Savaşa Hayır!(Öneri)
-
exploit25 ;
bilmezsem ne olacak ben konuyu uzatmamak için tamam anlamında ( matrax ; hee hojam heeeee... ) yazdım......... sana daha ne oluorki....
-
hee deniz heee.
-
le nsapıttınız mı savaş cıksada izlesek die azhte khain ile kuduruyok a.q yeter iflamız sikildi werin bi silahda gidip 2-3 adam dewirek yaf yeter A.Q yeter. ohh bea khanei tatile gidiodu yok heralde
-
yaw ii de biz millet olarak savaşa karşı deiliz ki :) biz, içinde olmadığımız savaşa karşıyız :D bizi de alsınlar biz uslu uslu vuruşuruz :)
-
yaw ii de biz millet olarak savaşa karşı deiliz ki :) biz, içinde olmadığımız savaşa karşıyız :D bizi de alsınlar biz uslu uslu vuruşuruz :)
-----------------------------------
süper bi yaklaşım +1 -
bence de +1 :P
Toplam Hit: 2334 Toplam Mesaj: 17
