Saw The Video Game - Sorun
-
Amd Athlon 2700+ 2.0 GHZ
Ati Radeon x1650 512 mb. Ekran kartı
1 GB Ram
Physx+En son DirectX + Pc günceLLemeLeri tam.
İşLetim Sistemi : Win7,Win XP (iki sistemde de denendi)..
Oyun: Orjinal + Ripli 2'side denendi.Oyunun minimum sistem gereksinimlerini karşılıyo açılması lazım.
Oyunun exe'sine tıkLadığımda hiçbir hata vermiyo,kum saati doluyo 3-4 saniye sonra hiçbişeye tıklanmamış gibi boş boş duruyo hata felan vermeden..Sorun nedir ?
-
http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ şuradan bir test yap kırmızı renkli uyarı yazısı verecek mi. Birde oyun sağlammı başka pcde denenmiş mi.
-
THE_MILLER bunu yazdı:
-----------------------------
http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ şuradan bir test yap kırmızı renkli uyarı yazısı verecek mi. Birde oyun sağlammı başka pcde denenmiş mi.
-----------------------------Hocam keşke baksaydın oyun Listede varmı diye,iLk işim oradan bakmak oLdu ama Listede yoktu ekLememişLer daha ve min sys req uyuyo benim pc özeLLikLerine..
-
bildiğimiz testerenin oyunu mu hocam :| bende istiyorum özelden link falan sallarmısın
-
1 gb ram Ekran kartın tümleşikse ona bir kısmını gönderiyor mu?
-
THE_MILLER bunu yazdı:
-----------------------------
1 gb ram Ekran kartın tümleşikse ona bir kısmını gönderiyor mu?
-----------------------------Hayır hocam tümLeşik değiL,oyunu ripLenmiş ve ripLenmemiş haLiyLe 3-4 kez indirdim win7'de de aynı sorun xp'de de çıldırcam artık,aynı sistem isteyen oyunLarı akıcı bi şekiLde oynuyorum ama bu oyun sorun çıkartıyo,hata raporu verse araştırcam ama hiçbişey yok.
-
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
bildiğimiz testerenin oyunu mu hocam :| bende istiyorum özelden link falan sallarmısın
-----------------------------Hocam zamunda.net torrentten indirdim oyunu,thepiratebay.org,zamunda.net vs. araştır bi ton var.
-
Xp kullanıyorsan Direct-x 10 kurar mısın. http://hotfile.com/dl/14880314/e19aa29/dx10_xp_hasard.ru.rar.html buradan indirebilirsin.
Birde Driver Genius adlı driver güncelleme yazılımını indir http://hotfile.com/dl/15759681/0651994/Driver_Genius_Pro_v9.0.0.182.with.autoreg.fixed182_rus.zip.html full sürümdür.Bununla tüm driverlarını güncelle.Sonra tekrardan oyunu kurup çalıştır bakalım. -
THE_MILLER bunu yazdı:
-----------------------------
Xp kullanıyorsan Direct-x 10 kurar mısın. http://hotfile.com/dl/14880314/e19aa29/dx10_xp_hasard.ru.rar.html buradan indirebilirsin.
Birde Driver Genius adlı driver güncelleme yazılımını indir http://hotfile.com/dl/15759681/0651994/Driver_Genius_Pro_v9.0.0.182.with.autoreg.fixed182_rus.zip.html full sürümdür.Bununla tüm driverlarını güncelle.Sonra tekrardan oyunu kurup çalıştır bakalım.
-----------------------------Hocam iLk msjda dediğim gibi driverLar dahiL herşey günceL,ayrıca kartım x1650 yani DX9 destekLi,DX10 destekLemiyor :)
