folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Seçim Sonrası Senaryoları



Seçim Sonrası Senaryoları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek

    22 Temmuz 2007 Genel seçimlerinde oy oranları ve


    23 Temmuz tarihli gazete  manşetleri.


    1.SENARYO 
     AKP  : % 45
     CHP  : % 45
     Diğerleri : % 10
     
     Cumhuriyet : Ordu Göreve!
     Yeni Şafak : Allah Yardımcımız Olsun
     Sabah  : Yukarı sakal, aşağı bıyık
     Milliyet  : AB sonuçtan memnun mu?
     Radikal  : AB sonuçtan memnun değil mi?
     Hürriyet  : İkisi de bizim partimiz
     Fotomaç  : Uzatmalar, olmadı penaltılar.
     Bulvar  : Litvanyali  Tanya demokrasimize hayran
     
     1.SENARYO 
     AKP  : % 90
     Diğerleri : % 10
     
     Cumhuriyet : Ordu hemen derhal çabucak göreve!
     Yeni Safak : Maşallah,Maşallah!!!
     Sabah  : 12 ciltlik Kuran Tefsiri sadece 10 kupona
     Milliyet  : AB olmadı, İslam Birliği tek seçenek.
     Radikal  : İşte simdi zıçtııık!
     Hürriyet  : Hayırlısı oldu inşallah
      Fotomaç  : Şortlar diz altına inecek mi?
     Bulvar  : Kapatıyoruz!
     
     
      3.SENARYO 
     CHP : % 60
     AKP : % 30
     Diğerleri: % 10
     
     Cumhuriyet : Tehlike geçti, farkında mısınız?
     Yeni Şafak : Haydaaaa !!!
     Sabah  : Laikliğin zaferi
     Milliyet  : AB'den ses çıkmadı
     Radikal  : İyi oldu iyi.
     Fotomaç  : Takımlar sırayla Anıttepe' de kampa girecek
     Hürriyet  : Yaşasın Demokrasi
     Bulvar  : Estonyalı güzel laikliğe aşık
     
      4.SENARYO 
      10 Parti birden: % 9,9
     Bütün manşetler : Böyle olacağı belliydi
     Bulvar   : Norveçli Stefani kararsız kaldı.
     Fotomaç   : Federasyon ligleri iptal etti


    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    muhahaha :D:D süper :D:D:D

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    senaryolar bana göre yanlış akepe %25 gelir başa yazıyorum buraya :)  GP %10 u geçicek :) CEM ABİM mecliste ty-yeap'e laf koyabilicek :) kim gelirse gelsin emeklilere zam yapsın bende motor alıyim a.q burdan partilere sesleniyorum  :)

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fistandantilus
    Fistandantilus's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2004
    Erkek
    eheheh iyiymiş gerçekten :)

    Fakat söyleyin kardeşlerim; insanlığın bir ereği eksikse, eksik değil midir- bizzat kendisi de?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiGGest
    BiGGest's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    pit10din bunu yazdı:
    -----------------------------
    senaryolar bana göre yanlış akepe %25 gelir başa yazıyorum buraya :)  GP %10 u geçicek :) CEM ABİM mecliste ty-yeap'e laf koyabilicek :) kim gelirse gelsin emeklilere zam yapsın bende motor alıyim a.q burdan partilere sesleniyorum  :)
    -----------------------------
    hoca sen cem uzan ın siyaset yada türkiye için mi ugrastıgını sanıyosun..adam ın derdi kaybettiği paraları bi şekilde almak..

    kaldı ki..bu seçim hazırlıkları sırasında gelen ödenek olsun yada vekil aday adaylarının bile yatrdıgı paralar olsun ( adayların ki çok yüksek onları saymadım bile ) Gp '^ye ( c.uzan ' a ciddi bi mali gelir sağladı..) ne gelen paraların hepsini partiye harcıcak mı sanıyodun :/..

    ki..ciddi bi şekilde siyasetçi olcak bi insan..çocukların bile g*tüyle güleceği cinsten vaatler de bulunmaz ...


    BiGGest was here! [ C.r {YesileV GrandMaster} ]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    BiGGest bunu yazdı:
    -----------------------------

    pit10din bunu yazdı:
    -----------------------------
    senaryolar bana göre yanlış akepe %25 gelir başa yazıyorum buraya :)  GP %10 u geçicek :) CEM ABİM mecliste ty-yeap'e laf koyabilicek :) kim gelirse gelsin emeklilere zam yapsın bende motor alıyim a.q burdan partilere sesleniyorum  :)
    -----------------------------
    hoca sen cem uzan ın siyaset yada türkiye için mi ugrastıgını sanıyosun..adam ın derdi kaybettiği paraları bi şekilde almak..

    kaldı ki..bu seçim hazırlıkları sırasında gelen ödenek olsun yada vekil aday adaylarının bile yatrdıgı paralar olsun ( adayların ki çok yüksek onları saymadım bile ) Gp '^ye ( c.uzan ' a ciddi bi mali gelir sağladı..) ne gelen paraların hepsini partiye harcıcak mı sanıyodun :/..

    ki..ciddi bi şekilde siyasetçi olcak bi insan..çocukların bile g*tüyle güleceği cinsten vaatler de bulunmaz ...


    -----------------------------
    hocam sende şunu bil ki o adamdan aldıkları paranın aynısını alsınlar yine batmaz :) amerika karşısında ezilmeyecek tek insanda o dur ki motorola olayından biliyosundur :) herkes geldi bi şekilde hakkını sawdı a.q yapmasa bile vaatleri bana umut veriyo ama dediğim gibi akepe %25'le gelecek o yüzden yapılan seçimin a.q :)

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    chp gelmesinde kim gelirse gelsin a.k

    ... sorcerer & musket ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    kokainman bunu yazdı:
    -----------------------------
    chp gelmesinde kim gelirse gelsin a.k
    -----------------------------

    kesinlikle akp ve chp gelmesin.

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ByALeX
    ByALeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Züpermiş Hea :D:D

    Alim ile Sohbet Etmek Zümrüt ile incidir, Cahil ile Sohbet Etme Günde Bin Can incitir. Alim ile Sohbet Etmek Mertebe, Cahil ile Sohbet Etme Dönersin Merkebe, Eşek Alim Olmaz Kitap Taşımakla Tekkeye, insan da Hacı Olmaz Gitmekle Mekkeye.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mximus
    mximus's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    chp ve akp gelmesin diyosunuz ama göz var nizam var ya chp gelicek yada akp.:D

    benim oyumda dolandırıcı cem abime hiç degilse adamın yaptıkları ortada, meydanda,

     


    En çok da kapı kendiliğinden açıldığında korkuyorum şu hayattan.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    BiGGest bunu yazdı:
    -----------------------------


    hoca sen cem uzan ın siyaset yada türkiye için mi ugrastıgını sanıyosun..adam ın derdi kaybettiği paraları bi şekilde almak..


    -----------------------------
                       adamın kaybettigi paraların kat be kat fazlası hala adamın elinde tabi devlet bulup el koyamıyor ayrı mesele alınan para buz dagının görünen kısmıydı adamda süper zeka var devlet adamın evini yatını didik didik ararken tepelerinde onları izliyo helal olsun hükümetin yalakalık yaptıgı devletin şirketini dolandırmak her kula nasip olmaz kutlamak lazım cem amcayı


    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
Toplam Hit: 2007 Toplam Mesaj: 16