folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Saw The Video Game - Sorun



Saw The Video Game - Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    Amd Athlon 2700+ 2.0 GHZ
    Ati Radeon x1650 512 mb. Ekran kartı
    1 GB Ram
    Physx+En son DirectX + Pc günceLLemeLeri tam.
    İşLetim Sistemi : Win7,Win XP (iki sistemde de denendi)..
    Oyun: Orjinal + Ripli 2'side denendi.

    Oyunun minimum sistem gereksinimlerini karşılıyo açılması lazım.
    Oyunun exe'sine tıkLadığımda hiçbir hata vermiyo,kum saati doluyo 3-4 saniye sonra hiçbişeye tıklanmamış gibi boş boş duruyo hata felan vermeden..

    Sorun nedir ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THE_MILLER
    THE_MILLER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2009
    Erkek

    http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ şuradan bir test yap kırmızı  renkli uyarı yazısı verecek mi. Birde oyun sağlammı başka pcde denenmiş mi.


    Türkiye'nin geleceği çelikten yoğruluyor; belki biz olmayacağız ama bu çelik aldığı suyu unutmayacak.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    THE_MILLER bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ şuradan bir test yap kırmızı  renkli uyarı yazısı verecek mi. Birde oyun sağlammı başka pcde denenmiş mi.


    -----------------------------

    Hocam keşke baksaydın oyun Listede varmı diye,iLk işim oradan bakmak oLdu ama Listede yoktu ekLememişLer daha ve min sys req uyuyo benim pc özeLLikLerine..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    bildiğimiz testerenin oyunu mu hocam :| bende istiyorum özelden link falan sallarmısın


    Avukat/Hukukçu
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THE_MILLER
    THE_MILLER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2009
    Erkek

    1 gb ram Ekran kartın tümleşikse ona bir kısmını gönderiyor mu?


    Türkiye'nin geleceği çelikten yoğruluyor; belki biz olmayacağız ama bu çelik aldığı suyu unutmayacak.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    THE_MILLER bunu yazdı:
    -----------------------------

    1 gb ram Ekran kartın tümleşikse ona bir kısmını gönderiyor mu?


    -----------------------------

    Hayır hocam tümLeşik değiL,oyunu ripLenmiş ve ripLenmemiş haLiyLe 3-4 kez indirdim win7'de de aynı sorun xp'de de çıldırcam artık,aynı sistem isteyen oyunLarı akıcı bi şekiLde oynuyorum ama bu oyun sorun çıkartıyo,hata raporu verse araştırcam ama hiçbişey yok.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    EpheSuS bunu yazdı:
    -----------------------------

    bildiğimiz testerenin oyunu mu hocam :| bende istiyorum özelden link falan sallarmısın


    -----------------------------

    Hocam zamunda.net torrentten indirdim oyunu,thepiratebay.org,zamunda.net vs. araştır bi ton var.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THE_MILLER
    THE_MILLER's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2009
    Erkek

    Xp kullanıyorsan Direct-x 10 kurar mısın. http://hotfile.com/dl/14880314/e19aa29/dx10_xp_hasard.ru.rar.html buradan indirebilirsin.
    Birde Driver Genius adlı driver güncelleme yazılımını indir http://hotfile.com/dl/15759681/0651994/Driver_Genius_Pro_v9.0.0.182.with.autoreg.fixed182_rus.zip.html full sürümdür.Bununla tüm driverlarını güncelle.Sonra tekrardan oyunu kurup çalıştır bakalım.


    Türkiye'nin geleceği çelikten yoğruluyor; belki biz olmayacağız ama bu çelik aldığı suyu unutmayacak.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    THE_MILLER bunu yazdı:
    -----------------------------

    Xp kullanıyorsan Direct-x 10 kurar mısın. http://hotfile.com/dl/14880314/e19aa29/dx10_xp_hasard.ru.rar.html buradan indirebilirsin.
    Birde Driver Genius adlı driver güncelleme yazılımını indir http://hotfile.com/dl/15759681/0651994/Driver_Genius_Pro_v9.0.0.182.with.autoreg.fixed182_rus.zip.html full sürümdür.Bununla tüm driverlarını güncelle.Sonra tekrardan oyunu kurup çalıştır bakalım.


    -----------------------------

    Hocam iLk msjda dediğim gibi driverLar dahiL herşey günceL,ayrıca kartım x1650 yani DX9 destekLi,DX10 destekLemiyor :)

Toplam Hit: 2317 Toplam Mesaj: 9