kasa değil orta seviye bir şey. 2000tl param varsa çok daha iyisini toplarım. Senin ne istediğin değil ne ettiği önemli. 2000tl kimse verip de almaz k.bakma 1500e bile zor. 


    İmzalamazsam ne olcak?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mavitutku
    mavitutku's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2011
    Erkek

    1 senede fiyatlar çok değişti hocam , imkanı yok 2000 tl ye sıfırını toplarım.


    Sabahları HeRo Akşamları MeRrO
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    ANZAK
    ANZAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek
    Austen bunu yazdı

    10 ay önceki dolar 2.35 imiş. Şimdi 2.94. Bence yorumlarken bunu da dikkate almak lazım. Zira 1 yıl önce 1500 lira olan laptop model marka farketmeksizin şu sıralar 2000 lira civarına geldi. 

     

    Dolar yukseliyor peki teknoloji gelismiyor mu hocam sen gecen sene gtx 850 aldigin paraya suan gtx 960 aliyorsun


    Amatör forever
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    herhangi bir sorunu yok ve tek olarak satılırsa monitöre ihtiyacım var, bilginiz olsun, hayırlı müşteriler.


    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    ANZAK bunu yazdı
    Austen bunu yazdı

    10 ay önceki dolar 2.35 imiş. Şimdi 2.94. Bence yorumlarken bunu da dikkate almak lazım. Zira 1 yıl önce 1500 lira olan laptop model marka farketmeksizin şu sıralar 2000 lira civarına geldi. 

     

    Dolar yukseliyor peki teknoloji gelismiyor mu hocam sen gecen sene gtx 850 aldigin paraya suan gtx 960 aliyorsun

    ayriyetten de 10 ay once alirkende kendisi de kazik yemis bence. sene olmus 2015 hala HDD li makine mi olur. (2 - 3 tb olur disk anlarim. ben notebook da bile cift ssd kullaniyorum)


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Şimdi üstün körü fiyatlara bir baktım da... Sıfırında sırf kasa 1600 civarına denk geliyor. Ek ekipmanla, masayla 2000 eder mi? Eh, bence zor. Biraz fiyat indirmekte fayda var. 

    Dolar yorumuma tepki gösteren arkadaşlar; yalnızca bilgilendirme yaptım. Doların ufacık oynaması parçalara direk ek değer ekliyor. 1 sene öncesinin parçaları dahi olsa değerini öyle %100 kaybeden cihazlar değil bunlar. Olsa olsa modası geçmiştir.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ahmet & Elif.
    leadertay
    leadertay's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2006
    Erkek
    Austen bunu yazdı

    Şimdi üstün körü fiyatlara bir baktım da... Sıfırında sırf kasa 1600 civarına denk geliyor. Ek ekipmanla, masayla 2000 eder mi? Eh, bence zor. Biraz fiyat indirmekte fayda var. 

    Dolar yorumuma tepki gösteren arkadaşlar; yalnızca bilgilendirme yaptım. Doların ufacık oynaması parçalara direk ek değer ekliyor. 1 sene öncesinin parçaları dahi olsa değerini öyle %100 kaybeden cihazlar değil bunlar. Olsa olsa modası geçmiştir.

    Sıfırı 1600 tl (sadece kasa) +  monitör 600 tl civarı + masa da var 160 sıfırı şuan 2360 a geliyor. bu bilgisayar 10 dan fazla açılmamış. arkadaş çocuk haberi alınca odayı mecbur çocuk odasına çiverecek diye satıyor. 

    şu rakamdan alırım diye söyleyen olursa da değerlendiririz sorarım çocuğa (öldürmeyecek şekilde)

    istanbul dışı da kargo yapılır önce ödeme şeklinde. tanıdık biri olan varsa istanbul da gelsin baksın etsin kargolasın yada bana güvensin yada 2 3 tahribat müridi bir araya gelir öyle de göndeririz bakar eder millet falan filan .


    Şu kopan fırtına Türk ordusudur yâ Rabbi. Senin uğrunda ölen ordu, budur yâ Rabbi. Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın, Galip et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    NoToLeRaNcE bunu yazdı

    Fiyat biraz fazla gibi geldi bana :/ yine de hayirli satislar.

     


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Janitschar
    Janitschar's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2011
    Erkek

    Hayırlı Satışlar,


    Acaip derecede agresifim !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spawm
    spawm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    hacı demiyim demiyim diyorumda ben buradan buz mavisi müritten bir pc aldım Allah ondan razı olsun bir ekran kartı taktım tıkır tıkır çalışıyor şimdi fiyatı söylesem senin konu baltanır ama piyasa çok hızlı ilerliyor misal geçen sene bu zamanda 1000 lira olan ekran kartını (sapphire r270 dual 4gb 256 bit oc )bu sene 2 sene bimeks garantili 500 lira ya aldım temmuz ayında var sen gerisini düşün  

    ahanda link : http://www.vatanbilgisayar.com/sapphire-r9-270x-dual-x-oc-gddr5-4gb-256bit-amd-radeon-dx112-ekran-karti.html

     

    spawm tarafından 03/Eyl/15 15:57 tarihinde düzenlenmiştir

    Ölümün bizi nerde bekledigi belli degil, iyisimi biz onu her yerde bekleyelim.
Toplam Hit: 2681 Toplam Mesaj: 21
bilgisayar satılık