Şehit Sayısı Kaç Oldu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Ya arkadaşlar sayamıyorum artık son günlerdeki Şehitlerimizi harbiden kaç oldu ?

     

    az önce iskendurunda 2 askerimiz daha Şehit edildi.

    Nereye gidiyoruz Ya ?

     

    Roketatarlı saldırı: İki şehit
    Hatay'ın İskenderun ilçesinde Modern Evler Mahallesi'ndeki Deniz İkmal Destek Komutanlığı'na gece 00.30 sıralarında TEM Otoyolu'ndan roketatarlı saldırı düzenlendi.
    31 Mayıs 2010 Pazartesi, 01:07:14

    Saldırıda ilk belirlemelere göre iki asker şehit oldu, 8 asker de yaralandı.

     

    Kaynak: www.haberturk.com


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    çok pasif kalıyoruz malesef. tsk nın tek yaptıgı basın bültenlerine haber hazırlatmak

    ''geniş çapta operasyon başlatıldı'' , ''terör örgütü köşeye sıkıştırıldı'' , ''çok sayıda terörist ölü ele geçirildi''

    bu klişe lafları doğduğumuzdan beri duyuyoruz, ama hala sonuç yok, en azından böyle haber yapmayı kessinler, ordu indandırıcılığını kaybediyor.

    Şehitlerimize Allah rahmet eylesin.


    Amphetamine Logic.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    bahar geldi , yaz geldi derken kudurdular işte itler..... Ruhlari şad olsun şehitlerimizin..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok pasif kalıyoruz malesef. tsk nın tek yaptıgı basın bültenlerine haber hazırlatmak

    ''geniş çapta operasyon başlatıldı'' , ''terör örgütü köşeye sıkıştırıldı'' , ''çok sayıda terörist ölü ele geçirildi''

    bu klişe lafları doğduğumuzdan beri duyuyoruz, ama hala sonuç yok, en azından böyle haber yapmayı kessinler, ordu indandırıcılığını kaybediyor.

    Şehitlerimize Allah rahmet eylesin.

     


    -----------------------------

     

    İş TSK'da bitmiyor siyasi irade de gerekiyor ne yazık ki o irade bizde yok. Ordunun moralini iyi tutamayıp onun üstüne mücadale ettiği teröristleri sen kahraman gibi karşılatırsan askerine teröristten daha zararlı olursun.

    Demokratik açılım adı altında sen kendi ülkenin askerlerine ikinci sınıf muamelesi yapıp üstüne en ufak bir olayda sivil yargı bakacak tarzı dandik yasalar çıkarmaya kalkıpta askeri savaş veya askeriye konusunda sıfır bilgili sivil yargıda yargılamaya çalışırsan asker en ufak olayda bile çekimser kalacaktır.

    Şu demokratik açılım adı altında terör örgütü ve yandaşlarına verdikleri desteği askerimize vermiş olsalar ve kendi boyunlarındaki ipleri serbest bırakabilseler şuana kadar terör örgütüde onları öven itlerde ortalıkta dolaşamazdı.

     

    Son olarak Tüm Türk milletimizin başı sağolsun


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    3 olmuş şehit

    edit : 4 olmuş şehitlerimizin sayısı..
    Allah belasını versin o şerefsizlerin..


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    duygusal_serseri
    duygusal_serseri's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2009
    Erkek

    twilight_flame bunu yazdı:
    -----------------------------

    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok pasif kalıyoruz malesef. tsk nın tek yaptıgı basın bültenlerine haber hazırlatmak

    ''geniş çapta operasyon başlatıldı'' , ''terör örgütü köşeye sıkıştırıldı'' , ''çok sayıda terörist ölü ele geçirildi''

    bu klişe lafları doğduğumuzdan beri duyuyoruz, ama hala sonuç yok, en azından böyle haber yapmayı kessinler, ordu indandırıcılığını kaybediyor.

    Şehitlerimize Allah rahmet eylesin.

