Seat Cordoba ?
-
Seat Codoba 3 silindirde olsa çok iyi giden bir araba.Dış görünüm olarak çok hoş.İçi diğer bir çok 1.4 arabaya göre çok geniş ve konforlu.
Bir kez turbo arızası verdi çok feci uğraştırdı.Onun dışında sağlam araba.Yakıtı çok azdır.Nedense kalkışta ne yaparsan yap ufak bir titreme geliyor.
-
Valla ben 1.4 stellası vardı 2004 model araç gayeüt güzel çekimene gerek yok rahat rahat bin
-
Hala kullaniyorum cok az yakiyor gercekten ama konforlu ve performansli bi araba degil takir tukur bir araba gurultulu iceri cok ses aliyor kalkislardada cansiz ama az yakit tuketimi icin on numara bir arac
-
Beyler uzun bir arama muhabbettinden sonra bir anlık sinirle :D hiç bilmedigim
renault clio 1.5 grandtour 2011 aldım 30bın verdim
cuma günü satışını falanda aldık bakalım hayırlsıı dedik 2 gündür kullanıyorum rahat birişeye benziyor :D
Kullanan varsa taktikleri nelerdir nasıl daha az yakar ne önerirsizn falan.
-
Caps atarmisin.
-
HoLyCat bunu yazdı
Caps atarmisin.
yarın atayım hacı net berbat uplaod edemiyorum.
-
CyberAngel bunu yazdı
Seat Codoba 3 silindirde olsa çok iyi giden bir araba.Dış görünüm olarak çok hoş.İçi diğer bir çok 1.4 arabaya göre çok geniş ve konforlu.
Bir kez turbo arızası verdi çok feci uğraştırdı.Onun dışında sağlam araba.Yakıtı çok azdır.Nedense kalkışta ne yaparsan yap ufak bir titreme geliyor.
Seatta arıza yapınca sıkıntısız atlatan görmedim daha ben :D bi vw servisinde 3 gün geçirdim seat sahipleri ile geçen o saçma muhabbette hepsi aynısını diyor. sağlam araba kolay kolay arıza vermiyor ama verince süründürüyor diyorlar :D
-
seat cordoba aldın mı yanına yedek gaz kelebeği alın 450 tl 900 arası gidip gelir :D
309 olmuş bak 2 sene önce 450 iydi bazı yerler 950 ye satıyordu http://www.liderparca.com/U5539,86869,gaz-kelebegi-bogaz-kelebegi-just.htm
-
Aldığın clio'da yüklensen bile çok yakmaz.
Piyasanın en cimri aracını almışsın. 110'u geçmemeye bak.
Altındaki yarış aracı değil ona göre sür. Güle güle kullan.
-
Geçenlerde aynı modelini 23 bine sattık taş gibi arabadır. polo motoru var arabada volkswagen üretiyo zaten al derim pişman olmazsın
