Satılık Masaüstü Bilgisayar
-
Austen bunu yazdı
10 ay önceki dolar 2.35 imiş. Şimdi 2.94. Bence yorumlarken bunu da dikkate almak lazım. Zira 1 yıl önce 1500 lira olan laptop model marka farketmeksizin şu sıralar 2000 lira civarına geldi.
iyi de dostum kasa iyi bir kasa değil orta seviye bir şey. 2000tl param varsa çok daha iyisini toplarım. Senin ne istediğin değil ne ettiği önemli. 2000tl kimse verip de almaz k.bakma 1500e bile zor.
-
1 senede fiyatlar çok değişti hocam , imkanı yok 2000 tl ye sıfırını toplarım.
-
Austen bunu yazdı
10 ay önceki dolar 2.35 imiş. Şimdi 2.94. Bence yorumlarken bunu da dikkate almak lazım. Zira 1 yıl önce 1500 lira olan laptop model marka farketmeksizin şu sıralar 2000 lira civarına geldi.
Dolar yukseliyor peki teknoloji gelismiyor mu hocam sen gecen sene gtx 850 aldigin paraya suan gtx 960 aliyorsun
-
herhangi bir sorunu yok ve tek olarak satılırsa monitöre ihtiyacım var, bilginiz olsun, hayırlı müşteriler.
-
ANZAK bunu yazdıAusten bunu yazdı
10 ay önceki dolar 2.35 imiş. Şimdi 2.94. Bence yorumlarken bunu da dikkate almak lazım. Zira 1 yıl önce 1500 lira olan laptop model marka farketmeksizin şu sıralar 2000 lira civarına geldi.
Dolar yukseliyor peki teknoloji gelismiyor mu hocam sen gecen sene gtx 850 aldigin paraya suan gtx 960 aliyorsun
ayriyetten de 10 ay once alirkende kendisi de kazik yemis bence. sene olmus 2015 hala HDD li makine mi olur. (2 - 3 tb olur disk anlarim. ben notebook da bile cift ssd kullaniyorum)
-
Şimdi üstün körü fiyatlara bir baktım da... Sıfırında sırf kasa 1600 civarına denk geliyor. Ek ekipmanla, masayla 2000 eder mi? Eh, bence zor. Biraz fiyat indirmekte fayda var.
Dolar yorumuma tepki gösteren arkadaşlar; yalnızca bilgilendirme yaptım. Doların ufacık oynaması parçalara direk ek değer ekliyor. 1 sene öncesinin parçaları dahi olsa değerini öyle %100 kaybeden cihazlar değil bunlar. Olsa olsa modası geçmiştir.
-
Austen bunu yazdı
Şimdi üstün körü fiyatlara bir baktım da... Sıfırında sırf kasa 1600 civarına denk geliyor. Ek ekipmanla, masayla 2000 eder mi? Eh, bence zor. Biraz fiyat indirmekte fayda var.
Dolar yorumuma tepki gösteren arkadaşlar; yalnızca bilgilendirme yaptım. Doların ufacık oynaması parçalara direk ek değer ekliyor. 1 sene öncesinin parçaları dahi olsa değerini öyle %100 kaybeden cihazlar değil bunlar. Olsa olsa modası geçmiştir.
Sıfırı 1600 tl (sadece kasa) + monitör 600 tl civarı + masa da var 160 sıfırı şuan 2360 a geliyor. bu bilgisayar 10 dan fazla açılmamış. arkadaş çocuk haberi alınca odayı mecbur çocuk odasına çiverecek diye satıyor.
şu rakamdan alırım diye söyleyen olursa da değerlendiririz sorarım çocuğa (öldürmeyecek şekilde)
istanbul dışı da kargo yapılır önce ödeme şeklinde. tanıdık biri olan varsa istanbul da gelsin baksın etsin kargolasın yada bana güvensin yada 2 3 tahribat müridi bir araya gelir öyle de göndeririz bakar eder millet falan filan .
-
NoToLeRaNcE bunu yazdı
Fiyat biraz fazla gibi geldi bana :/ yine de hayirli satislar.
-
Hayırlı Satışlar,
-
hacı demiyim demiyim diyorumda ben buradan buz mavisi müritten bir pc aldım Allah ondan razı olsun bir ekran kartı taktım tıkır tıkır çalışıyor şimdi fiyatı söylesem senin konu baltanır ama piyasa çok hızlı ilerliyor misal geçen sene bu zamanda 1000 lira olan ekran kartını (sapphire r270 dual 4gb 256 bit oc )bu sene 2 sene bimeks garantili 500 lira ya aldım temmuz ayında var sen gerisini düşün
ahanda link : http://www.vatanbilgisayar.com/sapphire-r9-270x-dual-x-oc-gddr5-4gb-256bit-amd-radeon-dx112-ekran-karti.html
spawm tarafından 03/Eyl/15 15:57 tarihinde düzenlenmiştir
