Savaşa Hayır!(Öneri)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    deniz
    deniz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2006
    Erkek
    exploit25 ;

    bilmezsem ne olacak ben konuyu uzatmamak için tamam anlamında ( matrax ; hee hojam heeeee... ) yazdım......... sana daha ne oluorki....

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit25
    exploit25's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    hee deniz heee.

    Selamet dilimizde güller hep nickimizde biz gideriz cennete hey cennete By rene
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    le nsapıttınız mı savaş cıksada izlesek die azhte khain ile kuduruyok a.q yeter iflamız sikildi werin bi silahda gidip 2-3 adam dewirek yaf yeter A.Q yeter. ohh bea khanei tatile gidiodu yok heralde
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    yaw ii de biz millet olarak savaşa karşı deiliz ki :) biz, içinde olmadığımız savaşa karşıyız :D bizi de alsınlar biz uslu uslu vuruşuruz :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RedKit
    RedKit's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2006
    Erkek
    yaw ii de biz millet olarak savaşa karşı deiliz ki :) biz, içinde olmadığımız savaşa karşıyız :D bizi de alsınlar biz uslu uslu vuruşuruz :)
    -----------------------------------
    süper bi yaklaşım +1

    her horoz kendi çöplüğünde denizli horozu her yerde öter
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    exploit25
    exploit25's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    bence de +1 :P

    Selamet dilimizde güller hep nickimizde biz gideriz cennete hey cennete By rene
Toplam Hit: 2334 Toplam Mesaj: 17