Satılık Wow Hesapları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ulutoyun
    Ulutoyun's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    pm attım


    Ayağın topal olsun yüreğin olmasın lenk
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiUyeOlamadim
    BiUyeOlamadim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    PM cevaplandı. Satış güncel.


    The tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    ulquiorra bunu yazdı:
    -----------------------------

    DeaD_BY bunu yazdı:
    -----------------------------

    PsychoDawn bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler ben bu wow dan bir bok anlamıyorum privite server da oynadım anlamadım orjinal serverde trial account ile oynadı yine anlamadım ayıkamadım bit türlü kes kes canavar nereye kadar :S pvp server larda denedim sözde 
    edit: sarıcak oyun önerin la ( online tabii ) 


    -----------------------------
    hocam warcrafttan daha iyisi yok..oyunu çözmek biraz zor doğru söylüyosun..türkçe wow forumlarında bilgilen oyuna başlamadan önce..bi anlarsan oyunun işleyişini çoookkk fena sarar..daha iyisi yok yani..

     

    bu arada iyi satışlar hocam.


    -----------------------------

    private serverdan başlamayla ilk hatayı yapmışsın zaten. blizzarda geçip 1 tane de olsa düzenli oynayan arkadaşınla başlaman level kasarkenki eziyeti azaltır.

    85 olup raid ortamına girdikten sonra bu oyun beni sarmadı diyen mmorpg oyuncusu, mmorpgden bir halt anlamıyordur. wowu öğrendikten sonra hangi oyuna geçersen geç sıkıcı ve basit geliyor.

    ayrı realmlarda 2 rogue 1 shaman 1 dk kastım, şimdi dknın olduğu realmda shaman kasıyorum. sabitlendim buraya guildim de iyi, shammy 73 oldu 85 olunca warlock kasıcam :D


    -----------------------------

    ah abi eski günleri özledim yaz olsun tekrar başlıyorum bende.

    ayrıca son paketlerde ne yaptılar warlock dpsleri bilmiyorum ama. biliyorsun benim oynadığım zamanda aşırı derecede dps sorunu vardı warlock karakterimde.

    eğer fixlemedilerse warlock'a bulaşma derim :W

    yazın başlarsam rogue açıcam kesin kararlıyım. :P

    @BiUyeOlamadım

    Hayırlı satışlar hocam.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    ah abi eski günleri özledim yaz olsun tekrar başlıyorum bende.

    ayrıca son paketlerde ne yaptılar warlock dpsleri bilmiyorum ama. biliyorsun benim oynadığım zamanda aşırı derecede dps sorunu vardı warlock karakterimde.

    eğer fixlemedilerse warlock'a bulaşma derim :W

    yazın başlarsam rogue açıcam kesin kararlıyım. :P

    @BiUyeOlamadım

    Hayırlı satışlar hocam.


    -----------------------------

    rogue aslında şu anda topta. legendary dagger getirdiler yeni patchle. ortalık rogue kaynıyor :D ama combat rogue sevmiyorum. pveye assassination kalıyor. o da dotter. warlock daha ağır basıyo şu an o yüzden. melee pve oynamam heralde dps olarak ama oynarsam da shammy ya da warrior oynarım.

    warlockda nasıl sorun yaşıyodun hatırlayamıyorum ama bazı classlar gearsız hiç bi bok yapamıyor, ondan olabilir. şu an 10m raidde ilk 2 dps rogue ve warlockta eğer aşırı aksiyonlu bi fight degilse. tabi mage ve dk da var ama oyuncuya bağlı biraz da. örnek verdiğim adam bcden beri lock oynuyor. :D gerçi son patchde fixler cuk diye oturmuş, dpsler 2 3k değişiyor en fazla. artık imba mage yok yani :D dunemaulda başlarsın artık yazın. horde horde dedin, al sana horde! asdşgasjgşouawhg

    şubat 12ye kadar açık olan hesap çok uygun. realm uygunsa hunter ya da mage oynamayacaksanız bile gatherer char şart oluyor ilerde, gatherer olarak kullanılabilir.

    hayırlı satışlar.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ulutoyun
    Ulutoyun's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2010
    Erkek

    Fire ve arcane magelerin tahtı hala sallanamıyo.Roglar legendaryleri almaya başlayınca ne olur bilinmez.


    http://www.worldoflogs.com/rankings/players/Dragon_Soul/dps/  


    Ayağın topal olsun yüreğin olmasın lenk
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    ulquiorra bunu yazdı:
    -----------------------------

    angelofhope bunu yazdı:
    -----------------------------

    ah abi eski günleri özledim yaz olsun tekrar başlıyorum bende.

    ayrıca son paketlerde ne yaptılar warlock dpsleri bilmiyorum ama. biliyorsun benim oynadığım zamanda aşırı derecede dps sorunu vardı warlock karakterimde.

    eğer fixlemedilerse warlock'a bulaşma derim :W

    yazın başlarsam rogue açıcam kesin kararlıyım. :P

    @BiUyeOlamadım

    Hayırlı satışlar hocam.


