Seçim Sonrası Senaryoları
-
22 Temmuz 2007 Genel seçimlerinde oy oranları ve
23 Temmuz tarihli gazete manşetleri.
1.SENARYO
AKP : % 45
CHP : % 45
Diğerleri : % 10
Cumhuriyet : Ordu Göreve!
Yeni Şafak : Allah Yardımcımız Olsun
Sabah : Yukarı sakal, aşağı bıyık
Milliyet : AB sonuçtan memnun mu?
Radikal : AB sonuçtan memnun değil mi?
Hürriyet : İkisi de bizim partimiz
Fotomaç : Uzatmalar, olmadı penaltılar.
Bulvar : Litvanyali Tanya demokrasimize hayran
1.SENARYO
AKP : % 90
Diğerleri : % 10
Cumhuriyet : Ordu hemen derhal çabucak göreve!
Yeni Safak : Maşallah,Maşallah!!!
Sabah : 12 ciltlik Kuran Tefsiri sadece 10 kupona
Milliyet : AB olmadı, İslam Birliği tek seçenek.
Radikal : İşte simdi zıçtııık!
Hürriyet : Hayırlısı oldu inşallah
Fotomaç : Şortlar diz altına inecek mi?
Bulvar : Kapatıyoruz!
3.SENARYO
CHP : % 60
AKP : % 30
Diğerleri: % 10
Cumhuriyet : Tehlike geçti, farkında mısınız?
Yeni Şafak : Haydaaaa !!!
Sabah : Laikliğin zaferi
Milliyet : AB'den ses çıkmadı
Radikal : İyi oldu iyi.
Fotomaç : Takımlar sırayla Anıttepe' de kampa girecek
Hürriyet : Yaşasın Demokrasi
Bulvar : Estonyalı güzel laikliğe aşık
4.SENARYO
10 Parti birden: % 9,9
Bütün manşetler : Böyle olacağı belliydi
Bulvar : Norveçli Stefani kararsız kaldı.
Fotomaç : Federasyon ligleri iptal etti -
muhahaha :D:D süper :D:D:D
-
senaryolar bana göre yanlış akepe %25 gelir başa yazıyorum buraya :) GP %10 u geçicek :) CEM ABİM mecliste ty-yeap'e laf koyabilicek :) kim gelirse gelsin emeklilere zam yapsın bende motor alıyim a.q burdan partilere sesleniyorum :)
-
eheheh iyiymiş gerçekten :)
-
pit10din bunu yazdı:
-----------------------------
senaryolar bana göre yanlış akepe %25 gelir başa yazıyorum buraya :) GP %10 u geçicek :) CEM ABİM mecliste ty-yeap'e laf koyabilicek :) kim gelirse gelsin emeklilere zam yapsın bende motor alıyim a.q burdan partilere sesleniyorum :)
-----------------------------
hoca sen cem uzan ın siyaset yada türkiye için mi ugrastıgını sanıyosun..adam ın derdi kaybettiği paraları bi şekilde almak..
kaldı ki..bu seçim hazırlıkları sırasında gelen ödenek olsun yada vekil aday adaylarının bile yatrdıgı paralar olsun ( adayların ki çok yüksek onları saymadım bile ) Gp '^ye ( c.uzan ' a ciddi bi mali gelir sağladı..) ne gelen paraların hepsini partiye harcıcak mı sanıyodun :/..ki..ciddi bi şekilde siyasetçi olcak bi insan..çocukların bile g*tüyle güleceği cinsten vaatler de bulunmaz ...
-
BiGGest bunu yazdı:
-----------------------------pit10din bunu yazdı:
-----------------------------
senaryolar bana göre yanlış akepe %25 gelir başa yazıyorum buraya :) GP %10 u geçicek :) CEM ABİM mecliste ty-yeap'e laf koyabilicek :) kim gelirse gelsin emeklilere zam yapsın bende motor alıyim a.q burdan partilere sesleniyorum :)
-----------------------------
hoca sen cem uzan ın siyaset yada türkiye için mi ugrastıgını sanıyosun..adam ın derdi kaybettiği paraları bi şekilde almak..
kaldı ki..bu seçim hazırlıkları sırasında gelen ödenek olsun yada vekil aday adaylarının bile yatrdıgı paralar olsun ( adayların ki çok yüksek onları saymadım bile ) Gp '^ye ( c.uzan ' a ciddi bi mali gelir sağladı..) ne gelen paraların hepsini partiye harcıcak mı sanıyodun :/..ki..ciddi bi şekilde siyasetçi olcak bi insan..çocukların bile g*tüyle güleceği cinsten vaatler de bulunmaz ...
-----------------------------
hocam sende şunu bil ki o adamdan aldıkları paranın aynısını alsınlar yine batmaz :) amerika karşısında ezilmeyecek tek insanda o dur ki motorola olayından biliyosundur :) herkes geldi bi şekilde hakkını sawdı a.q yapmasa bile vaatleri bana umut veriyo ama dediğim gibi akepe %25'le gelecek o yüzden yapılan seçimin a.q :) -
chp gelmesinde kim gelirse gelsin a.k
-
kokainman bunu yazdı:
-----------------------------
chp gelmesinde kim gelirse gelsin a.k
-----------------------------
kesinlikle akp ve chp gelmesin. -
Züpermiş Hea :D:D
-
chp ve akp gelmesin diyosunuz ama göz var nizam var ya chp gelicek yada akp.:D
benim oyumda dolandırıcı cem abime hiç degilse adamın yaptıkları ortada, meydanda,
-
BiGGest bunu yazdı:
-----------------------------
hoca sen cem uzan ın siyaset yada türkiye için mi ugrastıgını sanıyosun..adam ın derdi kaybettiği paraları bi şekilde almak..
-----------------------------
adamın kaybettigi paraların kat be kat fazlası hala adamın elinde tabi devlet bulup el koyamıyor ayrı mesele alınan para buz dagının görünen kısmıydı adamda süper zeka var devlet adamın evini yatını didik didik ararken tepelerinde onları izliyo helal olsun hükümetin yalakalık yaptıgı devletin şirketini dolandırmak her kula nasip olmaz kutlamak lazım cem amcayı
