Savaş Oyunu Önerisi Olan ?
-
Savaş oyunu denilince akla Battlefield serisi gelmeli. 1942 artık oynanmayacak duruma geldi ama BF2+modlar, BC2 veya yarından itibaren BF3 oynayabilirsin.
-
BF3 mü yaşadığım toprağı + ortadoğuyu kürdistan olarak gösteren oyunmu yo yo bak konuşmiyim doluyum
-
Medal of Honor,brothers in arms,Wolfenstein,Red Orchestra serileri
-
Battlefield 3 bir saat önce düştü nete.
-
BF3 bugün resmi olarak çıktı oyun bu da çıkış videosu http://www.youtube.com/watch?v=Q7GVSx7yMaA&feature=share ötesi var mı ?
Toplam Hit: 2384 Toplam Mesaj: 16