    -----------------------------

    rogue aslında şu anda topta. legendary dagger getirdiler yeni patchle. ortalık rogue kaynıyor :D ama combat rogue sevmiyorum. pveye assassination kalıyor. o da dotter. warlock daha ağır basıyo şu an o yüzden. melee pve oynamam heralde dps olarak ama oynarsam da shammy ya da warrior oynarım.

    warlockda nasıl sorun yaşıyodun hatırlayamıyorum ama bazı classlar gearsız hiç bi bok yapamıyor, ondan olabilir. şu an 10m raidde ilk 2 dps rogue ve warlockta eğer aşırı aksiyonlu bi fight degilse. tabi mage ve dk da var ama oyuncuya bağlı biraz da. örnek verdiğim adam bcden beri lock oynuyor. :D gerçi son patchde fixler cuk diye oturmuş, dpsler 2 3k değişiyor en fazla. artık imba mage yok yani :D dunemaulda başlarsın artık yazın. horde horde dedin, al sana horde! asdşgasjgşouawhg

    şubat 12ye kadar açık olan hesap çok uygun. realm uygunsa hunter ya da mage oynamayacaksanız bile gatherer char şart oluyor ilerde, gatherer olarak kullanılabilir.

    hayırlı satışlar.


    ------------------------------

    ben oynarken mageler resmen imbaydı. arcane magedi sanırsam onlar guillden 2 mage de raidlerde ilk 2 deydi sürekli. biz 2 warlock (ben dest diğeri affi olmak üzere) tanktan düşük dps'imiz vardı. şuanda durum gerçekten ne bilmiyorum ama geçen gün donanım haberde gördüğüm bir konuda adam resmen warlock karakter açtığına sövüyordu.

    dediğim gibi şuanda derslerim iyi ve fazla bozmak istemiyorum gitar konusunada vakit ayırmaya başladım. WoW a tekrar başlayıpta gündelik işlerimi aksatırım diye korktuğumdan yazı bekliyorum.


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Kutikula bunu yazdı:
    -----------------------------

    BiUyeOlamadim bunu yazdı:
    -----------------------------

    Undead priest takaslandı.

    Yeni hesapta 2 tane 85 lvl karakter bulunmakta.

    1. http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-legion/Cheod/simple

    2. http://eu.battle.net/wow/en/character/ahnqiraj/Cheod/simple

     

    Yine aynı fiyattan 75 liraya satılık. 


    -----------------------------

    ahh o mage ne akar yaza kadar kalsa alırım şuanlık ara verdm :D


    -----------------------------

    Şu oyundaki frost mage'lere küfrettiğim kadar sövdüğüm başka bişey yoktur heralde..

    Dondurup yavaşlatmaktan başka yaptıkları bişey yok. Paladinim balon malon hiçbişey işe yaramıyo. 3-4 dk'da zor öldürüyolar bide.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    bende bi ara verdim yaz sonu, önümüzdeki yaz başlamayı düşünüyorum. 

    ulquiorra ile oynadıgımız dönemlerde 25k dps yapan oyuncunun arandıgı dönemlerdi. hatta tankımız 17k dps yaparken normal dps ler 13 15k arası yapıyordu. ulquiorra(rog) ben(hunter) mage ve dk olarak sadece 4 kişi 20k üstü dps yapıyorduk 25 man raidlerde. sıkıntı oldugu zamanlar çoktu dps düşüktü. yani aslında karakterlerden kaynaklanan bi sorun oldugunu düşünmüyorum ben. birazda oyuncunun kombatıyla alakalı bi durum dps lerin düşük olması  

    edit: iyi satışlar bu arada 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiUyeOlamadim
    BiUyeOlamadim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    Ulutoyun bunu yazdı:
    -----------------------------

    pm attım


    -----------------------------

    Her iki hesapta Ulutoyun satıldı. Hayırlı olsun.


    The tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta.
Toplam Hit: 3446 Toplam Mesaj: 20