Selam Çaresizlik Ben Geldim...
-
yine saglam olmus hocam.
sen yaz biz krize girelim,dünya ne güzel bir yer yarabbim.
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam kanın B Rh (-) mi ?
-----------------------------Hayır tavşanda bile rahatça bulunan grupdan A rh (+) ((((:
-
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam kanın B Rh (-) mi ?
-----------------------------Hayır tavşanda bile rahatça bulunan grupdan A rh (+) ((((:
-----------------------------benimkide köpek kanı 0 rh (+) takma kafaya (:
Toplam Hit: 2868 Toplam Mesaj: 14