     


    -----------------------------

     

    İş TSK'da bitmiyor siyasi irade de gerekiyor ne yazık ki o irade bizde yok. Ordunun moralini iyi tutamayıp onun üstüne mücadale ettiği teröristleri sen kahraman gibi karşılatırsan askerine teröristten daha zararlı olursun.

    Demokratik açılım adı altında sen kendi ülkenin askerlerine ikinci sınıf muamelesi yapıp üstüne en ufak bir olayda sivil yargı bakacak tarzı dandik yasalar çıkarmaya kalkıpta askeri savaş veya askeriye konusunda sıfır bilgili sivil yargıda yargılamaya çalışırsan asker en ufak olayda bile çekimser kalacaktır.

    Şu demokratik açılım adı altında terör örgütü ve yandaşlarına verdikleri desteği askerimize vermiş olsalar ve kendi boyunlarındaki ipleri serbest bırakabilseler şuana kadar terör örgütüde onları öven itlerde ortalıkta dolaşamazdı.

     

    Son olarak Tüm Türk milletimizin başı sağolsun


    -----------------------------
    Aynen öyle,siyasi irade yok.Misal bi amerika bi israil askerine saldırı olsun,hele bide zaiyat versinler nasıl tepki verdiklerini görüyoruz.Yeri gelince güçlü ordumuz var diyoruz ama orduyla bitmiyo işte.Şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum.


    hani baharlarda sen gelecektin..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    twilight_flame bunu yazdı:
    -----------------------------

    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok pasif kalıyoruz malesef. tsk nın tek yaptıgı basın bültenlerine haber hazırlatmak

    ''geniş çapta operasyon başlatıldı'' , ''terör örgütü köşeye sıkıştırıldı'' , ''çok sayıda terörist ölü ele geçirildi''

    bu klişe lafları doğduğumuzdan beri duyuyoruz, ama hala sonuç yok, en azından böyle haber yapmayı kessinler, ordu indandırıcılığını kaybediyor.

    Şehitlerimize Allah rahmet eylesin.

     


    -----------------------------

     

    İş TSK'da bitmiyor siyasi irade de gerekiyor ne yazık ki o irade bizde yok. Ordunun moralini iyi tutamayıp onun üstüne mücadale ettiği teröristleri sen kahraman gibi karşılatırsan askerine teröristten daha zararlı olursun.

    Demokratik açılım adı altında sen kendi ülkenin askerlerine ikinci sınıf muamelesi yapıp üstüne en ufak bir olayda sivil yargı bakacak tarzı dandik yasalar çıkarmaya kalkıpta askeri savaş veya askeriye konusunda sıfır bilgili sivil yargıda yargılamaya çalışırsan asker en ufak olayda bile çekimser kalacaktır.

    Şu demokratik açılım adı altında terör örgütü ve yandaşlarına verdikleri desteği askerimize vermiş olsalar ve kendi boyunlarındaki ipleri serbest bırakabilseler şuana kadar terör örgütüde onları öven itlerde ortalıkta dolaşamazdı.

     

    Son olarak Tüm Türk milletimizin başı sağolsun

    ----------------------------

    işin siyasi yanıda var kuşkusuz ancak ordununda hataları ver ve çok büyük, ancak ülkede orduya biri laf söyleyince anında vatan halini ilan ediyor, ordu adeta gençliğin kahramanı, ''orduya bıraksalar 2 günde temizlerler'' gibi şehir efsanlerinden ordunun yaptığı hatalar görülmnüyor.

