Second Life Oyununu Bilen Varmı
-
umarım ismini doğru hatırlamışmdır.. gta giibi bi dunya var orda senin gibi insnlarla calışıp para kazanıon fln fln
-
bizim turklerin mekani vardi second life'ta. Istanbul restorantiydi herhalde:) Ben oynamaya calistim ama cok cabuk biraktim. Ama orada da kizlara asiliyorlardi:D
-
yokmu bu oyunu bilen yaaa
-
Biliyorum, oynadim, hic bulasmayin bu oyuna, cildirtabilir, oyun demeye bin sahit ister oda bi mesele, oyundan ote bu, 2. bir hayat, 2. bir dunya !
Bula$mak istemiyorum birdaha :|
-
işe yaramaz eidos'un (yanlıs hatırlamıyorsam) şu ana kadar yaptıgı en kötü oyunların basında gelir......
hitman serisi gibi bi şey yapmaya calısmıslar ama olmamamıs... salakça bi şey cıkmıs ortaya 10 dk oynadım 11 dk kapattım aptalca bi şey... -
ya bu oyun hakkında bilgi vercek ve oyunu nerden yukliyceğimi söyleyecek bri yokmu cok merak ettim bu oyunu
-
Crime Life oyna.

-
sebastian bunu yazdı:
-----------------------------
ya bu oyun hakkında bilgi vercek ve oyunu nerden yukliyceğimi söyleyecek bri yokmu cok merak ettim bu oyunu
-----------------------------
olm www.trgamer.com'a gir incelemeler bölümünden second life seç olmadı ;
www.merlininkazani.com 'a gir oraya bak ...
nerden indircem diyorsan oyuncehennemi.com vs www.oyun-arsivi.com
vs vs -
second life in incelemsi yapılmamşş.. yok bulamadm ya
-
hoca sana tek cümleyle acıklıyım o zaman :
Tek Kelime Nedir Bilidn mi ?
Tam bir fiyasko, işe yaramaz hdd de boku bokuna yer kaplayan sacma + salak bir oyun... eidos'un en büyük fiyaskosu... -
Haci bir oyunu sevmeyebilirsin ama soylemedigin soz kalmamis
Bi oyuna bu kadar karalama atmak kolay is
hele hele 2 postta atmak cok kolay bi is :D
Oyunlara karsi birisine bi tavsiye verirken fazla bireysel yaklasma bence, karsindaki senin dusundugun gibi dusunmuyor olabilir, begenebilir.
Bu oyunu ben oynadim, bagimlisiydim, kurtuldum.
Eidos'un rezalet ettigi bir oyun varsaki oda bir tek Tomb Raider : Angel of Darkness'tir. Ama buyuk bir ileri dusunme gucu ve guvenle onuda baska (Crystal Dynamics) yapimciya verdiler ve suanda Tomb Raider Anniversary ile yoluna devam ediyor.
"Oyunlar oynadiklari kisilere gore degisir" diyorum :D ve sen bu oyun icin bi kredi karti, bide kotasiz adsl bul diyorum haci EGER ZAMANINI OLDURMEYI SEVIYORSAN :D
