folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Savaş Oyunu Öneri ?



Savaş Oyunu Öneri ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By-alper
    By-alper's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    Arkadaşlar sizlerden şöyle müthiş bir savaş oyunu önerisi rica ediyorum.Şöyle insanın psikolojisini etkileyecek mantık yürütülecek bol aksiyon ve maceralı 1930 -1940 lı yılların savşları.

    Hiç Hata yapmamış bir insan, Yeni bir şey denememiş demektir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    call of serilerini al oyna dicemde sen yıl aralığı filan verdiğine göre zaten biliyorsundur.

    birde mantık yürütmek demişsin varmı la öle bi oyun banada lazım bıktım öle tek kişilik ordu rambo modunda dalmaktan.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reksona
    Reksona's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2009
    Erkek

    Brothers in arms var biliyosundur ama baya iyi oyun oynamadıysan dene derim=)


    Yeşili sev çünkü o bize verilen en doğal mutluluktur...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bisson
    bisson's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Kasım/2008
    Erkek
    medal of honor seriside ii dir ,kaldırırsa senin pc cod 5 harika

    I know me you know you.......
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aquila
    Aquila's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek
    world war 2 : sniper böle bişeydi adı galiba
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yucel
    Yucel's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    delta force: black hawk down eskidir ama güzeldir.
    medal of honor:pacific assault iyidir
    cod 5 hepsine değer

    less than one, more than zero.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    la bırakın codu medalı felan Gecin devletin başına yawastan yawastan ülkeyi büyütün... ordular kurun meydan savaşları yapın kaleleri kuşatın binlerce askeri idare edin nasıl komutansınız bi deneyin bakalım.

    Medieval 2 Total war -- 1080 ile 1560 yılları arası

    Empire Total War -- Sanayi dewrimi yılları

    Savaş oyunlarına farklı açıdan bakmak isteyenler bence stratejide 1 numara bu oyunlar... Savaş meydanında binlerce askeri idare ediyorsunuz. Meydan muharebesi yapıyorsunuz. Düşmandan daha hızlı daha akıllı olmalısınız. Kale kuşatmalarında sanki film izliyorsunuz. çok gercekçi ve zevkli bir oyun. Tavsiye ederim.. ben osmanlı imparatorluğu ile Dünyya hakim oldum.. ingilizleri tir tir titrettim. Fakat medievalda Timurun ve cengizhanın ordularını durdurmak çok zor. :))


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mosquit0
    mosquit0's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    Call of Duty

    ben 1. serısını gecen gun bıtırdım sımdı 2 deyım can sıkınıtısına oynuyorum ama eğlencelı :D


    adaletin bu suçu önleyemiyecek olduğunu düşünüyorsan yargıçda sen ol cellad da
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    Wolfenstein  .. 1 2 serisi olabilir herhalde yenisi 2009 serisi varmıs incelemedim :) ama bu oyun tavsiyemdir . nazi almanyası falan filan ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    bariş değil savaş istiyoruz... b.e

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kerim
    kerim's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2008
    Erkek

    brutalalien bunu yazdı:
    -----------------------------

    la bırakın codu medalı felan Gecin devletin başına yawastan yawastan ülkeyi büyütün... ordular kurun meydan savaşları yapın kaleleri kuşatın binlerce askeri idare edin nasıl komutansınız bi deneyin bakalım.

    Medieval 2 Total war -- 1080 ile 1560 yılları arası

    Empire Total War -- Sanayi dewrimi yılları

    Savaş oyunlarına farklı açıdan bakmak isteyenler bence stratejide 1 numara bu oyunlar... Savaş meydanında binlerce askeri idare ediyorsunuz. Meydan muharebesi yapıyorsunuz. Düşmandan daha hızlı daha akıllı olmalısınız. Kale kuşatmalarında sanki film izliyorsunuz. çok gercekçi ve zevkli bir oyun. Tavsiye ederim.. ben osmanlı imparatorluğu ile Dünyya hakim oldum.. ingilizleri tir tir titrettim. Fakat medievalda Timurun ve cengizhanın ordularını durdurmak çok zor. :))


    -----------------------------

    Medieval 2 Total war

    6 GB diyo torrent 'lerde doğrumu  kingdoms paketiyle 9 GB 

    en son age of empires - mytology kasıyodum 500mb dılar :)


    (:
Toplam Hit: 3407 Toplam Mesaj: 16