    pkk saldırılarının cok cok büyük bir kısmı karakol baskını oluyor, allah aşkına gidin o karakolların halini bir görün, abim daha yeni askerden geldi, bir tane gecekondu şeklinde karakol, çatı kremitten duvarlar kerpiçten, ne zırh var ne bişey, dağın başında en yakın destek birimine 100km uzakta, ve gece nöbet bekleyen 3 tane belki askere geleli 3 ay olmuş adamın nöbet beklediği karakol, resmen kaderine terk edilmiş, 100lercesi saldırıyor haliyle, nefes filmindeki gibi. Sen doğduğundan beri dağda yaşayan adamın karsısına 3 aylık askeri sürersen şehit vermeye mahkumsun ve bu siyasi iradenin suçu değil bizzat TSK nın suçu. Profesyonel ordu diye bir kavram yok, profesyonel askerler değerlendirilmiyor, ülkede maksimum askerlik yapan 15 ay, soruyorum sana 20 yıldır dağda yaşayan adamın karsısına 1 yıldır askerlik yapan esas mesleği bakkal olan genci cıkarmanın mantıgı nedir? Elinde o kadar mühimmat var, lafa geldimi ordumuz göz bebeğimiz, en güçlü 3.ordu, bilmemne yarısmasında koduk geçirdik, ee 2 tane götü boklu 1980 rus yapımı ak-47 lik adamlar çatır çatır kıyıyor gençlerimize, yokmu senin uydun, termal kameran, gece görüşün, hangi çağda yaşıyoruz  bu eşkıyalar nasıl bu kadar rahat ediyor?

    ihmaller, ihmaller. Söylenecek o kadar çok şey var ki.. hem hükümete hem devlete hem orduya..

     


    -----------------------------


    Amphetamine Logic.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    bu ibnelere silahı kim satıyor ? israil amerika yiyorsa kes tüm diplomatik ilişkileri.

    bu ibnelere finansı kim sağlıyor ? isviçredeki bankalarda bulunan hesaplar kes yiyorsa tüm diplomatik ilişkileri

    sen dünyaya bu konuda kararlı bi duruş sergilemiyorsun ki, asker napsın. mehmedim şehit oluyor işte.

    ben vatanımda sivilken üvey evlat muamelesi görüyorum, birde askeri düşünün..


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    4 olmuş.. allah kahretsin.


    Amphetamine Logic.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spawm
    spawm's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ibnelere silahı kim satıyor ? israil amerika yiyorsa kes tüm diplomatik ilişkileri.

    bu ibnelere finansı kim sağlıyor ? isviçredeki bankalarda bulunan hesaplar kes yiyorsa tüm diplomatik ilişkileri

    sen dünyaya bu konuda kararlı bi duruş sergilemiyorsun ki, asker napsın. mehmedim şehit oluyor işte.

    ben vatanımda sivilken üvey evlat muamelesi görüyorum, birde askeri düşünün..


    -----------------------------
    KESİNLİKLE KATILIYORUM bide gel sn kahraman gibi karsıla  oro.........  


    Ölümün bizi nerde bekledigi belli degil, iyisimi biz onu her yerde bekleyelim.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ibnelere silahı kim satıyor ? israil amerika yiyorsa kes tüm diplomatik ilişkileri.

    bu ibnelere finansı kim sağlıyor ? isviçredeki bankalarda bulunan hesaplar kes yiyorsa tüm diplomatik ilişkileri

    sen dünyaya bu konuda kararlı bi duruş sergilemiyorsun ki, asker napsın. mehmedim şehit oluyor işte.

    ben vatanımda sivilken üvey evlat muamelesi görüyorum, birde askeri düşünün..


    -----------------------------

    Öncelikle Tüm Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşlarının başı sağolsun... Diplomatik İlişkileri kesmen ülkeye daha büyük zarar vericektir kesinlikle... Nitekim Diplomatik ilişkinin olmadığı ülkelerin terör örgütünün dağıldıktan sonra pkk ya katılım olduğuda bilinmektedir... Onurlu savaşına devam emekten başka bir çaresi yoktur hiçbirimizin Allah tüm vatanına milletine bağlı vatandaşlarımızın yar ve yardımcısı olsun Başımz sağolsun...


    Fiat Justica Et Ruat Caelum...
Toplam Hit: 4249 Toplam Mesaj: 26